Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » czw mar 15, 2007 15:54

SouleR pisze:uysy a cos wiecej? :hmm: wtyczka taka sama jest jak w vp?
tam się daje na ECT opór no i dostęp do MAPa lepszy :)
Aha... w związku z falą pytań - uprzedzam, że nie mam najmniejszego zamiaru udzielać pomocy w opornikowym dziechciarstwie :) szczególnie na priv czy GG. Chyba, że ktoś coś popsuje - drzwi mojej firmy są otwarte :bigok:



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » czw mar 15, 2007 16:04

uysy pisze:dostęp do MAPa lepszy
ano bo w kolektorze :) no i zakres większy...

jak to mówią masz głowę i ch.. to kombinuj... przydałby się jeszcze tylko miernik elektroniczny...
uysy pisze:opornikowym dziechciarstwie
to od Dziecha ? :P dawno go już tu nie było ...



Awatar użytkownika
uysy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: pt lis 19, 2004 14:37
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: uysy » czw mar 15, 2007 16:21

cowboy pisze:to od Dziecha ? :P dawno go już tu nie było ...
Zbieżność przypadkowa :) Mechanicy mnie zarażają tym łódzkim slangiem... falbanek, dziechciarz, i takie tam ;)



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » czw mar 15, 2007 17:28

cowboy pisze:Dziecha ? :P dawno go już tu nie było ...
fakt , szkoda ze nie zagląda na forum tymbardziej że w tym temacie to właśnie Dziechu był pionierem.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » czw mar 15, 2007 21:00

Czasem zagląda, tylko ostatnio rzadziej, ale moze znowu troche tu posiedzi i sie powymądrza;)



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt mar 16, 2007 12:48

dziechu pisze:Czasem zagląda, tylko ostatnio rzadziej, ale moze znowu troche tu posiedzi i sie powymądrza;)
:) :okej:
Dziechu co myslisz o tym , kolega jak odpala z załączonym opornikiem (pasek b5 AFN) to na wyświetlaczu od razu pokazuje się komunikat że ma awarie silnika (po niemiecku) i musi jechac do serwisu a jak w czasie jazdy uzywa opornika to komp nie wykrywa zmiany opornosci sygnału.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 16, 2007 12:55

twardy pisze:Dziechu co myslisz o tym , kolega jak odpala z załączonym opornikiem (pasek b5 AFN) to na wyświetlaczu od razu pokazuje się komunikat że ma awarie silnika (po niemiecku) i musi jechac do serwisu a jak w czasie jazdy uzywa opornika to komp nie wykrywa zmiany opornosci sygnału
widocznie podczas startu coś tam nie wyrabia w pompie, może nastawnik ? i ECU dostaje info o przekroczonym paramatrze - niech odpala bez rezystora i po problemie ;)



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt mar 16, 2007 13:12

odpala bez opornika ale czasem się zapomniał , najlepiej miec podświetlony włacznik
Dzisiaj sie dowiedziałem.
Ja mam włącznik 1 0 2 , i opornik mam podpiety na 1 a moja zona cały czas włanczała 2 :rotfl: zapomniałem jej powiedziec :) ale najlepsze jest to że mówiła mi że czuć te dodatkowe niutki :)


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Awatar użytkownika
dziechu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1119
Rejestracja: sob lut 25, 2006 21:58
Lokalizacja: Śląsk
Auto: Golf III, Touran I 2.0 FSI
Silnik: 1Z

Post autor: dziechu » pt mar 16, 2007 13:15

Prawdopodobnie w Pasku w sofcie jest test podzespolow w czasie startu komputera. Sprawdza wtedy dawke paliwa biegu jalowego i wykrywa zbyt maly sygnal zwrotny (bo oszukany), wiec wywala blad. Opornik mozna wlaczyc przez przekaznik a ten wlaczany z opoznieniem np. 10sek. Mozna tez np. zamontowac wylacznik opornika pod pedalem gazu (w okolicy potencjometru) tak ze normalnie opornik jest wylaczony a wlacza sie np. po przekroczeniu ok. 70% zakresu pedalu. Wtedy przy 'delikatnym' jezdzeniu opornik jest wylaczony a wlacza sie tylko jak gaz do dechy:)



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pt mar 16, 2007 13:21

dziechu pisze:. Mozna tez np. zamontowac wylacznik opornika pod pedalem gazu (w okolicy potencjometru) tak ze normalnie opornik jest wylaczony a wlacza sie np. po przekroczeniu ok. 70% zakresu pedalu. Wtedy przy 'delikatnym' jezdzeniu opornik jest wylaczony a wlacza sie tylko jak gaz do dechy:)
własnie dobry pomysł ,
troche rozprasza włanczanie i wyłanczanie szczególnie w duzym ruchu i przy wyprzedzaniu na lusterka


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Ars
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 22:34
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Ars » ndz mar 18, 2007 00:59

ma ktoś na stałe zamontowane ?? bo mi się nie chce bawić z włączaniem i wyłączaniem a teraz se pojeździłbym kilka miechów... i na stałe chcem zrobić :P mam nadzieję że pierwszy nie będę a jeśli tak too zobaczymy co będzie :D


Mój VW ->>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=775358#775358

Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » ndz mar 18, 2007 01:16

Ars, bądz pierwszy , zrób tak jak Dziechu napisał właczanie opornika pod pedałem gazu , a może zrobisz kilka fotek :bajer:


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

Ars
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: ndz maja 21, 2006 22:34
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Ars » ndz mar 18, 2007 01:19

twardy, no to raczej będę 1 ale na stałe ... nie będę kombinował z pedałem gazu bo rzadko kiedy lekko go wciskam :P:P jutro zmontuje i polatam trochę a to na boku te numeru czy od góry patrzac na kable ?? bo od boku na wtyczce albo źle widziałem albo 2 nad 3 odrazu jest jeden obok drugiego pod sobą ....


Mój VW ->>
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=775358#775358

Awatar użytkownika
wosiek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pt lis 11, 2005 00:18
Lokalizacja: tczew

Post autor: wosiek » ndz mar 18, 2007 01:54

na wtyczce są cyferki więc problemu nie będziesz raczej miał,a na stałe to ja miałem zamontowane przez ok pół roku ale teraz sobie zrobiłem na włącznik koło włącznika podgrzewania szyb,i gdy chce oszczędzić na paliwku to wyłączam a jak nie to włączony cały czas i tyle:)


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images37.fotosik.pl/187/a7bc51c07f2b9f3e.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 13 gości