Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: toffic » wt cze 12, 2012 21:58

Fahoo pisze:toffic, to niech jeździ dalej
przy pompce al potrzebne sa mniejsze dawki inny kąt inny początek tłoczenia inne czasy
Ludzie sobie nie zdają sprawy co robią.. przelana ropa to nie tylko dym egt to rozrzedzony olej przytarte głowice w ekstremalnych przypadkach
To chyba każdy wie, mi chodzi o twoje słowa "nie będzie jeździł, źle odpalał, dymił, itp"; napisze po raz kolejny: nic z tych rzeczy nie miało miejsca. Więc nie bardzo wierze w to, co piszesz :hmm:



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Fahoo » wt cze 12, 2012 22:45

toffic, nie musisz wierzyc weź olsa i odpal 2 mapy ajm i arl i zobacz w mape paliwa


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: zaprzal » wt cze 12, 2012 23:15

bocian19, odezwij sie na PW byc moze ogarniemy cos bez sciagania auta do Polski


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: toffic » śr cze 13, 2012 11:50

Fahoo pisze:toffic, nie musisz wierzyc weź olsa i odpal 2 mapy ajm i arl i zobacz w mape paliwa
No i?? Mówie ci po rak kolejny, sprawdzone w praktyce, że będzie chodzić "dobrze", bez takich objawów jak opisałeś więc nie strasz durnymi teoriami :jezor:



Daron7
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 144
Rejestracja: czw maja 06, 2010 20:18
Lokalizacja: lubelskie
Kontakt:

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Daron7 » śr cze 13, 2012 22:55

toffic pisze:
Fahoo pisze:toffic, to niech jeździ dalej
przy pompce al potrzebne sa mniejsze dawki inny kąt inny początek tłoczenia inne czasy
Ludzie sobie nie zdają sprawy co robią.. przelana ropa to nie tylko dym egt to rozrzedzony olej przytarte głowice w ekstremalnych przypadkach
To chyba każdy wie, mi chodzi o twoje słowa "nie będzie jeździł, źle odpalał, dymił, itp"; napisze po raz kolejny: nic z tych rzeczy nie miało miejsca. Więc nie bardzo wierze w to, co piszesz :hmm:
Akurat po zmianie w ajm na al-ki będzie dobrze odpalał zarówno na ciepłym jak i zimnym, będzie równo pracował. Bipy w 023 będą w normie.
Na serii sofcie w ajm będzie to jakoś jeździło, ale żeby robić coś więcej to czasy i początek wtr. dla tych pompek na których auto ma być robione.



Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: rolmik » czw cze 14, 2012 16:47

pany pytanie na 216 i seri sofcie bez kata i jeździe 6km dziennie(w 2 strony ponad 800 m na 1 bo droga gruntowa jest ) spalanie na poziomie 6,5-7l to norma silnik kręcony do 2200-2400


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » czw cze 14, 2012 17:41

jak jedziesz prawie kilometr na 1 biegu to normalne spalanie ;)

ale powinno byc bliżej 6L/100, w sumie bardzo krótka trasa nawet sie silnik nie rozgrzewa dobrze w chłodne dni

spalanie mozesz sprawdzoć w trasie, zatankuj do pełna, walnij traske z 300km chociaz i znowu zatnkuj do pełna i oblicz



Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: rolmik » czw cze 14, 2012 18:13

cowboy, w tamtym roku trasa Wrocław Poznań Wrocław wyszło mi ale na serii 4,4l w 5 os jazda ok 90-100km/h w zeszłym miesiącu wyszło mi 6,2 więc ok a powiedz mi na seri sofcie wtryski asv zmniejsza trochę spalanie i znacznie pogorszą dynamikę czy jak to jest


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

zgredd
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 523
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 01:27
Lokalizacja: Oborniki Śląśkie

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: zgredd » pt cze 15, 2012 01:33

Moc z powietrza się nie weźmie, są większe wtryski wciska się więcej gazu auto więcej pali. Miałem ATD z softem na 140km/330nm po zmianie pompek na AL nie było problemu z odpalaniem, auto nie dymiło za to musiało lekko momentu dojść bo sprzęgło zaczynało się ślizgać.



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » pt cze 15, 2012 11:22

Witam, rolmik, dlaczego ma się pogorszyć dynamika?
Wkładasz wtryski ustawiasz kąt wtrysku i jeździsz, spalanie powinno się zmniejszyć, bo wtryski mają większe ciśnienia i większe otworki, spalanie nieco powinno się zmniejszyć, ale kąt wtrysku do korekty.
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9260
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » pt cze 15, 2012 17:01

Spalanie to tak roznie bywa bo zacheca by troszke pocisnąć ale ogolnie to jest tak ze nowe wtryski raczej nie posikuja jak te juz wypracowane stare.Wymiana na uzywki to moze byc rozna bo mozna trafic dobrze a mozna trafić zle. Kąt wtrysku do lekkiej korekty choc mysle ze nie bedzie wielkiej roznicy. Cisnienia w ALH i ASV sa takie same.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
rolmik
naczelny rolnik
naczelny rolnik
Posty: 2637
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 11:35
Lokalizacja: Oława
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: rolmik » pt cze 15, 2012 19:50

mi chodzi o asv i 216 ale tera robie trasę 350km to sobie sprawdzę vagiem ile mam bajury przed i po powrocie i będe wiedział all (będzie małe butowanie bo a4 bede pociskał


były :D http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=303319" onclick="window.open(this.href);return false;
obecny http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=471027" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » pt cze 15, 2012 19:55

nie vagiem tylko tankujesz pod korek przed wyjazdem resetujesz diznny licznik i potem po powrocie na tej samej stacji znowu pod korek
dzielisz liczbe litrów które wlałeś przez licze km, mnizysz razay 100 i masz spalanie



soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: soprano89 » wt cze 19, 2012 22:03

witam jestem po zmianie wtrysków na 216 w 1z jaki najlepiej ustawić kąt wtrysku?



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości