Strona 18 z 100

: wt kwie 13, 2010 08:09
autor: konstant
Przeczytalem ten temat i nurtuje mnie jedna kwestia:

porownanie jakosci JM G60 i Valeo 4Kit.

Slyszalem opinie ze Valeo lepiej znosi drgania a z drugiej strony sprzeglo tego zestawu jest slabe.

A moze daloby sie zrobic hybryde - JM Valeo + sprzeglo G60 ?

: wt kwie 13, 2010 11:21
autor: wesol
przeciez JM valeo to kopia 1Z. Zreszta masz zamachy z roznymi literkami na koncu co oznajmia jaka mase ma zamach. Np ten zamach od T4 2.4 D (AAB) jest taki sam jak od 1Z tyle ze na koncu ma literke "K" i inna mase. Bylo uz na forum o innych kolach zinnymi literkami w oznaczeniu i jedna maja 7,5 kg a te od 1Z waża cos kolo 9-9,5 kg. Ile wazy ten valeo to nie wiem ale pewne cos kolo 9 kg

: czw kwie 15, 2010 19:58
autor: wojt255
Mam taki pytanie: czy koło zamachowe z silnika 1Z od silnika wzdłużnego i poprzecznego się różni?
Bo mam okazję kupić sprzęgło Sachs wg. numerów 3000 332 001 czyli takie jakie potrzeba na przekładkę z DM na JM.
Kolega zakupił takie sprzęgło do A4 AFN i mówi że mu nie pasuje pod zamacha z 1Z co mnie zdziwiło :-k
Gdzieś kiedyś właśnie czytałem że te zamachy z poprzecznego i wzdłużnego się różnią, więc czy do zamacha z wzdłużnego potrzeba inne sprzęgło niż do silnika poprzecznego?
Jeżeli to możliwe to prosiłbym o szybką odpowiedź :bajer: :D

: czw kwie 15, 2010 21:35
autor: sebastian1901
różni się i nie pasuje, było gdzieś w temacie z tego co pamiętam

: czw kwie 15, 2010 21:46
autor: wesol
Wieniec od podluzniak( passat) jest od strony silnika a w poprzeczniakach( golf) jest od strony skrzyni. Docisk i tarcza sa uniwersalne. 1z byl zarowno w golfach3 jak i audicach b4 to tak jak AFN byl w pasku jak i golfie3 Niestety w obu przypadkach inne usytuowania silnika mimo oznaczen takich samych.

: pt kwie 16, 2010 09:30
autor: Leon013
Witam jednomasa mam i ja tylko mam takie pytanie do tych co maja juz założonego bardzo nisko mi bieże sprzęgło czy wy też tak macie bo troche mnie to niepokoi moze sie ktos wypowiedziec na ten temat

: sob kwie 17, 2010 07:24
autor: $iwy
A dobrze odpowietrzyłeś?? mi nisko łapało prawie w podłodze jak źle odpowietrzyłem wysprzęglik

: sob kwie 17, 2010 08:41
autor: Leon013
a po co go odpowietrzasc jak przewodu nie odkręcałem ale spróbuje odpowietrzyć a jak nic nie pomoże to bedzie trzeba przedłożyć wysprzęglik
chyba ze jest jakaś regulacja pod pedałem

: sob kwie 17, 2010 14:02
autor: GMS
regulacji nie ma przynajmniej w mk3 , 4 spróbuj odpowietrzyć jak nie pomoże to coś jest nie tak z układem wysprzeglania lub coś skopane w poszczególnych elementach sprzęgła...

: sob kwie 17, 2010 19:47
autor: Leon013
jedynie co moze byc nie tak to moze łożysko oporowe bo od VR-a moze jest węższe i dlatego a poza tym to wszystko poprawnie założone
tak poza tematem
Ps. założyłem 0.216 i niebo a ziemia jadu ma nie do porównania

: sob kwie 24, 2010 21:47
autor: ogi13
witam pozwolcie ze podlacze sie pod temat.
zalozylem nowe sprzeglo z jedno masem i mam malenki problem polegajacym na...
kiedy chce ruszyc do przodu czy do tylu i jak puszczam sprzeglo to samochod zaczyna drzec...co moze powodowac taka sytuacje?
Pzdrawiam

: sob kwie 24, 2010 22:19
autor: Leon013
Drżeć to moze krzywe ale pisszesz że nowe to moze nie równo docisk dokrecony albo zamach krzywy

: ndz kwie 25, 2010 10:30
autor: ogi13
ame po pierwszych kilometrach bylo gozej teraz jak juz przejechalem 1000km to jest troche lepiej.

: ndz kwie 25, 2010 15:15
autor: GMS
coś spaprane i tyle kto to wymieniał ?? może dojeb.... docisk z jednej strony skrzywił się i teraz takie klocki, może będę nie przyjemny ale generalnie trzeba mieć szklaną żeby odpowiedzieć na twoje pytanie