Sprzęgło G60/VR6 w TDI ALH ASV I INNE 110 KM

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

konstant
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 17:03
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: konstant » wt kwie 13, 2010 08:09

Przeczytalem ten temat i nurtuje mnie jedna kwestia:

porownanie jakosci JM G60 i Valeo 4Kit.

Slyszalem opinie ze Valeo lepiej znosi drgania a z drugiej strony sprzeglo tego zestawu jest slabe.

A moze daloby sie zrobic hybryde - JM Valeo + sprzeglo G60 ?



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » wt kwie 13, 2010 11:21

przeciez JM valeo to kopia 1Z. Zreszta masz zamachy z roznymi literkami na koncu co oznajmia jaka mase ma zamach. Np ten zamach od T4 2.4 D (AAB) jest taki sam jak od 1Z tyle ze na koncu ma literke "K" i inna mase. Bylo uz na forum o innych kolach zinnymi literkami w oznaczeniu i jedna maja 7,5 kg a te od 1Z waża cos kolo 9-9,5 kg. Ile wazy ten valeo to nie wiem ale pewne cos kolo 9 kg


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

wojt255
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: sob gru 20, 2008 23:51
Lokalizacja: Orzesze

Post autor: wojt255 » czw kwie 15, 2010 19:58

Mam taki pytanie: czy koło zamachowe z silnika 1Z od silnika wzdłużnego i poprzecznego się różni?
Bo mam okazję kupić sprzęgło Sachs wg. numerów 3000 332 001 czyli takie jakie potrzeba na przekładkę z DM na JM.
Kolega zakupił takie sprzęgło do A4 AFN i mówi że mu nie pasuje pod zamacha z 1Z co mnie zdziwiło :-k
Gdzieś kiedyś właśnie czytałem że te zamachy z poprzecznego i wzdłużnego się różnią, więc czy do zamacha z wzdłużnego potrzeba inne sprzęgło niż do silnika poprzecznego?
Jeżeli to możliwe to prosiłbym o szybką odpowiedź :bajer: :D



Awatar użytkownika
sebastian1901
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 694
Rejestracja: czw sty 10, 2008 19:30
Lokalizacja: CzęstochoVWa
Auto: Octavia I 1.8T RS
Silnik: AUQ
Kontakt:

Post autor: sebastian1901 » czw kwie 15, 2010 21:35

różni się i nie pasuje, było gdzieś w temacie z tego co pamiętam


Sebastian

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9232
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » czw kwie 15, 2010 21:46

Wieniec od podluzniak( passat) jest od strony silnika a w poprzeczniakach( golf) jest od strony skrzyni. Docisk i tarcza sa uniwersalne. 1z byl zarowno w golfach3 jak i audicach b4 to tak jak AFN byl w pasku jak i golfie3 Niestety w obu przypadkach inne usytuowania silnika mimo oznaczen takich samych.
Ostatnio zmieniony czw kwie 15, 2010 21:48 przez wesol, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Leon013
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
Kontakt:

Post autor: Leon013 » pt kwie 16, 2010 09:30

Witam jednomasa mam i ja tylko mam takie pytanie do tych co maja juz założonego bardzo nisko mi bieże sprzęgło czy wy też tak macie bo troche mnie to niepokoi moze sie ktos wypowiedziec na ten temat


1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » sob kwie 17, 2010 07:24

A dobrze odpowietrzyłeś?? mi nisko łapało prawie w podłodze jak źle odpowietrzyłem wysprzęglik



Awatar użytkownika
Leon013
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
Kontakt:

Post autor: Leon013 » sob kwie 17, 2010 08:41

a po co go odpowietrzasc jak przewodu nie odkręcałem ale spróbuje odpowietrzyć a jak nic nie pomoże to bedzie trzeba przedłożyć wysprzęglik
chyba ze jest jakaś regulacja pod pedałem


1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((

Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » sob kwie 17, 2010 14:02

regulacji nie ma przynajmniej w mk3 , 4 spróbuj odpowietrzyć jak nie pomoże to coś jest nie tak z układem wysprzeglania lub coś skopane w poszczególnych elementach sprzęgła...



Awatar użytkownika
Leon013
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
Kontakt:

Post autor: Leon013 » sob kwie 17, 2010 19:47

jedynie co moze byc nie tak to moze łożysko oporowe bo od VR-a moze jest węższe i dlatego a poza tym to wszystko poprawnie założone
tak poza tematem
Ps. założyłem 0.216 i niebo a ziemia jadu ma nie do porównania


1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((

ogi13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lut 26, 2009 20:44
Lokalizacja: Sierpc/Płock

Post autor: ogi13 » sob kwie 24, 2010 21:47

witam pozwolcie ze podlacze sie pod temat.
zalozylem nowe sprzeglo z jedno masem i mam malenki problem polegajacym na...
kiedy chce ruszyc do przodu czy do tylu i jak puszczam sprzeglo to samochod zaczyna drzec...co moze powodowac taka sytuacje?
Pzdrawiam



Awatar użytkownika
Leon013
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt lut 15, 2008 18:15
Lokalizacja: świętokrzyskie S_ów
Kontakt:

Post autor: Leon013 » sob kwie 24, 2010 22:19

Drżeć to moze krzywe ale pisszesz że nowe to moze nie równo docisk dokrecony albo zamach krzywy


1) MK2 Fire & Ice sprzedane (poszło)
2)MK1 Cabrio (do sprzedania)Sprzedany:-((
3)MK4 DIESEL Sprzedany :-((

ogi13
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: czw lut 26, 2009 20:44
Lokalizacja: Sierpc/Płock

Post autor: ogi13 » ndz kwie 25, 2010 10:30

ame po pierwszych kilometrach bylo gozej teraz jak juz przejechalem 1000km to jest troche lepiej.



Awatar użytkownika
GMS
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 702
Rejestracja: pn sie 11, 2008 00:51
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: GMS » ndz kwie 25, 2010 15:15

coś spaprane i tyle kto to wymieniał ?? może dojeb.... docisk z jednej strony skrzywił się i teraz takie klocki, może będę nie przyjemny ale generalnie trzeba mieć szklaną żeby odpowiedzieć na twoje pytanie



Zablokowany

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 57 gości