: pt lut 20, 2009 18:37
Czyli wszyscy zadowoleni? ![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Ogolem tak choc liczylem na przelamanie barieru 130KM i 300Nmsebcio_T4 pisze:Czyli wszyscy zadowoleni?
Tez chcialbym o to zapytac:) Moze gdybym sciagnal kolektor ssacy i przerazil sie ile tam jest nagaru to byloby lepiej po czyszczeniu. EGR zaslepiony? Wydech calkowicie seryjny (srednica) czy cos tam bylo powiekszane?Maicroft pisze:mariachi, Masz katalizator czy tylko puszka?? Czysciles caly dolot + IC?? Pompa na pewno jest seryjna?? Moze juz ja ktos podmienial:D
kat jest wyciągnięty, została rozcięta pucha i wstawiona w środek rurka żeby nie było zawirowań, potem wszystko pospawane, spawy wyszlifowane i wygląda jakby dalej tam był nieruszany, Ale sam nie wiem czemu go wicinałem , wyglądał jak nowy, wogóle nie zapchany.Maicroft pisze:mariachi, Masz katalizator czy tylko puszka?? Czysciles caly dolot + IC?? Pompa na pewno jest seryjna?? Moze juz ja ktos podmienial:D
bradley pisze:Wielkie podziekowanie dla sebcio_T4, za zorganizowanie grupy
Tez Wam dziekujemariachi pisze:no i tak jak napisał bradley
bradley napisał/a:
Wielkie podziekowanie dla sebcio_T4, za zorganizowanie grupy
Chyba patrzysz na wykres seriiMaicroft pisze:jest plaskie 350Nm
no i sprawdziłem 028 130 110H - czyli seria 1ZSprawdzę nr pompy tak dla pewności, jak znajdę chwilę, bo wszyscy mi sugerują że nie może być z 1Z
mariachi, jeszcze zostaje suszaraMoze masz jakas z wiekszym wirnikiem od strony cieplej. Potem pozostaje
![]()
![]()