Strona 18 z 38

: czw paź 15, 2009 09:53
autor: kacpersky
a ja tak z innej beczki troche. posiadam mk4 z silnikiem AHF ( 110 KM w serii ). planuje zmienic wtryski na 216 + zregenerowac turbo + soft. czy da rade na tym zestawie wycisnac 155-165 KM ? czy potrzebuje wiekszy ic przy takiej mocy zeby sie olej nie grzal w silniku ?
dopiero bede zaczynal zabawe z ty wiec prosze o wyrozumialosc :jezor:
pozdrawiam :pub:

: czw paź 15, 2009 10:02
autor: Fucker
kacpersky pisze:a ja tak z innej beczki troche. posiadam mk4 z silnikiem AHF ( 110 KM w serii ). planuje zmienic wtryski na 216 + zregenerowac turbo + soft. czy da rade na tym zestawie wycisnac 155-165 KM ? czy potrzebuje wiekszy ic przy takiej mocy zeby sie olej nie grzal w silniku ?
dopiero bede zaczynal zabawe z ty wiec prosze o wyrozumialosc :jezor:
pozdrawiam :pub:
Na forum gdzieś było ile można wyciągnąć poprzez wtryski 216 i soft. Musiał byś poszukać. To zależy też od stanu silnika.

: czw paź 15, 2009 10:57
autor: mp1985
kacpersky
jeśli wszystko masz zdrowe będą to raczej okolice 150KM niż 165KM ale róznie to bywa zależy od stanu min pompy


duzego ic nie montuje sie zeby obnizyć temp oleju :helm: zeby obnizyc temp oleju można wstawić chłodniczkę oleju np od ASZ


fmic - (duzy centralnie zamontowany ic) zakłada się zeby obniżyć temp powietrza w dolocie ... w skrocie chodzi o to ze przy szprycach 216 i sofcie w upalne dni jakl go kilk razy przeciągniesz do 4tys obr to kolejne przyspieszenia będą nieco słabsze od pierwszego bo w dolocie zrobi się piekło - załozysz fmic to zniweluje ten problem

ale ja przy setupie 216 +soft olałbym temat fmic bo szkoda siana jesli nie bedziesz szedl z modami dalej

: czw paź 15, 2009 11:24
autor: lolo_golf
kacpersky pisze:a ja tak z innej beczki troche. posiadam mk4 z silnikiem AHF ( 110 KM w serii ). planuje zmienic wtryski na 216 + zregenerowac turbo + soft. czy da rade na tym zestawie wycisnac 155-165 KM ? czy potrzebuje wiekszy ic przy takiej mocy zeby sie olej nie grzal w silniku ?
dopiero bede zaczynal zabawe z ty wiec prosze o wyrozumialosc :jezor:
pozdrawiam :pub:
Bedziesz mial jakies 140-145KM. Oczywiscie bezpieczne bo można dać nawet 155KM ale bedzie dymil a seryjny cooler bedzie sie nagrzewał do takiej temp ze bedziesz mógł jajka smażyc :jezor:

: czw paź 15, 2009 22:08
autor: Haki
kacpersky pisze:a ja tak z innej beczki troche. posiadam mk4 z silnikiem AHF ( 110 KM w serii ). planuje zmienic wtryski na 216 + zregenerowac turbo + soft. czy da rade na tym zestawie wycisnac 155-165 KM ? czy potrzebuje wiekszy ic przy takiej mocy zeby sie olej nie grzal w silniku ?
dopiero bede zaczynal zabawe z ty wiec prosze o wyrozumialosc :jezor:
pozdrawiam :pub:
Tak jak pisali koledzy poniżej.. jak chcesz bezpiecznie to tak max do 140 - 150 kuni :bajer: bo później dojdzie Fmic-Sprzęgło- i cała masa innych klamotów...

: pt paź 16, 2009 07:25
autor: kacpersky
Haki pisze:bo później dojdzie Fmic-Sprzęgło- i cała masa innych klamotów...
sprzeglo wlasnie doszlo, jednomas vr6+ zamach g60 :)

: pt paź 16, 2009 10:03
autor: Haki
kacpersky pisze:
Haki pisze:bo później dojdzie Fmic-Sprzęgło- i cała masa innych klamotów...
sprzeglo wlasnie doszlo, jednomas vr6+ zamach g60 :)
:bajer: W takim razie walcz dalej i niech MOC BĘDZIE Z TOBĄ :kufel:

: pt paź 16, 2009 15:04
autor: sagon
kacpersky pisze:sprzeglo wlasnie doszlo, jednomas vr6+ zamach g60 :)
Jednomas-owe,to jest koło zamachowe,a to od vr-a nie podejdzie,bo jest przykręcane na więcej śrub.

: pt paź 16, 2009 15:42
autor: kacpersky
sagon pisze:Jednomas-owe,to jest koło zamachowe,a to od vr-a nie podejdzie,bo jest przykręcane na więcej śrub.
to dlaczego w innym temacie na forum duzo osob sie wypowiadalo ze to najlepszy zestaw tez do TDI ? zreszta kolega z forum niedawno zalozyl taki zestaw do swojego mk4. tylko ze ona ma 1.8 T u siebie.
mp1985, - dziekuje za sprostowanie i przyblizenie tematu :jezor:
lolo_golf, Haki, - no mi styknie 150 kucy, przynajmniej narazie :satan:
pozdr :pub:

: pt paź 16, 2009 16:15
autor: sagon
kacpersky pisze:to dlaczego w innym temacie na forum duzo osob sie wypowiadalo ze to najlepszy zestaw tez do TDI ?
Tak,ale chodzi o koło zamachowe od g 60 a tarcze i docisk od vr-a.
Ty napisałeś,że zakładasz jednomas vr6,a takie koło zamachowe nie podejdzie.
Da się natomiast założyć koło zamachowe od g60 i tarcze z dociskiem od tego samego silnika.
A można i od vr-a,ale tylko tarczę i docisk :bajer:

: pt paź 16, 2009 16:28
autor: kacpersky
hehe no widzisz swiezy jestem w tych tematach i ja mam taki zestaw jak teraz napisales ale z braku wiedzy zle to opisalem :)
dzieki za sprostowanko
pozdrawiam :pub:

: pt paź 16, 2009 16:28
autor: sagon
Koło zamachowe od vr-a wygląda tak,zwróć uwagę na ilość otworów na śruby

Obrazek

A tak od G60

Obrazek

: pt paź 16, 2009 18:29
autor: Adrian1980
koledzy czy przy zmianie pompy z 10 na 11 bez korekt softu powinny być odczuwalne jakieś różnice ?? wtryski 216 oczywiście...

: pt paź 16, 2009 19:14
autor: sagon
Oczywiśćie :grin: