końcówki wtryskiwaczy 216 wyniki ile dają
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- kacpersky
- Gadatliwa bestia
- Posty: 745
- Rejestracja: pt kwie 20, 2007 12:54
- Lokalizacja: Koszalin/Manowo
- Kontakt:
a ja tak z innej beczki troche. posiadam mk4 z silnikiem AHF ( 110 KM w serii ). planuje zmienic wtryski na 216 + zregenerowac turbo + soft. czy da rade na tym zestawie wycisnac 155-165 KM ? czy potrzebuje wiekszy ic przy takiej mocy zeby sie olej nie grzal w silniku ?
dopiero bede zaczynal zabawe z ty wiec prosze o wyrozumialosc
pozdrawiam
dopiero bede zaczynal zabawe z ty wiec prosze o wyrozumialosc
pozdrawiam
- Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO
- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
- Kontakt:
Na forum gdzieś było ile można wyciągnąć poprzez wtryski 216 i soft. Musiał byś poszukać. To zależy też od stanu silnika.kacpersky pisze:a ja tak z innej beczki troche. posiadam mk4 z silnikiem AHF ( 110 KM w serii ). planuje zmienic wtryski na 216 + zregenerowac turbo + soft. czy da rade na tym zestawie wycisnac 155-165 KM ? czy potrzebuje wiekszy ic przy takiej mocy zeby sie olej nie grzal w silniku ?
dopiero bede zaczynal zabawe z ty wiec prosze o wyrozumialosc
pozdrawiam
kacpersky
jeśli wszystko masz zdrowe będą to raczej okolice 150KM niż 165KM ale róznie to bywa zależy od stanu min pompy
duzego ic nie montuje sie zeby obnizyć temp oleju zeby obnizyc temp oleju można wstawić chłodniczkę oleju np od ASZ
fmic - (duzy centralnie zamontowany ic) zakłada się zeby obniżyć temp powietrza w dolocie ... w skrocie chodzi o to ze przy szprycach 216 i sofcie w upalne dni jakl go kilk razy przeciągniesz do 4tys obr to kolejne przyspieszenia będą nieco słabsze od pierwszego bo w dolocie zrobi się piekło - załozysz fmic to zniweluje ten problem
ale ja przy setupie 216 +soft olałbym temat fmic bo szkoda siana jesli nie bedziesz szedl z modami dalej
jeśli wszystko masz zdrowe będą to raczej okolice 150KM niż 165KM ale róznie to bywa zależy od stanu min pompy
duzego ic nie montuje sie zeby obnizyć temp oleju zeby obnizyc temp oleju można wstawić chłodniczkę oleju np od ASZ
fmic - (duzy centralnie zamontowany ic) zakłada się zeby obniżyć temp powietrza w dolocie ... w skrocie chodzi o to ze przy szprycach 216 i sofcie w upalne dni jakl go kilk razy przeciągniesz do 4tys obr to kolejne przyspieszenia będą nieco słabsze od pierwszego bo w dolocie zrobi się piekło - załozysz fmic to zniweluje ten problem
ale ja przy setupie 216 +soft olałbym temat fmic bo szkoda siana jesli nie bedziesz szedl z modami dalej
- lolo_golf
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2756
- Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
Bedziesz mial jakies 140-145KM. Oczywiscie bezpieczne bo można dać nawet 155KM ale bedzie dymil a seryjny cooler bedzie sie nagrzewał do takiej temp ze bedziesz mógł jajka smażyckacpersky pisze:a ja tak z innej beczki troche. posiadam mk4 z silnikiem AHF ( 110 KM w serii ). planuje zmienic wtryski na 216 + zregenerowac turbo + soft. czy da rade na tym zestawie wycisnac 155-165 KM ? czy potrzebuje wiekszy ic przy takiej mocy zeby sie olej nie grzal w silniku ?
dopiero bede zaczynal zabawe z ty wiec prosze o wyrozumialosc
pozdrawiam
Tak jak pisali koledzy poniżej.. jak chcesz bezpiecznie to tak max do 140 - 150 kuni bo później dojdzie Fmic-Sprzęgło- i cała masa innych klamotów...kacpersky pisze:a ja tak z innej beczki troche. posiadam mk4 z silnikiem AHF ( 110 KM w serii ). planuje zmienic wtryski na 216 + zregenerowac turbo + soft. czy da rade na tym zestawie wycisnac 155-165 KM ? czy potrzebuje wiekszy ic przy takiej mocy zeby sie olej nie grzal w silniku ?
dopiero bede zaczynal zabawe z ty wiec prosze o wyrozumialosc
pozdrawiam
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
- kacpersky
- Gadatliwa bestia
- Posty: 745
- Rejestracja: pt kwie 20, 2007 12:54
- Lokalizacja: Koszalin/Manowo
- Kontakt:
to dlaczego w innym temacie na forum duzo osob sie wypowiadalo ze to najlepszy zestaw tez do TDI ? zreszta kolega z forum niedawno zalozyl taki zestaw do swojego mk4. tylko ze ona ma 1.8 T u siebie.sagon pisze:Jednomas-owe,to jest koło zamachowe,a to od vr-a nie podejdzie,bo jest przykręcane na więcej śrub.
mp1985, - dziekuje za sprostowanie i przyblizenie tematu
lolo_golf, Haki, - no mi styknie 150 kucy, przynajmniej narazie
pozdr
Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 16:09 przez kacpersky, łącznie zmieniany 3 razy.
Tak,ale chodzi o koło zamachowe od g 60 a tarcze i docisk od vr-a.kacpersky pisze:to dlaczego w innym temacie na forum duzo osob sie wypowiadalo ze to najlepszy zestaw tez do TDI ?
Ty napisałeś,że zakładasz jednomas vr6,a takie koło zamachowe nie podejdzie.
Da się natomiast założyć koło zamachowe od g60 i tarcze z dociskiem od tego samego silnika.
A można i od vr-a,ale tylko tarczę i docisk
AFN 165,5@380,8
- Adrian1980
- Gadatliwa bestia
- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości