Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
kacpersky
- Gadatliwa bestia

- Posty: 745
- Rejestracja: pt kwie 20, 2007 12:54
- Lokalizacja: Koszalin/Manowo
-
Kontakt:
Post
autor: kacpersky » czw paź 15, 2009 09:53
a ja tak z innej beczki troche. posiadam mk4 z silnikiem AHF ( 110 KM w serii ). planuje zmienic wtryski na 216 + zregenerowac turbo + soft. czy da rade na tym zestawie wycisnac 155-165 KM ? czy potrzebuje wiekszy ic przy takiej mocy zeby sie olej nie grzal w silniku ?
dopiero bede zaczynal zabawe z ty wiec prosze o wyrozumialosc

pozdrawiam

Sprzedam Grill do VW Bory bez znaczka, pomalowany na czarno 50 zł
-
Fucker
- "KAMELEON" BLACHARSTWO/LAKIERNICTWO

- Posty: 616
- Rejestracja: pn sie 31, 2009 23:02
- Lokalizacja: okolice Kędzierzyn Koźle
-
Kontakt:
Post
autor: Fucker » czw paź 15, 2009 10:02
kacpersky pisze:a ja tak z innej beczki troche. posiadam mk4 z silnikiem AHF ( 110 KM w serii ). planuje zmienic wtryski na 216 + zregenerowac turbo + soft. czy da rade na tym zestawie wycisnac 155-165 KM ? czy potrzebuje wiekszy ic przy takiej mocy zeby sie olej nie grzal w silniku ?
dopiero bede zaczynal zabawe z ty wiec prosze o wyrozumialosc

pozdrawiam

Na forum gdzieś było ile można wyciągnąć poprzez wtryski 216 i soft. Musiał byś poszukać. To zależy też od stanu silnika.
-
mp1985
- Mały gagatek

- Posty: 130
- Rejestracja: pn lis 27, 2006 18:27
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: mp1985 » czw paź 15, 2009 10:57
kacpersky
jeśli wszystko masz zdrowe będą to raczej okolice 150KM niż 165KM ale róznie to bywa zależy od stanu min pompy
duzego ic nie montuje sie zeby obnizyć temp oleju

zeby obnizyc temp oleju można wstawić chłodniczkę oleju np od ASZ
fmic - (duzy centralnie zamontowany ic) zakłada się zeby obniżyć
temp powietrza w dolocie ... w skrocie chodzi o to ze przy szprycach 216 i sofcie w upalne dni jakl go kilk razy przeciągniesz do 4tys obr to kolejne przyspieszenia będą nieco słabsze od pierwszego bo w dolocie zrobi się piekło - załozysz fmic to zniweluje ten problem
ale ja przy setupie 216 +soft olałbym temat fmic bo szkoda siana jesli nie bedziesz szedl z modami dalej
-
lolo_golf
- VWGolf.pl Killer

- Posty: 2756
- Rejestracja: śr mar 16, 2005 23:40
- Lokalizacja: Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: lolo_golf » czw paź 15, 2009 11:24
kacpersky pisze:a ja tak z innej beczki troche. posiadam mk4 z silnikiem AHF ( 110 KM w serii ). planuje zmienic wtryski na 216 + zregenerowac turbo + soft. czy da rade na tym zestawie wycisnac 155-165 KM ? czy potrzebuje wiekszy ic przy takiej mocy zeby sie olej nie grzal w silniku ?
dopiero bede zaczynal zabawe z ty wiec prosze o wyrozumialosc

pozdrawiam

Bedziesz mial jakies 140-145KM. Oczywiscie bezpieczne bo można dać nawet 155KM ale bedzie dymil a seryjny cooler bedzie sie nagrzewał do takiej temp ze bedziesz mógł jajka smażyc

-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » czw paź 15, 2009 22:08
kacpersky pisze:a ja tak z innej beczki troche. posiadam mk4 z silnikiem AHF ( 110 KM w serii ). planuje zmienic wtryski na 216 + zregenerowac turbo + soft. czy da rade na tym zestawie wycisnac 155-165 KM ? czy potrzebuje wiekszy ic przy takiej mocy zeby sie olej nie grzal w silniku ?
dopiero bede zaczynal zabawe z ty wiec prosze o wyrozumialosc

pozdrawiam

Tak jak pisali koledzy poniżej.. jak chcesz bezpiecznie to tak max do 140 - 150 kuni

bo później dojdzie Fmic-Sprzęgło- i cała masa innych klamotów...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
kacpersky
- Gadatliwa bestia

- Posty: 745
- Rejestracja: pt kwie 20, 2007 12:54
- Lokalizacja: Koszalin/Manowo
-
Kontakt:
Post
autor: kacpersky » pt paź 16, 2009 07:25
Haki pisze:bo później dojdzie Fmic-Sprzęgło- i cała masa innych klamotów...
sprzeglo wlasnie doszlo, jednomas vr6+ zamach g60

Sprzedam Grill do VW Bory bez znaczka, pomalowany na czarno 50 zł
-
Haki
- _

- Posty: 6070
- Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
- Lokalizacja: Wrocław
-
Kontakt:
Post
autor: Haki » pt paź 16, 2009 10:03
kacpersky pisze:Haki pisze:bo później dojdzie Fmic-Sprzęgło- i cała masa innych klamotów...
sprzeglo wlasnie doszlo, jednomas vr6+ zamach g60


W takim razie walcz dalej i niech
MOC BĘDZIE Z TOBĄ 
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
-
sagon
- Gadatliwa bestia

- Posty: 868
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
- Lokalizacja: RP
-
Kontakt:
Post
autor: sagon » pt paź 16, 2009 15:04
kacpersky pisze:sprzeglo wlasnie doszlo, jednomas vr6+ zamach g60

Jednomas-owe,to jest koło zamachowe,a to od vr-a nie podejdzie,bo jest przykręcane na więcej śrub.
AFN 165,5@380,8
-
kacpersky
- Gadatliwa bestia

- Posty: 745
- Rejestracja: pt kwie 20, 2007 12:54
- Lokalizacja: Koszalin/Manowo
-
Kontakt:
Post
autor: kacpersky » pt paź 16, 2009 15:42
sagon pisze:Jednomas-owe,to jest koło zamachowe,a to od vr-a nie podejdzie,bo jest przykręcane na więcej śrub.
to dlaczego w innym temacie na forum duzo osob sie wypowiadalo ze to najlepszy zestaw tez do TDI ? zreszta kolega z forum niedawno zalozyl taki zestaw do swojego mk4. tylko ze ona ma 1.8 T u siebie.
mp1985, - dziekuje za sprostowanie i przyblizenie tematu
lolo_golf,
Haki, - no mi styknie 150 kucy, przynajmniej narazie
pozdr

Ostatnio zmieniony pt paź 16, 2009 16:09 przez
kacpersky, łącznie zmieniany 3 razy.
Sprzedam Grill do VW Bory bez znaczka, pomalowany na czarno 50 zł
-
sagon
- Gadatliwa bestia

- Posty: 868
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
- Lokalizacja: RP
-
Kontakt:
Post
autor: sagon » pt paź 16, 2009 16:15
kacpersky pisze:to dlaczego w innym temacie na forum duzo osob sie wypowiadalo ze to najlepszy zestaw tez do TDI ?
Tak,ale chodzi o koło zamachowe od g 60 a tarcze i docisk od vr-a.
Ty napisałeś,że zakładasz jednomas vr6,a takie koło zamachowe nie podejdzie.
Da się natomiast założyć koło zamachowe od g60 i tarcze z dociskiem od tego samego silnika.
A można i od vr-a,ale tylko tarczę i docisk

AFN 165,5@380,8
-
kacpersky
- Gadatliwa bestia

- Posty: 745
- Rejestracja: pt kwie 20, 2007 12:54
- Lokalizacja: Koszalin/Manowo
-
Kontakt:
Post
autor: kacpersky » pt paź 16, 2009 16:28
hehe no widzisz swiezy jestem w tych tematach i ja mam taki zestaw jak teraz napisales ale z braku wiedzy zle to opisalem
dzieki za sprostowanko
pozdrawiam

Sprzedam Grill do VW Bory bez znaczka, pomalowany na czarno 50 zł
-
sagon
- Gadatliwa bestia

- Posty: 868
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
- Lokalizacja: RP
-
Kontakt:
Post
autor: sagon » pt paź 16, 2009 16:28
Koło zamachowe od vr-a wygląda tak,zwróć uwagę na ilość otworów na śruby
A tak od G60

AFN 165,5@380,8
-
Adrian1980
- Gadatliwa bestia

- Posty: 560
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 17:43
- Lokalizacja: Kiełczów/Oleśnica
-
Kontakt:
Post
autor: Adrian1980 » pt paź 16, 2009 18:29
koledzy czy przy zmianie pompy z 10 na 11 bez korekt softu powinny być odczuwalne jakieś różnice ?? wtryski 216 oczywiście...
Czarny turboklekocik
-
sagon
- Gadatliwa bestia

- Posty: 868
- Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
- Lokalizacja: RP
-
Kontakt:
Post
autor: sagon » pt paź 16, 2009 19:14
Oczywiśćie

AFN 165,5@380,8
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości