Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
zielu, ja Ci dam taką podpowiedź, bo zamierzam u siebie taki myć zrobić przy montażu fmic.
Poszukaj plastikowej rury ori, składającej się chyba z 3 części od arl lub tdi 90 występującej chyba w seatach.
Odcinek ten składa się z 3 części, prowadzi od samego kolanka gumowego przy egr, aż do samego dołu na drugą stronę silnika.
Koszt takiej rury to ok. 50-100 zł, jest tam miejsce do przykręcenia mapsensora.
W tym temacie są zdjęcie na którejś stronie jak to zostało zrobione.
Poszukaj plastikowej rury ori, składającej się chyba z 3 części od arl lub tdi 90 występującej chyba w seatach.
Odcinek ten składa się z 3 części, prowadzi od samego kolanka gumowego przy egr, aż do samego dołu na drugą stronę silnika.
Koszt takiej rury to ok. 50-100 zł, jest tam miejsce do przykręcenia mapsensora.
W tym temacie są zdjęcie na którejś stronie jak to zostało zrobione.
GTB...
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Witam.
Panowie montowal ktos z Was FMIC do AXRa? Mam dylemat/pytanie odnosnie poprowadzenia wyjscia z turbo do fmica. Osobiscie nie chcialbym sie wpinac w tą ori plastikowa zwezke idaca pod podluznica, tylko zamiast niej wolalbym poprowadzic tamtedy normalnie rure nierdzewke 50mm, tylko zastanawia mnie (przy takim rozwiazaniu kwestia polaczenia pozniej tej rury pod turbo (turbo od 130KM). Jak wiemy turbina ta ma wyjscie na waz z ząbkami wchodzacy do niej i zaciskany opaska w ksztalcie " U " , wiec nie za bardzo jest tutaj opcja zlaczenia za pomoca sylikonu. Czy ktos ogarnial podobny temat i ma jakis pewny, estetyczny i sprawdzony sposob ? Jesli nie to pozostaje tylko ta "redukcja turbo" ale z wyjsciem na 50mm,
http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja ... 91092.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lub podpinka pod ta ori plastikowa zwezke (czego wolalbym uniknac) ?!
Panowie montowal ktos z Was FMIC do AXRa? Mam dylemat/pytanie odnosnie poprowadzenia wyjscia z turbo do fmica. Osobiscie nie chcialbym sie wpinac w tą ori plastikowa zwezke idaca pod podluznica, tylko zamiast niej wolalbym poprowadzic tamtedy normalnie rure nierdzewke 50mm, tylko zastanawia mnie (przy takim rozwiazaniu kwestia polaczenia pozniej tej rury pod turbo (turbo od 130KM). Jak wiemy turbina ta ma wyjscie na waz z ząbkami wchodzacy do niej i zaciskany opaska w ksztalcie " U " , wiec nie za bardzo jest tutaj opcja zlaczenia za pomoca sylikonu. Czy ktos ogarnial podobny temat i ma jakis pewny, estetyczny i sprawdzony sposob ? Jesli nie to pozostaje tylko ta "redukcja turbo" ale z wyjsciem na 50mm,
http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja ... 91092.html" onclick="window.open(this.href);return false;
lub podpinka pod ta ori plastikowa zwezke (czego wolalbym uniknac) ?!
Re: Odp: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiał
Ja napoczątku jak tam zrobiłem bezpośrednio na nierdzewce 50 to chaczyła mi llekko o koło przy skręcie na maxa w lewo. Na razie zostałem przy oryginalnej plastikowej rurce ale docelowo chce tam wsadzić naleśnik z ARL. Widzę, że kolega też z Dąbrowy
Skrobnięte z kalkulatora
Skrobnięte z kalkulatora
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
A no z Dąbrowy z Dąbrowy.
Moze miales kola za bardzo pochowane, albo ta rura za bardzo przesunieta w strone kola ?!
Moze miales kola za bardzo pochowane, albo ta rura za bardzo przesunieta w strone kola ?!
Re: Odp: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiał
Rurę musiałem niestety przesunąć lekko w stronę koła a to za sprawą wspornika od metalowej osłony
Skrobnięte z kalkulatora
Skrobnięte z kalkulatora
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Zamiast zmienia rure na nalesnik to zamontuj sobie podkladki pod silnik i wyjmij oslone.
Panowie czy FMICi z tych stron czyms sie roznia, sa wydajniejsze lub pod jakims wzgledem lepsze/gorsze: (Wymiary te same - 550x180x65)
http://www.amsklep.pl/produkt,19693,kategoria,18.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fmic.pl/uniwersalne/11-intercool ... x65mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Biorac to + inne redukcje, kolanka itd w Rybniku bylo by taniej i jezdzac tamtedy przy okazji odebralbym sam, tylko czy nie roznia sie te ICki miedzy soba rdzeniami itd ?! Moze ktos doradzi.
Panowie czy FMICi z tych stron czyms sie roznia, sa wydajniejsze lub pod jakims wzgledem lepsze/gorsze: (Wymiary te same - 550x180x65)
http://www.amsklep.pl/produkt,19693,kategoria,18.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://fmic.pl/uniwersalne/11-intercool ... x65mm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Biorac to + inne redukcje, kolanka itd w Rybniku bylo by taniej i jezdzac tamtedy przy okazji odebralbym sam, tylko czy nie roznia sie te ICki miedzy soba rdzeniami itd ?! Moze ktos doradzi.
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Czy według was podejdzie taki ic z audi?
np. http://allegro.pl/audi-a4-a5-q5-chlodni ... 32481.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Posiada ktoś info jaką szerokość ma ten ic lub całkowite wymiary?
Nie jest duży, ale tańszy o połowę od nowego 550x180x65 i powinien spełniać swoją role.
np. http://allegro.pl/audi-a4-a5-q5-chlodni ... 32481.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Posiada ktoś info jaką szerokość ma ten ic lub całkowite wymiary?
Nie jest duży, ale tańszy o połowę od nowego 550x180x65 i powinien spełniać swoją role.
GTB...
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Panowie robil moze ktos porownanie tamp w dolocie na smicu, a pozniej po zmianie na fmica? Ja wczoraj zrobilem sobie pomiar: przy 17* na dworze podczas jazdy miejskiej oraz na wolnych w dolocie bylo ~40-50* , jadąc trasą na 4 biegu, od 2 tys obr wcisnalem gaz do konca, podciaglem go do 4 tys obr i juz po jednym takim bucie w dolocie zrobilo sie male piekielko i temperatura wynosila 90* !! jakie Wy macie wartosci u siebie po zalozeniu fmica, a przed? Ja poki co mam jeszcze maly ori smic.
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
kiedyś jak mierzyłem temp u siebie na smicu to przy 20kilku stopniach na zewnatrz potrafilem dolot rozgrzac nawet do 60-70 stopni.
Teraz na Fmicu jest tak.
http://vaglog.pl/log_199806.html
10 stopni na zewnatrz , kilka przebutowań w 90sek.
Teraz na Fmicu jest tak.
http://vaglog.pl/log_199806.html
10 stopni na zewnatrz , kilka przebutowań w 90sek.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
KoJ@K, miałem to samo przy małej turbinie i ori ic, po zmianie na chinczyka 230mm , odczułem bardzo dużą różnice(przy małym turbo) na + (niestety pomiarów nie robiłem), przy gtb22 (246km) nie odnotowałem wiecej niz 40 C. ARL 300+ km (wiekszy ic, nie pamietam wymiarów ale chyba największy dostępny chinol) przy palowaniu na hamowni, przy ok 26C na zewnątrz w dolocie miał ok 46C. To jest naprawde jedna z niewielu dobrych rzeczy produkcji chińskiej .
ex: MK4 245 km/460nm
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
wronek1, o kurde swietne "wyniki", temperatura praktycznie taka jak na dworze.
xander_88, u mnie narazie jest suszarka z BTB, pompki AR, dolot do turbo z ARLa, chlodniczka olio tez. To mowisz, ze te chinolo sa git? a ktorego ICka lepiej wziasc, tego z FMIC.pl czy byle jaki w tym rozmiarze jaki chce? Bo cenowo wygladaja one prawie identycznie.
xander_88, u mnie narazie jest suszarka z BTB, pompki AR, dolot do turbo z ARLa, chlodniczka olio tez. To mowisz, ze te chinolo sa git? a ktorego ICka lepiej wziasc, tego z FMIC.pl czy byle jaki w tym rozmiarze jaki chce? Bo cenowo wygladaja one prawie identycznie.
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Witam, chciałbym zaczerpnąć opinii o montażu intecoolera z opla frontery 2.2TD, jest dość duży, zrobiłem mocowanie - stelaż, troszkę przycisnął się do chłodnicy wody i gniecie go przedni pas oraz zderzak więc jest jeszcze trochę roboty - rzeźbienia.
Czy tak zamontowany IC da radę? węźe podłącze bez większych problemów, siedzi on sztywno, nie rusza się!
Czy delikatny szlif w jednym miejscu na pasie przednim jest niebezpieczny?
Dodam że pod maską siedzi 1Z na wtryskach 0.205, pompie AFN, lecz od zakupu seryjny IC jest mocno bity więc idąc do przodu montuję już coś większego
Czy tak zamontowany IC da radę? węźe podłącze bez większych problemów, siedzi on sztywno, nie rusza się!
Czy delikatny szlif w jednym miejscu na pasie przednim jest niebezpieczny?
Dodam że pod maską siedzi 1Z na wtryskach 0.205, pompie AFN, lecz od zakupu seryjny IC jest mocno bity więc idąc do przodu montuję już coś większego
Moje Vento TDI http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=580935
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 80 gości