Strona 17 z 93

: wt mar 13, 2007 08:57
autor: cowboy
l0rd pisze:czy te przyrosty tak mniej więcej się zsumują?
nie ;)

: wt mar 13, 2007 09:01
autor: l0rd
Cowboy,

W takim razie czy gdybym najpierw jednak zmienił wtryski na ASV byłby ciągle sens na montowanie opornika? Twardy wcześniej pisał, że w pasku AFN opornik daje jeszcze lepsze efekty.. Wiem, że sama zmiana wtrysków nie zrobi ASV z 1Z, ale coś jednak chyba powinno być lepiej? Czy się mylę?

Damian

: wt mar 13, 2007 11:22
autor: tchopz
Wawro pisze:Mam pytanko do tchopza, skąd skołowałeś taką ładną wtyczkę i gniazdko ?
Nie mam za bardzo ochoty ciachać kabelków, pozatym może przyda się w moim następnym autku ;).
Pewnie chodzi o mojego avatara...

Seacracker nie ma racji bo nie z ASO, a z internetu :)

To jest zdjęcie z niemieckiego forum gdzie dość dokładnie opisano wszyskie zady i walety takiego tuningu, sposób jego wykonania itp. Niemcy jak wiadomo są dość solidni w tym co robią i stąd takie rozwiązanie wpięcia opornika. Umożliwia to również jego odpięcie np. przed badaniami technicznymi.

Ja sam poskręcałem kabelki i zakleiłem izolacją :kac: . Tak, wiem prowizorka na maxa. Wstyd!!

Link do niemieckiego artykułu: http://community.dieselschrauber.de/con ... php?t=3208
Dla ambitnych w artykule opisano też wspomnianą tu metodę na zwiększenie ciśnienia doładowania.

: wt mar 13, 2007 18:20
autor: twardy
djtom, sprawdziłem 2 i 3 . :bigok:

: wt mar 13, 2007 18:47
autor: djtom
twardy, thx, masz u mnie :pub: na majóVWce :)

: śr mar 14, 2007 18:27
autor: twardy
djtom pisze:twardy, thx, masz u mnie na majóVWce
spoko :pub:

: śr mar 14, 2007 23:03
autor: olek256
sie tak zapytam; jak czesto mozna uzywac tego opornika? i niech ktos w koncu powie szczerze i nie owijajac w bawelne jak to jest z zywotnoscia silnika przy tym oporniku....

: śr mar 14, 2007 23:15
autor: wosiek
tak więc jeżeli ktoś powie mi dokładnie jak to zrobić to moge być "królikiem doświadczalnym" hehehe z tym zwiększeniem ciśnienia doładowania,mam silnik ahu z 96r więc chyba powinienem mieć nowszy komputer?? ten co właśnie ma być czy też niekoniecznie??

: czw mar 15, 2007 07:20
autor: djtom
niech ktos w koncu powie szczerze i nie owijajac w bawelne jak to jest z zywotnoscia silnika przy tym oporniku....
sądzisz ze cały temat jest ściemą i żartem? :| moze przeczytaj go jeszcze raz to zrozumiesz.

: czw mar 15, 2007 08:00
autor: souler
chlopaki a jak sie ma rezystor do PD? tez sie da?

: czw mar 15, 2007 09:14
autor: uysy
chlopaki a jak sie ma rezystor do PD? tez sie da?
da :satan:

: czw mar 15, 2007 12:42
autor: tchopz
Mam pytanie odnośnie map sensora.
Czy jeżeli mam stary, o zakresie do 2 bar, to czy mogę go po prostu wymienić na ten z zakresem 2,5 bara?

: czw mar 15, 2007 12:47
autor: twardy
ja też mam stary sterownik :(

: czw mar 15, 2007 14:35
autor: souler
uysy a cos wiecej? :hmm: wtyczka taka sama jest jak w vp?