Strona 17 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn cze 11, 2012 22:21
autor: bocian19
Muszka.d,

Wiec twoim zdaniem w momencie gdy kolega zaladuje do swojego bodajże ajm-a w kazdym badz razie 115 konnego tdi pompowtryskiwacze od arl to bedzie trzeba musowo jechac na hamownie i zrobic korekte softu???

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn cze 11, 2012 22:43
autor: Muszka.d
Musowo nie trzeba robić korekty, ale tak jak pisałem silnik nie będzie chodził jak powinien... Będzie podobna praca jak teraz na tych pompkach które ma uszkodzone... No i moc sama od siebie nie wzrośnie... Trzeba adoptować pompki pod soft żeby to miało ręce i nogi... Wtedy po zamontowaniu AL do ajm można walczyć o okolice 200km...

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn cze 11, 2012 23:33
autor: bocian19
Muszka.d pisze: Wtedy po zamontowaniu AL do ajm można walczyć o okolice 200km...
Ale chyba nie samymi wtryskami??? :helm:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn cze 11, 2012 23:40
autor: czarodziej6969
bocian19, niech kolega dorzuci jeszcze BRD + FMIC, sprzęgło i będą okolice 200KM, EOT

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt cze 12, 2012 00:19
autor: bocian19
czarodziej6969,

turbo napewno bedzie jakies wieksze z tym ze to dopiero w pl a narazie chce sciagnac z pl wtryski i zalozyc tu aby jakos jezdzic i dlatego sie nasuwa moje pytanie czy da rade smigac normalnie bez korekty przez jakies 5-10 tys km a potem w pl se wszsytko ogranie...
I dalej nie jestem pewnien co mu doradzic, czy te arl czy poprostu niech kupuje takie same co mial czyli od ajm?...

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt cze 12, 2012 00:29
autor: Fahoo
bocian19, bedzie lipa nie bedą grały czasy dawki kąt
Nawet nie bedzie możliwości sprawdzenia ich sprawności pod ori softem z ajm
Fura zle bedzie odpalała ,szarpała, dymiła....dużo paliła
Poza tym tych z ARL nie znajdziesz w dobrej kondycji...poprostu nie masz najmniejszych szans

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt cze 12, 2012 07:24
autor: hugo00
Fahoo, jak poszuka to znajdzie. ja swoje AL sprzedawalem w swietnym stanie.
bocian19, jak moze to niech przemeczy sie na tym co ma te 10 000km. Wróci to ogarnie wszystko za jednym razem, teraz zmiana pompek bez korekty jest bez sensu.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt cze 12, 2012 07:52
autor: Fahoo
hugo00, tak tyll=ko powiedz w jakim tępie one poszły ....a sprawne kupic to uuuuuuuuuu Panie...nie bede pisal ile kpl przewaliłem

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt cze 12, 2012 08:18
autor: hugo00
tego samego dnia co wystawilem odezwalo sie 5 osób. poszly za 1500.
ale tu przyznam ci racje. latwo nadziac sie na mine...

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt cze 12, 2012 11:16
autor: Muszka.d
za 1500 zł to znajdziesz coś, ale moim zdaniem jeżeli kolega nie jest zapaleńcem "tuningu" to bez sensu szukać AL-ek które nie jest łatwo dorwać... chyba że ktoś sprzedaje i nie wie co to jest... a i tak się zdarzało... Zdrowsze i lepsze kupi od 130km, czyli BA o ile dobrze pamiętam, tego było więcej i można lepiej wybierać... lub seryjne od AJM - chyba AJ jeżeli znowu dobrze pamiętam... fahoo potwierdza to co Ci pisałem, silnik będzie kulawy, a chyba nie w tym cała pieśń ?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt cze 12, 2012 12:25
autor: bocian19
Dokladnie...
To jeszcze jedno pytanie, teraz smiga na 2 pompowtryskach (przynajmniej tak powiedzial komp) i juz mu zle pali...
Czy nie ma ryzyka ze te 2 nastepne tez mu padna i wtedy bedzie zmuszony robic cos na gwalt??

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt cze 12, 2012 14:03
autor: toffic
Fahoo pisze: bedzie lipa nie bedą grały czasy dawki kąt
Nawet nie bedzie możliwości sprawdzenia ich sprawności pod ori softem z ajm
Fura zle bedzie odpalała ,szarpała, dymiła....dużo paliła
A to dziwne, nawet tu na forum jest fura z ECU AJM, gdzie po włożeniu AL+ nic takiego nie miało miejsca :kac:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt cze 12, 2012 17:00
autor: soprano89
witam czy ktoś podzieli się doświadczeniem jak najłatwiej zablokować sprężynę w wtrysku tdi aby sprawdzić lub ustawić ciśnienie wtrysku zasadniczego??
na zwykłym próbniku np. takim jak PRW-3

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt cze 12, 2012 18:37
autor: Fahoo
toffic, to niech jeździ dalej
przy pompce al potrzebne sa mniejsze dawki inny kąt inny początek tłoczenia inne czasy
Ludzie sobie nie zdają sprawy co robią.. przelana ropa to nie tylko dym egt to rozrzedzony olej przytarte głowice w ekstremalnych przypadkach