Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
bocian19
Łowca Rarytasów
Łowca Rarytasów
Posty: 2278
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: bocian19 » pn cze 11, 2012 22:21

Muszka.d,

Wiec twoim zdaniem w momencie gdy kolega zaladuje do swojego bodajże ajm-a w kazdym badz razie 115 konnego tdi pompowtryskiwacze od arl to bedzie trzeba musowo jechac na hamownie i zrobic korekte softu???


Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad :-)

Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg :) on złamie Ci dokładkę :)

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Muszka.d » pn cze 11, 2012 22:43

Musowo nie trzeba robić korekty, ale tak jak pisałem silnik nie będzie chodził jak powinien... Będzie podobna praca jak teraz na tych pompkach które ma uszkodzone... No i moc sama od siebie nie wzrośnie... Trzeba adoptować pompki pod soft żeby to miało ręce i nogi... Wtedy po zamontowaniu AL do ajm można walczyć o okolice 200km...


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
bocian19
Łowca Rarytasów
Łowca Rarytasów
Posty: 2278
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: bocian19 » pn cze 11, 2012 23:33

Muszka.d pisze: Wtedy po zamontowaniu AL do ajm można walczyć o okolice 200km...
Ale chyba nie samymi wtryskami??? :helm:


Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad :-)

Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg :) on złamie Ci dokładkę :)

Awatar użytkownika
czarodziej6969
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 691
Rejestracja: czw lis 06, 2008 17:22
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: czarodziej6969 » pn cze 11, 2012 23:40

bocian19, niech kolega dorzuci jeszcze BRD + FMIC, sprzęgło i będą okolice 200KM, EOT



Awatar użytkownika
bocian19
Łowca Rarytasów
Łowca Rarytasów
Posty: 2278
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: bocian19 » wt cze 12, 2012 00:19

czarodziej6969,

turbo napewno bedzie jakies wieksze z tym ze to dopiero w pl a narazie chce sciagnac z pl wtryski i zalozyc tu aby jakos jezdzic i dlatego sie nasuwa moje pytanie czy da rade smigac normalnie bez korekty przez jakies 5-10 tys km a potem w pl se wszsytko ogranie...
I dalej nie jestem pewnien co mu doradzic, czy te arl czy poprostu niech kupuje takie same co mial czyli od ajm?...


Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad :-)

Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg :) on złamie Ci dokładkę :)

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Fahoo » wt cze 12, 2012 00:29

bocian19, bedzie lipa nie bedą grały czasy dawki kąt
Nawet nie bedzie możliwości sprawdzenia ich sprawności pod ori softem z ajm
Fura zle bedzie odpalała ,szarpała, dymiła....dużo paliła
Poza tym tych z ARL nie znajdziesz w dobrej kondycji...poprostu nie masz najmniejszych szans


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: hugo00 » wt cze 12, 2012 07:24

Fahoo, jak poszuka to znajdzie. ja swoje AL sprzedawalem w swietnym stanie.
bocian19, jak moze to niech przemeczy sie na tym co ma te 10 000km. Wróci to ogarnie wszystko za jednym razem, teraz zmiana pompek bez korekty jest bez sensu.


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Fahoo » wt cze 12, 2012 07:52

hugo00, tak tyll=ko powiedz w jakim tępie one poszły ....a sprawne kupic to uuuuuuuuuu Panie...nie bede pisal ile kpl przewaliłem


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

Awatar użytkownika
hugo00
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 274
Rejestracja: wt wrz 21, 2010 14:04
Lokalizacja: Wrocław / Radomsko / Lubin

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: hugo00 » wt cze 12, 2012 08:18

tego samego dnia co wystawilem odezwalo sie 5 osób. poszly za 1500.
ale tu przyznam ci racje. latwo nadziac sie na mine...


Pomiary G-tech
Obrazek
Mój czarnuch na gtb2260, ostrym wałku i dużych pompkach http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=160&t=403529" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Muszka.d » wt cze 12, 2012 11:16

za 1500 zł to znajdziesz coś, ale moim zdaniem jeżeli kolega nie jest zapaleńcem "tuningu" to bez sensu szukać AL-ek które nie jest łatwo dorwać... chyba że ktoś sprzedaje i nie wie co to jest... a i tak się zdarzało... Zdrowsze i lepsze kupi od 130km, czyli BA o ile dobrze pamiętam, tego było więcej i można lepiej wybierać... lub seryjne od AJM - chyba AJ jeżeli znowu dobrze pamiętam... fahoo potwierdza to co Ci pisałem, silnik będzie kulawy, a chyba nie w tym cała pieśń ?


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
bocian19
Łowca Rarytasów
Łowca Rarytasów
Posty: 2278
Rejestracja: ndz sty 17, 2010 23:07
Lokalizacja: Bruksela/Podlasie-BBI
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: bocian19 » wt cze 12, 2012 12:25

Dokladnie...
To jeszcze jedno pytanie, teraz smiga na 2 pompowtryskach (przynajmniej tak powiedzial komp) i juz mu zle pali...
Czy nie ma ryzyka ze te 2 nastepne tez mu padna i wtedy bedzie zmuszony robic cos na gwalt??


Moj mk3 VARIA(N)T
viewtopic.php?f=88&t=297338" onclick="window.open(this.href);return false;
BBI Squad :-)

Na rozstaju dróg stoi zwalniający próg :) on złamie Ci dokładkę :)

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: toffic » wt cze 12, 2012 14:03

Fahoo pisze: bedzie lipa nie bedą grały czasy dawki kąt
Nawet nie bedzie możliwości sprawdzenia ich sprawności pod ori softem z ajm
Fura zle bedzie odpalała ,szarpała, dymiła....dużo paliła
A to dziwne, nawet tu na forum jest fura z ECU AJM, gdzie po włożeniu AL+ nic takiego nie miało miejsca :kac:



soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: soprano89 » wt cze 12, 2012 17:00

witam czy ktoś podzieli się doświadczeniem jak najłatwiej zablokować sprężynę w wtrysku tdi aby sprawdzić lub ustawić ciśnienie wtrysku zasadniczego??
na zwykłym próbniku np. takim jak PRW-3



Awatar użytkownika
Fahoo
TDI Power
TDI Power
Posty: 4038
Rejestracja: wt lut 06, 2007 11:57
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Fahoo » wt cze 12, 2012 18:37

toffic, to niech jeździ dalej
przy pompce al potrzebne sa mniejsze dawki inny kąt inny początek tłoczenia inne czasy
Ludzie sobie nie zdają sprawy co robią.. przelana ropa to nie tylko dym egt to rozrzedzony olej przytarte głowice w ekstremalnych przypadkach


https://www.facebook.com/fahoo.jedker
Kupię klape tył Golf IV/Bora Variant PW

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości