Moja wlasnie do 3tys pokazywala dobrze, zgodnie z zadanym. Powyzej opadalo. No i w overbooscie nie zawyzala tylko pokazywala zadane, a jak sie patrze na logi innych to w overbooscie przeplywka pokazuje szalone wartosci
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jak mowilem, mialem okolo 110KM (jeszcze przed poprawieniem cisnienia doladowania scigalem sie z passatem afnem makora i dostawal baty). Teraz sie okazalo, ze mial przeplywke do dupy, ale po przeczyszczeniu wyszlo cos kolo 140km i 300nm.
Czekam az da pendrive z wykresami
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moc nie jest zla. Jezdzilem octavia ahf brata shamowana na 120km i teraz wrazenia sa podobne, choc moze w gornej partii obrotow (z racji byc moze tej przeplywki i w duzej mierze z powodu stalej geomterii gdzie niuton leci leb na szyje) jest gorzej. Nie ma gdzie sprawdzic bo przy startowaniu z 1 uslizg zmiana na 2 uslizg zmiana na trojke i spokoj, a z rolowanego na 2 to tez uslizg bo mokro na drogach i slisko.
Jakby nie bylo wzgledem serii przyrost 35KM i 88Nm
[ Dodano: 20 Lut 2009 15:11 ]
AFN Makora:
109,2KM/225,6Nm
141,8KM/299Nm
[ Dodano: 20 Lut 2009 15:30 ]
Skanow nie ma wiec zrobilismy zdjecia
Wykres Makora AFN:
Seria z zasyfionym przeplywomierzem:
Po wirusie i czyszczeniu przeplywki
Wykres Bradleya 1Z+216
Seria+216:
Po wirusie:
![Obrazek](http://img13.imageshack.us/img13/2257/spz2eq9.jpg)