Strona 17 z 38

: sob paź 10, 2009 10:34
autor: grzegorzp
bradley pisze:
Stupa_mk3 pisze:Ile dadza wtryski w silniku ALE? ma ktos moze wsadzone i hamowal auto?
Stupa_mk3 pisze:takie pytanie tez zadalem odnosnie silnika ALE bo nie widzialem aby o takowym ktos cos pisal ;)
Tyle samo co w 1Z i AHU :panna:

Trzeba bedzie zrobic czyszczenie tematu, w ktorym bedzie tylko publikacjac wynikow i ew. komentarze dotyczace tych wynikow.

dokładnie :okej:

: sob paź 10, 2009 20:15
autor: Fucker
Jeden koleś co się zna na rzeczy, odradził montowania wtrysków 216 w 1Z . Przecież na forum nie ma ani jednej negatywnej wypowiedzi na temat 216. Wydaje mi się, że nie wiedział co mówi.


Dodano 21 września 2011r

Aktualnie mam założone wtryski 230 7otw., pompę 11 i BRD. Śmiga, aż miło.

: sob paź 10, 2009 20:41
autor: krzys-jeruzal
Fucker, poczytaj troche nawet temat o 216 i zobacz jakie są osiagi dla 1z seri plus 216 ... czy faktycznie nie ma sensu wkładanie 216 skoro tyle osub ma je i przekroczyło 130ps

: sob paź 10, 2009 22:31
autor: mariachi
Fucker pisze:Powiedz mi dlaczego jeden koleś co się zna na rzeczy odradził mi montowania wtrysków 216 w 1Z. Powiedział, że to nie ma sensu. Bo turbo za słabe, pompa itd. Mówił, że bym musiał zmienić kolektor z turbiną, komputer itd. Sprzedajesz wtryski to uważam, że będziesz wiedział, bo widzę, że masz pojęcie. Czytam twoje posty.
sratatata

Na zdrowm 1Z wyszło mi z samymi wtryskami, bez softu 122Ps !!! , po sofcie 135,8

Więc na przeciętnym będzie spokojnie 110, bez softu , po sofcie wyjdzie 125, 130ps


Nie warto

: sob paź 10, 2009 23:24
autor: Fucker
Sens jest, to widać na forum...

: sob paź 10, 2009 23:41
autor: Gozdus
Fucker pisze:]Tylko nie wiem dlaczego zaraz po kupnie mój 1Z dużo pali. W trasie przy 170km/h spalił 8 litrów. Każdy mi mówi, że dużo.
Bo golfem 1z nie jeździ się 170 w trasie :green_fuck:

: sob paź 10, 2009 23:58
autor: Fucker
Gozdus pisze:
Fucker pisze:]Tylko nie wiem dlaczego zaraz po kupnie mój 1Z dużo pali. W trasie przy 170km/h spalił 8 litrów. Każdy mi mówi, że dużo.
Bo golfem 1z nie jeździ się 170 w trasie :green_fuck:
Jak nie, legalnie jeżdżę, jak jadę do brata do Niemiec (Koln). Tam na autostradach nie ma ograniczeń. Nie wiem czego się czepiasz. 170 to sobie jeszcze spokojnie jedzie na serii.

: ndz paź 11, 2009 10:55
autor: szatanek
Kolega nie miał na myśli ze nie poleci 170 tylko to ze przy tej prędkości bedzie takie zuzycie , więc albo latasz w trasie 120 i łyka 6 albo 170 i wtedy łyknie i 8.

: ndz paź 11, 2009 13:11
autor: krzys-jeruzal
Fucker pisze:chcę podnieść ciśnienie o 0,2 bara

Zabijesz turbo...
według mnie to albo seria albo profi program do autka ....
jak chcesz łatać to szybko to większą chłodnica oleju ja założyłem chłodnice od asz
takie rezystory i tp dla mnie to grzebanie palcem w d....
porządny program to i autko jest ekonomiczne i jedzie dobrze w całym zakresie obrotów...

: ndz paź 11, 2009 14:32
autor: bradley
krzys-jeruzal pisze:Zabijesz turbo...
O 0,2bara? :D Jakby dmuchnal na tej suszarce powyzej 1.4 to bylby hardcore. A 1bar jest niczym niespodziewanym.

Dlaczego nie poleca sie 216 w 1Z. Bo to jest tak: zapas paliwa jest ale nie mozna go w pelni wykorzystac bo powietrza brak. Mialem plany zmiany turbiny ale zmienie ja tylko pod warunkiem, ze stara sie zepsuje, a narazie dziala i dziala.

: ndz paź 11, 2009 15:16
autor: Fucker
szatanek pisze:Kolega nie miał na myśli ze nie poleci 170 tylko to ze przy tej prędkości bedzie takie zuzycie , więc albo latasz w trasie 120 i łyka 6 albo 170 i wtedy łyknie i 8.
Więc mnie to cieszy jeżeli to jest normalne spalanie. Bo od każdego tylko słyszę, że mu pali 5, 5,5 max. 6 przy butowaniu. Nie jadę non stop taką prędkością tylko prędkość oscyluje między 120 - 170.

[ Dodano: 11 Paź 2009 15:19 ]
krzys-jeruzal pisze:
Fucker pisze:chcę podnieść ciśnienie o 0,2 bara

Zabijesz turbo...
według mnie to albo seria albo profi program do autka ....
jak chcesz łatać to szybko to większą chłodnica oleju ja założyłem chłodnice od asz
porządny program to i autko jest ekonomiczne i jedzie dobrze w całym zakresie obrotów...
Już zakupiłem turbo z AWX'a GT17

: ndz paź 11, 2009 15:53
autor: TuneFORCE
Fucker pisze:Więc mnie to cieszy jeżeli to jest normalne spalanie. Bo od każdego tylko słyszę, że mu pali 5, 5,5 max. 6 przy butowaniu.
Po prostu jak kos ci takie bajki opowiada to dodaj 1-2l :D :D

: śr paź 14, 2009 23:20
autor: Haki
Fucker pisze:
Gozdus pisze:
Fucker pisze:]Tylko nie wiem dlaczego zaraz po kupnie mój 1Z dużo pali. W trasie przy 170km/h spalił 8 litrów. Każdy mi mówi, że dużo.
Bo golfem 1z nie jeździ się 170 w trasie :green_fuck:
Jak nie, legalnie jeżdżę, jak jadę do brata do Niemiec (Koln). Tam na autostradach nie ma ograniczeń. Nie wiem czego się czepiasz. 170 to sobie jeszcze spokojnie jedzie na serii.
W DE już są ograniczenia .. i zostało naprawdę niewiele odcinków na których można sobie pozwolić deptać do oporu... ale to inna bajka.
Co do spalania 8l/100km to się nie dziw kolego .Przy 170 km/h silniczek ma swoje obroty i musi wciągnąć ON by to jechało a z 90 koni i skrzyni 5 wiele nie uzyskasz.
Z taką prędkością i mniejszym spalaniem- owszem ale z mocniejszym silnikiem- długą skrzynią 6.. to tyle w temacie.
Co do 216... to owszem-- polecają chłopaki bo jeśli są wsadzone do nie zakatowanego silniczka i zapodamy jeszcze jakiś ładnie zestrojony program pod to to i spalanie potrafi spaść... a o ile?? to już zależy od naszej Prawej stopy :bajer:

: czw paź 15, 2009 09:52
autor: Fucker
Wiesz, na innych forach to się chwalą jakie to niskie spalanie mają, ale jak wszedłem na to forum to widzę, że są tu realia. To mnie trochę uspokoiło. Teraz już założyłem MFA do mojego golfa i widzę jak teraz przebiega spalanie. Przy spokojnej jeździe pokazuje średnie spalanie 5,8 L/100km