xander_88 pisze:yogi_ziom pisze:natomiast używka ASZ jest do dostania w dobrej cenie i dmuchnie "na spokojnie" to, co moje by musiała się silić
te turbiny mają juz mega przebiegi albo są po regeneracji, kup gtb17 (idzie dorwać w tej samej kasie) i daj komuś do przerobienia (dodatkowy koszt niestety) lub przerób sam. Pewnie zapłacisz ciut wiecej za program ale wynik bedzie taki na ile pozwolą pompki.
IC czy 140 czy 230 czy wyzszy ciąć i przerabiać musisz tyle samo... ja był brał min. 230
Przeciez
trzeci5, moze Ci to uspawać i wysłać

Początkowo miał być tylko chip na te 140KM, żeby się przyjemniej jeździło. Turbo do czyszczenia, to przyszedł pomysł wsadzenia od ASZ, żeby mieć "mniej roboty" i może wykrzesać coś więcej (160KM) w rozsądnej kwocie... Teraz był pomysł, żeby jeszcze dorzucić FMIC coby silnik odetchnął i było "lżej" (bliżej 170KM)... nie wiem czy jest sens kupowania IC 230, jeśli nie będę polował na te 200KM+, a jednak przy IC 140 jest mniej tej rzeźby, a zysk ten sam w tych przedziałach mocy.
Byłem zdecydowany na ASZ od jednego z naszych forumowiczów, a zasialiście mi teraz w głowie...
GTB17 jeśli dobrze doczytałem (nie przebrnąłem jeszcze przez cały temat) oprócz przerobienia na podciśnienie, wymaga również kolektora wydechowego i specjalnej flanszy żeby to zamontować - poprawcie mnie jeśli coś pokręciłem, ale z wiedzą jestem bardziej na etapie dopasowania innego turbo p&p niż adaptacji... Dokupienie kolektora i dorobienie flanszy to pierwsze dodatkowe koszta, a przeróbka na podciśnienie to drugi dodatkowy koszt - raczej nie ogarnę tego sam, żeby miało ręce i nogi. Nie znam jeszcze kwot jakie się tyczą tego wszystkiego, ale spróbuję sobie trochę wyszukać.
Wiem, że ASZ są już trochę wylatane, ale koszta nie są duże na dość mocnego kopa dla tego silniczka - z drugiej strony nie chcę go wyduszać bo AJM nie jest ponoć tak odporny na wyższe moce jak dół od ASZ/ARL, powyżej tych 170KM które mogę wrzucić "budżetowo"...
Wiem, że
trzeci5 mógłby wyspawać ten dolot, ale musiałby to robić na odległość, ponieważ mam dość daleko

chciałbym pewnie oprócz części od kolektora do IC, również tą od turbo do IC, więc trochę rzeźby. Zresztą już pisałem we wcześniejszym poście
@trzeci5, czy wysyłanie tego jest bezpieczne

bo wiadomo jak u nas z kurierami..