Strona 16 z 184

: sob cze 23, 2007 12:13
autor: jaro4444
SouleR pisze:le okazuje sie, ze icek cieknie. narazie odkrylem jedno miejsce i jest to na rdzeniu niestety. teraz musze poczekac az wyschnie i skleic albo wymienic
Jak na środku gdzieś (dalej od plastikowych tanków) to się "goli" troszkę żeberek i spawa TIG-iem. 1000% lepsze jak jakieś gów.... kleje :bajer:

: sob cze 23, 2007 13:28
autor: andrew19_86
jaro, świetna robota :bigok: tylko szkoda,że górna część fmic'a jest przesłonięta,ale i tak jest wypas :bajer:

: sob cze 23, 2007 16:05
autor: souler
jaro4444 pisze:Jak na środku gdzieś (dalej od plastikowych tanków) to się "goli" troszkę żeberek i spawa TIG-iem. 1000% lepsze jak jakieś gów.... kleje :bajer:
mial wzery na calej powierzchni i nie dalo sie zrobic. byl u fachowca od chlodnic. dostalem kase spowrotem. szukam innego.

: sob cze 23, 2007 16:06
autor: cowboy
jaro4444 pisze:Może komuś się przyda
GRATKI !

Kolejny który sam sobie zroibił super FMIC - jak zwykle dają punkcika :)

: sob cze 23, 2007 18:12
autor: chowano
i co poczytale i sie zarazilem :hmm: zbieram kase i montuje FMIC

: sob cze 23, 2007 20:18
autor: cowboy
chowano pisze:i co poczytale i sie zarazilem zbieram kase i montuje FMIC
działaj, działaj kolego :)


a ja uaktualniłem temat topika :) FAQ nam sie rozrasta o kolejne autka !! :)

: ndz cze 24, 2007 14:44
autor: euglen
IC od sprinter w golfie II:

Obrazek

:D

: ndz cze 24, 2007 16:29
autor: jaro4444
Fajnie ...

Tylko lag pewnie taki, że głowa mała :chytry:
Czymś musisz napompować ten IC a turbulum z mk2 to wielkich nie należy :bajer:

Generalnie to nie ma co przesadzać z wielkością IC bo to nie TIR. Ale pewnie teraz dymienie 3 razy mniejsze ;)

: ndz cze 24, 2007 16:36
autor: euglen
jaro4444 pisze:Tylko lag pewnie taki, że głowa mała
laga brak :P
jaro4444 pisze:Czymś musisz napompować ten IC
VNT20 :satan:

: ndz cze 24, 2007 16:40
autor: zaprzal
poza tym ic ze sprintera wbrew pozorom nie jest taki strasznie duzy, jest cieniutki...

: ndz cze 24, 2007 17:32
autor: jaro4444
euglen pisze:VNT20
To zwracam honor Koledze :grin:

: ndz cze 24, 2007 22:29
autor: andrew19_86
euglen ma potwora pod maską,więc laga nie ma :bigok:

: ndz cze 24, 2007 23:02
autor: To_mas
A u mnie wygląda to tak :))
Ic z Mondeo 1.8 TD który wygląda tak => Obrazek

I moje wykonanie :bigok:
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek

:satan: :satan: :satan:

: ndz cze 24, 2007 23:47
autor: jaro4444
Powiem tak - odważny projekt :chytry:

A tak całkiem poważnie to na tej fotce widać kolanko:
http://img411.imageshack.us/my.php?imag ... 240xu3.jpg

Czy jest ono zbrojone i olejoodporne? Wydaje mi się, że to jakaś rura ssąca więc za jakiś czas ją wywali w kosmos :satan:
Wszystkie rury przy IC muszą być zbrojone i olejoodporne (dobrymi dawcami są TDI, turbo diesle francuskie i Fagumit). Oczywiście najlepsze są silikony z fluorogelem w środku (np. Vena SIL Turbo z TSI Magnet, albo Samco) ale ceny zabijają :kac:
Dlatego najlepiej przebuszować jakiś szrot i szukać zbrojonej gumy...