Katalizator OUT
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 425
- Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf MK7.5 Variant
- Silnik: DGTE
Nie, koleś który mi wycinał miał puche ze wspawaną rurą. Puszka jest płaska, stąd też jest na równo z podwoziem. U mnie jest to raczej czasowe rozwiązanie. Teraz rozglądam się za rurami i kształtkami. Tzn, chodzi mi o kupno detaliczne w Krakowie, gdyż wszędzie gdzie pytałem sprzedają hurtowo Mam dojście do giętarki, do TIGa też więc jeszcze tylko flansza do turbo i same tłumiki oraz wieszaki i powinno być OK. Ale powolutku. Aha i nie wiem, czy jest to jakaś wskazówka, ale ja np po wycięciu kata nie mam przy zmianie biegów żadnego dodatkowego dźwięku, o którym nieraz mowa. Pieron wie czemu.
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 21:32 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.
- mg-maciek
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
- Lokalizacja: Zdzieszowice
- Kontakt:
witam I PROSZĘ O POMOC BO CZACHA DYMI OD CZYTANIA !!!!
wywaliłem kata i jestem bardzo zadowolony jeśli chodzi o wrażenia z jazdy (odczuwalny lepszy dół)
ale mam pytanie czy jest możliwe że wycięcie kata spowodowało problemy z rozruchem - tzn. na zimnym jest ok. a na ciepłym trzeba pokręcić dodatkowo przy gaszeniu silnik drży mimo dziłającej klapy gaszenia przy egr
czyściłem też turbo, wymieniona została grucha turbiny, n75, czujnik tem. i termostat ??????
ręce opadają
witam
faktycznie - nieszczelność na przewodach podciśnieniowych
dałem sobie spokój z telepaniem przy gaszeniu ale w momęcie kiedy hamulce nie odbijały do końca (podsiśnienie jest potrzebne do serwa) zacząłem mocno drążyć i kazało się:
po 1 primo - należało uszczelnić króciec na wakum - pompie - jak to zrobić znalazłem oczywiści na niniejszym forum za pomocą magicznej szukajki
po 2 primo - należało wymienić ok. metr przewodów podciśnieniowych - poprzecierane a w jednym miejscu pęknięcie
pozdrawiam - mam nadzieję że komuś może pomoże kiedyś
wywaliłem kata i jestem bardzo zadowolony jeśli chodzi o wrażenia z jazdy (odczuwalny lepszy dół)
ale mam pytanie czy jest możliwe że wycięcie kata spowodowało problemy z rozruchem - tzn. na zimnym jest ok. a na ciepłym trzeba pokręcić dodatkowo przy gaszeniu silnik drży mimo dziłającej klapy gaszenia przy egr
czyściłem też turbo, wymieniona została grucha turbiny, n75, czujnik tem. i termostat ??????
ręce opadają
witam
faktycznie - nieszczelność na przewodach podciśnieniowych
dałem sobie spokój z telepaniem przy gaszeniu ale w momęcie kiedy hamulce nie odbijały do końca (podsiśnienie jest potrzebne do serwa) zacząłem mocno drążyć i kazało się:
po 1 primo - należało uszczelnić króciec na wakum - pompie - jak to zrobić znalazłem oczywiści na niniejszym forum za pomocą magicznej szukajki
po 2 primo - należało wymienić ok. metr przewodów podciśnieniowych - poprzecierane a w jednym miejscu pęknięcie
pozdrawiam - mam nadzieję że komuś może pomoże kiedyś
Ostatnio zmieniony sob lip 31, 2010 13:58 przez mg-maciek, łącznie zmieniany 1 raz.
- CrocodileReggae
- Gadatliwa bestia
- Posty: 882
- Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
- Lokalizacja: Warszawa
jak chcesz sprzedać katalizator to pisz pod ten adres: barambusek@tlen.pl albo gg 5887432. Za kata z AJMa gościu płaci 400 zł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości