Katalizator OUT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Laser85
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt lip 28, 2009 15:09
Lokalizacja: BP/ W-wa

Post autor: Laser85 » czw mar 11, 2010 00:00

Polecam wyciecie kata... z dolu troszke lepiej ale napewno fajniej furczy... srodek out a pucha na swoje miejsce i zero dyma :] na allegro puscilem 0,9 wage za ok 120 ziko na lajcie



Awatar użytkownika
truckman
Varia(n)t
Varia(n)t
Posty: 11847
Rejestracja: ndz paź 18, 2009 20:25

Post autor: truckman » sob mar 13, 2010 00:11

Miałem tłumik do spawania to przy okazji mi wybil zawartość puchy ;) Czy się lepiej czy gorzej zbiera to nie wiem, bo miałem prolemy z turbo i do dzisiaj nie mam zrobionych logów po usunięciu problemu z notlaufem i nie wiem czy chodzi tak jak powinien ;)


Obrazek

bvw08
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 308
Rejestracja: sob sie 19, 2006 17:10
Lokalizacja: śląsk, RŚL

Post autor: bvw08 » ndz mar 14, 2010 14:14

za kat z silnika ARL dostałem 500 zł :grin: niewiem jak w innych tdi ale ten był ogromny


[url]http://www.youtube.com/watch?v=ij7GrSMpcAY[/url]

Awatar użytkownika
matgym
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: czw lis 12, 2009 01:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: matgym » ndz mar 14, 2010 15:36

siemka, a gdzie sie go pozbyles? Na allegro czy do skupu oddales? I za kata z AJM'a ile moge sie spodziewac? :)



Awatar użytkownika
pushpush
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob lis 14, 2009 15:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pushpush » ndz mar 14, 2010 20:01

Cześć. Gadałem z mechanikiem o pozbyciu się kata i on mówi, że go wybije i nic z niego nie zostanie. Więc nie dość że go nie sprzedam tak jak wy, to jeszcze bede musiał za ta operacje zapłacić. Silnik ATD, co sądzicie?
Jak to zrobić, żeby go wyjąć i sprzedać?



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf MK7.5 Variant
Silnik: DGTE

Post autor: Toledziak » ndz mar 14, 2010 20:36

Dziwne, bo ja wyciąłem kata i też mam ATD. Zamiast niego mam starą puche z rurą w środku, co by nie było problemów. Jednakże mam też dość skorodowany wydech i łącznik elastyczny puszcza, stąd też chce machnąć cały wydech.



Awatar użytkownika
pushpush
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob lis 14, 2009 15:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pushpush » ndz mar 14, 2010 20:42

sorry ale mało się znam
skąd ta stara pucha? Wspawałeś puche która gdzies tam zdobyłeś, czy zostawiłeś puche która już miałeś razem z katem a wziąłeś tylko wnętrzności?
mam nadzieje, że zrozumiesz ten bełkot:)



Toledziak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 425
Rejestracja: ndz lut 22, 2009 00:45
Lokalizacja: Kraków
Auto: Golf MK7.5 Variant
Silnik: DGTE

Post autor: Toledziak » ndz mar 14, 2010 21:31

Nie, koleś który mi wycinał miał puche ze wspawaną rurą. Puszka jest płaska, stąd też jest na równo z podwoziem. U mnie jest to raczej czasowe rozwiązanie. Teraz rozglądam się za rurami i kształtkami. Tzn, chodzi mi o kupno detaliczne w Krakowie, gdyż wszędzie gdzie pytałem sprzedają hurtowo :( Mam dojście do giętarki, do TIGa też :) więc jeszcze tylko flansza do turbo i same tłumiki oraz wieszaki i powinno być OK. Ale powolutku. Aha i nie wiem, czy jest to jakaś wskazówka, ale ja np po wycięciu kata nie mam przy zmianie biegów żadnego dodatkowego dźwięku, o którym nieraz mowa. Pieron wie czemu.
Ostatnio zmieniony ndz mar 14, 2010 21:32 przez Toledziak, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
pushpush
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 91
Rejestracja: sob lis 14, 2009 15:39
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pushpush » ndz mar 14, 2010 23:39

Chodzi mi o to czy da się tak pozbyć kata, aby na przeglądzie się nie przywalili do jego braku?

Oraz: blow off'y z tłumika sa dla mnie jak najbardziej pożądane.



Awatar użytkownika
mg-maciek
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 220
Rejestracja: wt lis 15, 2005 08:21
Lokalizacja: Zdzieszowice
Kontakt:

Post autor: mg-maciek » śr mar 31, 2010 14:55

witam I PROSZĘ O POMOC BO CZACHA DYMI OD CZYTANIA !!!!
wywaliłem kata i jestem bardzo zadowolony jeśli chodzi o wrażenia z jazdy (odczuwalny lepszy dół)
ale mam pytanie czy jest możliwe że wycięcie kata spowodowało problemy z rozruchem - tzn. na zimnym jest ok. a na ciepłym trzeba pokręcić dodatkowo przy gaszeniu silnik drży mimo dziłającej klapy gaszenia przy egr
czyściłem też turbo, wymieniona została grucha turbiny, n75, czujnik tem. i termostat ??????
ręce opadają :grrr:

witam
faktycznie - nieszczelność na przewodach podciśnieniowych
dałem sobie spokój z telepaniem przy gaszeniu ale w momęcie kiedy hamulce nie odbijały do końca (podsiśnienie jest potrzebne do serwa) zacząłem mocno drążyć i kazało się:
po 1 primo :grin: - należało uszczelnić króciec na wakum - pompie - jak to zrobić znalazłem oczywiści na niniejszym forum za pomocą magicznej szukajki
po 2 primo - należało wymienić ok. metr przewodów podciśnieniowych - poprzecierane a w jednym miejscu pęknięcie
pozdrawiam - mam nadzieję że komuś może pomoże kiedyś
Ostatnio zmieniony sob lip 31, 2010 13:58 przez mg-maciek, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Wykres delikatnego grzebnięcia softu

Awatar użytkownika
CrocodileReggae
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 882
Rejestracja: ndz gru 28, 2008 10:44
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CrocodileReggae » śr mar 31, 2010 16:42

mg-maciek pisze:czy jest możliwe że wycięcie kata spowodowało problemy z rozruchem
szukaj przyczyny gdzie indziej...


www.gustavo.pl najlepsza kawa w Puławach :)
AHF: 142KM 325Nm AWX: 171KM 378Nm CAYC: 160KM 313Nm by Rogalotti
www.rperformance.pl

Awatar użytkownika
matgym
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: czw lis 12, 2009 01:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: matgym » sob kwie 03, 2010 12:18

Jestem juz po operacji wywalenia kata i same pozytywne wrazenia :) Jakby ktos byl zainteresowany jego kupnem to piszcie na pw! Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
TasaK
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 184
Rejestracja: śr sty 24, 2007 21:42
Lokalizacja: Goleniów
Kontakt:

Post autor: TasaK » sob kwie 03, 2010 22:27

jak chcesz sprzedać katalizator to pisz pod ten adres: barambusek@tlen.pl albo gg 5887432. Za kata z AJMa gościu płaci 400 zł



Awatar użytkownika
matgym
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: czw lis 12, 2009 01:29
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: matgym » ndz kwie 04, 2010 00:07

Wielkie dzieki TaSaK za namiary!



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości