Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
- ziomalzx
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr cze 27, 2012 21:55
- Lokalizacja: Frankfurt Oder DE\Rzepin PL
- Auto: Touran
- Silnik: BMN
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Witam. U mnie wszystko zrobione na silikonie, ponieważ nie mam dostępu do spawarki...
Silniczek ASV
Koszt ok. 900zł
5 kolan 90*
2 kolana 45*
2 redukcje 51/57
IC 450×180×65
17 opasek (zalecam SGB, ponieważ jak widać na foto mam zwykłe z castoramy które rozsypują się w rękach)
Czas montażu ok. 4h ale spasowanie zderzaka to masakra i drugie 4h...
Silniczek ASV
Koszt ok. 900zł
5 kolan 90*
2 kolana 45*
2 redukcje 51/57
IC 450×180×65
17 opasek (zalecam SGB, ponieważ jak widać na foto mam zwykłe z castoramy które rozsypują się w rękach)
Czas montażu ok. 4h ale spasowanie zderzaka to masakra i drugie 4h...
było BMW e36 1.8pb 115ps
był GOLF mk4 VP asv 1.9tdi 110 -> 145ps
był PASSAT B6 highline 2.0tdi PD 8v BMP 140ps
było BMW 745i E65 4.4pb 333ps
był SEAT altea XL 2.0tdi PD 8v BMM 140ps
Jest TOURAN highline 2.0tdi PD 16v BMN 170ps
był GOLF mk4 VP asv 1.9tdi 110 -> 145ps
był PASSAT B6 highline 2.0tdi PD 8v BMP 140ps
było BMW 745i E65 4.4pb 333ps
był SEAT altea XL 2.0tdi PD 8v BMM 140ps
Jest TOURAN highline 2.0tdi PD 16v BMN 170ps
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
Jeżeli jeszcze potrzebujesz to proszę bardzotygras pisze:Witam , zabieram sie za kpl czesci do mojego IC, wiecie kto dorabia podstawki pod map sensor i mam zamiar wywalic EGR wiec tez bede potrzebowac jakas zastepcza flansze, macie jakies namiary na osoby ktore to dorabiaja?
http://www.aditech.net.pl/index.php/" onclick="window.open(this.href);return false;
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
ziomalzx, zrezygnowałeś z "pasa przedniego" w sensie belki/wzmocnienia ?
ex: MK4 245 km/460nm
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
mam takie głupie pytanie co prawda już pokupowałem orurowanie i intercooler
czy turbo po montażu takiego fmic bardziej sie zużywa czy czasami nie musi nabić wiecej powietrza?
przecież taki fmic ma dużo wiecej oporów kolanek niż fabryczny ?
czy turbo po montażu takiego fmic bardziej sie zużywa czy czasami nie musi nabić wiecej powietrza?
przecież taki fmic ma dużo wiecej oporów kolanek niż fabryczny ?
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
Nie wiem jak w twoim silniku ale w ASZ jest kilka zwężek tak że o opory był bym spokojny.cobra0021 pisze:mam takie głupie pytanie co prawda już pokupowałem orurowanie i intercooler
czy turbo po montażu takiego fmic bardziej sie zużywa czy czasami nie musi nabić wiecej powietrza?
przecież taki fmic ma dużo wiecej oporów kolanek niż fabryczny ?
W moim projekcie mam około 1metr więcej rur niż oryginał + to o ile jest większy intercooler dlatego też rury zapodałem 50,8mm (wydaje mi się że średnicę jest wystarczająca)
- ziomalzx
- Ma gadane
- Posty: 169
- Rejestracja: śr cze 27, 2012 21:55
- Lokalizacja: Frankfurt Oder DE\Rzepin PL
- Auto: Touran
- Silnik: BMN
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
może i jestem szalony, ale nie aż tak bardzo... po zrobieniu foto pas został założony na swoje miejscexander_88 pisze:ziomalzx, zrezygnowałeś z "pasa przedniego" w sensie belki/wzmocnienia ?
było BMW e36 1.8pb 115ps
był GOLF mk4 VP asv 1.9tdi 110 -> 145ps
był PASSAT B6 highline 2.0tdi PD 8v BMP 140ps
było BMW 745i E65 4.4pb 333ps
był SEAT altea XL 2.0tdi PD 8v BMM 140ps
Jest TOURAN highline 2.0tdi PD 16v BMN 170ps
był GOLF mk4 VP asv 1.9tdi 110 -> 145ps
był PASSAT B6 highline 2.0tdi PD 8v BMP 140ps
było BMW 745i E65 4.4pb 333ps
był SEAT altea XL 2.0tdi PD 8v BMM 140ps
Jest TOURAN highline 2.0tdi PD 16v BMN 170ps
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
to ja sie pochwale moim FMiC'em ...
Fmic z saaba 2.0 t jednostronny , koszt około 100zł , do tego rurki , kolanka ( zmiesciłem sie w 600zł) ... montaż robiłem sam ... chciałem żeby był wydajny więc poszedłem po bandzie i wygląda to tak:
co do wydajności to podaje logi przy temp około 10 stopni na dworze , 3 sprinty na 4 biegu w nieduzym odstępie czasu...
Log (0 - 003,007,011,003,007,011,003,007,011)
dodam tylko jeszcze że pod maską wszystkie rury są seryjne
Fmic z saaba 2.0 t jednostronny , koszt około 100zł , do tego rurki , kolanka ( zmiesciłem sie w 600zł) ... montaż robiłem sam ... chciałem żeby był wydajny więc poszedłem po bandzie i wygląda to tak:
co do wydajności to podaje logi przy temp około 10 stopni na dworze , 3 sprinty na 4 biegu w nieduzym odstępie czasu...
Log (0 - 003,007,011,003,007,011,003,007,011)
dodam tylko jeszcze że pod maską wszystkie rury są seryjne
Ostatnio zmieniony czw lip 10, 2014 14:52 przez wronek1, łącznie zmieniany 2 razy.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Mogłes wyciac grill i tam go wkomponować... wiekszej ch*jni w zyciu na oczy nie widzialem...
viewtopic.php?f=89&t=450245 moja srebrna strzała;)
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
nie musi Ci sie podobać dla mnie ważne że spełnia swoją role ... to auto nigdy ładne nie było i nie bedzie , ma zapier...ać.tygras pisze:Mogłes wyciac grill i tam go wkomponować... wiekszej ch*jni w zyciu na oczy nie widzialem...
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
- trzeci5
- Forum Master
- Posty: 1098
- Rejestracja: pn sty 22, 2007 21:08
- Lokalizacja: Skrzyszów/Wodzisław.śl
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
tu poniekąd masz racje,ale jeśli chodzi o koszta to za niewiele więcej mogłeś zrobić to o wiele lepiej i mogło by się to podobać i spełniać swoja rolę np.coś takiego,pod maską też nierdzewka jestwronek1 pisze:nie musi Ci sie podobać dla mnie ważne że spełnia swoją role ... to auto nigdy ładne nie było i nie bedzie , ma zapier...ać.tygras pisze:Mogłes wyciac grill i tam go wkomponować... wiekszej ch*jni w zyciu na oczy nie widzialem...
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
haha +1tygras pisze:Mogłes wyciac grill i tam go wkomponować... wiekszej ch*jni w zyciu na oczy nie widzialem...
"134KM 330NM --> + FMIC"wronek1 pisze:to auto nigdy ładne nie było i nie bedzie , ma zapier...ać.
widać kolega skromny bardzo
ex: MK4 245 km/460nm
Re: Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd
ten fmic to jest przygotowanie pod wieksze turbo i strojnie , tak wiec bedzie wiecej koni a toledo jest lekkie - 1150kg.xander_88 pisze:"134KM 330NM --> + FMIC"wronek1 pisze:to auto nigdy ładne nie było i nie bedzie , ma zapier...ać.
widać kolega skromny bardzo
wiem że mogłem zrobić ładnie , że mogło byc schowane , zakryte , i nie powinno byc tego widac ... ale jest tak i tak zostanie
auto jeździ o wiele lepiej na tym fmic'u i to jest dla mnie najwazniejsze.
Mazda 5 2.0 pb 155km 187nm
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
Jak będzie większe turbo to i będzie musiał być większy intercooler, a po za tym jest to jednostronny więc i tak do dupy. Zawsze to lepsze i tak niż seria ale chcąc zrobić większe moce będziesz musiał zrobić to od nowa i porządnie.
PS. Bez urazy ale taki IC bardziej podchodzi pod wieś tuning i kupa seryjnych motorowni zrobi z Ciebie wiatrak śmiejąc się z wyglądu takiego dragstera.
PS. Bez urazy ale taki IC bardziej podchodzi pod wieś tuning i kupa seryjnych motorowni zrobi z Ciebie wiatrak śmiejąc się z wyglądu takiego dragstera.
Jak zrobic orurowanie do FMIC, gdzie kupić materiały itd...
co do estetyki.... jak Ci sie podoba to spoko, mi natomiast się nie podoba.
i wątpie aby ten rdzeń był gotów ogarnąć powyżej 150 Km, no ale skoro uważasz że ma zapierdalać... przewiózł bym Cie S4 to stwierdził byś że jednak nie zapierdala
i wątpie aby ten rdzeń był gotów ogarnąć powyżej 150 Km, no ale skoro uważasz że ma zapierdalać... przewiózł bym Cie S4 to stwierdził byś że jednak nie zapierdala
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości