Strona 15 z 93

: czw mar 08, 2007 00:57
autor: Adamm
twardy pisze:A niebezpieczne jesli dawka zejdzie do 0 ?
Adamm, Co moze się stać , teoretyzując oczywiście.
wiesz.. wolalem nie ekperymentowac :) wiem tylko ze jak kiedys za bardzo machnale nastawnik w prawo to zaczal mi sie sam na obroty wkrecac

: czw mar 08, 2007 07:35
autor: djtom
jednak chwilowe i niezbyt czeste korzystanie z tego rozwiazania powinno byc w miare bezpieczne
no i wszystko :okej:

: pt mar 09, 2007 21:46
autor: Gitner
Zalozylem u siebie, przelacznik + zaraz obok regulowany potencjometr, ustawiony w tej chwili na 400Ohm. Zadnego kopcenia, z obrotami nie ma problemow, auto zbiera sie slicznie juz od 1400obr, bez porownania, wciska w fotel he he. Jutro lub w tygodniu podjade shamowac auto.

Pozdro
Gitner

: pt mar 09, 2007 21:48
autor: djtom
auto zbiera sie slicznie juz od 1400obr, bez porownania, wciska w fotel
kolejny uszczęśliwiony :okej:

: pt mar 09, 2007 21:50
autor: Gitner
cowboy pisze:ja wiem jaki opornik i gdzie wlutować coby zwiększyć doładowanie o 100 lub 200 mBar :P :bigok:
Jesli mozesz podeslij szczegoly na pw lub maila, planuje sie tym zajac..

Pozdro
Gitner

: pt mar 09, 2007 21:50
autor: cowboy
szkoda że nikt nie chce podnieść sobie ciśnienie doładowania... ja podam rozwiązanie na tacy - tzn wartości oporników na +100mBar i +200mBar

tyle że trzeba wyciagać sterownik i podac mi wprzódy numer MASP sensora..

[ Dodano: Pią Mar 09, 2007 20:54 ]
Gitner pisze:Jutro lub w tygodniu podjade shamowac auto
Gdzie się bedziesz hamował ? :bigok:

: pt mar 09, 2007 22:39
autor: Gitner
cowboy pisze:Gdzie się bedziesz hamował ? :bigok:
W Plocku u Petera (nie wiem czy pamietasz jak bylismy w Pruszczu na 1/4 mili i w swojej klasie, wygral gosc ciemna swift - rozmawialismy o nim - wlasnie u niego hamuje)

Pozdro
Gitner

: pt mar 09, 2007 22:52
autor: cowboy
Gitner pisze:nie wiem czy pamietasz jak bylismy w Pruszczu na 1/4 mili i w swojej klasie, wygral gosc ciemna swift
Wiem Radek Petera :)

spoko, czekamy na wyniki :bigok:

: sob mar 10, 2007 11:18
autor: mikolo
Jestem nowy. Przeczytałem cały temat i tez sobie zamontuje podobny wynalazek. Zamówiłem już potencjonetr, na którym ustawia sie dokładną wartość. Jak będe montował to porobie zdjęcia. :bajer:

: pn mar 12, 2007 00:51
autor: stamart
Witam!

To mój pierwszy post na tym forum.

Z ciekawością przeczytałem cały ten temat i muszę powiedzieć że jeszcze godzinę temu miałem kliknąć "kup teraz" na jednym z wynalazków z allegro. Dobrze że postanowiłem najpierw poszukać ile prawdy jest w tym temacie. No i na całe szczęście trafiłem na wasze forum i do odpowiedniego tematu, bo pewnie jak znam siebie to bym sobie nie darował takiego marnotrawstwa. Jednym słowem UFFF :)

Sam z chęcią wyprobowałbym tego rezystorka, problem w tym że mam Golfa MKIV 1,9 TDI z 2000r i nie wiem czy moim zadziała,?

Jeśli ktoś z was testował to z czwórką to niech da znać jaką oporność powienien mieć rezystor.

Pozdro dla wszystkich fanów golfa

: pn mar 12, 2007 01:13
autor: kupszczelisty
w 4 TDI pewnie zadziała tylko tam wtyczka jest 10 pin a u nas 8 jak się nie myle

: pn mar 12, 2007 08:01
autor: twardy
Kolega ma zamontowany opornik w pasku 1,9 TDI silnik AFN u niego efekt działania 400 ohm jest jeszcze bardziej wyrażniejszy , przynajmniej tak mi sie zdaje.

: pn mar 12, 2007 08:07
autor: daro31ie
Bedzie dzialalo dokl. tak samo jak w mk3 lub mk2 :okej:

: pn mar 12, 2007 08:15
autor: zaprzal
daro31ie pisze:mk2
nie wydaje mi sie :)