Tunning 1z za 10 gr. fotoporada

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » czw mar 08, 2007 00:57

twardy pisze:A niebezpieczne jesli dawka zejdzie do 0 ?
Adamm, Co moze się stać , teoretyzując oczywiście.
wiesz.. wolalem nie ekperymentowac :) wiem tylko ze jak kiedys za bardzo machnale nastawnik w prawo to zaczal mi sie sam na obroty wkrecac


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » czw mar 08, 2007 07:35

jednak chwilowe i niezbyt czeste korzystanie z tego rozwiazania powinno byc w miare bezpieczne
no i wszystko :okej:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt mar 09, 2007 21:46

Zalozylem u siebie, przelacznik + zaraz obok regulowany potencjometr, ustawiony w tej chwili na 400Ohm. Zadnego kopcenia, z obrotami nie ma problemow, auto zbiera sie slicznie juz od 1400obr, bez porownania, wciska w fotel he he. Jutro lub w tygodniu podjade shamowac auto.

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32798
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt mar 09, 2007 21:48

auto zbiera sie slicznie juz od 1400obr, bez porownania, wciska w fotel
kolejny uszczęśliwiony :okej:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt mar 09, 2007 21:50

cowboy pisze:ja wiem jaki opornik i gdzie wlutować coby zwiększyć doładowanie o 100 lub 200 mBar :P :bigok:
Jesli mozesz podeslij szczegoly na pw lub maila, planuje sie tym zajac..

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 09, 2007 21:50

szkoda że nikt nie chce podnieść sobie ciśnienie doładowania... ja podam rozwiązanie na tacy - tzn wartości oporników na +100mBar i +200mBar

tyle że trzeba wyciagać sterownik i podac mi wprzódy numer MASP sensora..

[ Dodano: Pią Mar 09, 2007 20:54 ]
Gitner pisze:Jutro lub w tygodniu podjade shamowac auto
Gdzie się bedziesz hamował ? :bigok:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » pt mar 09, 2007 22:39

cowboy pisze:Gdzie się bedziesz hamował ? :bigok:
W Plocku u Petera (nie wiem czy pamietasz jak bylismy w Pruszczu na 1/4 mili i w swojej klasie, wygral gosc ciemna swift - rozmawialismy o nim - wlasnie u niego hamuje)

Pozdro
Gitner


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: cowboy » pt mar 09, 2007 22:52

Gitner pisze:nie wiem czy pamietasz jak bylismy w Pruszczu na 1/4 mili i w swojej klasie, wygral gosc ciemna swift
Wiem Radek Petera :)

spoko, czekamy na wyniki :bigok:



Awatar użytkownika
mikolo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pt mar 09, 2007 21:56
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mikolo » sob mar 10, 2007 11:18

Jestem nowy. Przeczytałem cały temat i tez sobie zamontuje podobny wynalazek. Zamówiłem już potencjonetr, na którym ustawia sie dokładną wartość. Jak będe montował to porobie zdjęcia. :bajer:



stamart
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pn mar 12, 2007 00:43
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: stamart » pn mar 12, 2007 00:51

Witam!

To mój pierwszy post na tym forum.

Z ciekawością przeczytałem cały ten temat i muszę powiedzieć że jeszcze godzinę temu miałem kliknąć "kup teraz" na jednym z wynalazków z allegro. Dobrze że postanowiłem najpierw poszukać ile prawdy jest w tym temacie. No i na całe szczęście trafiłem na wasze forum i do odpowiedniego tematu, bo pewnie jak znam siebie to bym sobie nie darował takiego marnotrawstwa. Jednym słowem UFFF :)

Sam z chęcią wyprobowałbym tego rezystorka, problem w tym że mam Golfa MKIV 1,9 TDI z 2000r i nie wiem czy moim zadziała,?

Jeśli ktoś z was testował to z czwórką to niech da znać jaką oporność powienien mieć rezystor.

Pozdro dla wszystkich fanów golfa



kupszczelisty
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 853
Rejestracja: pt wrz 23, 2005 18:45
Lokalizacja: był Śląsk - Katowice, Mysłowice jest Poznań okolice
Kontakt:

Post autor: kupszczelisty » pn mar 12, 2007 01:13

w 4 TDI pewnie zadziała tylko tam wtyczka jest 10 pin a u nas 8 jak się nie myle



Awatar użytkownika
twardy
Forum Master
Forum Master
Posty: 1736
Rejestracja: pt lis 25, 2005 00:29
Lokalizacja: Lubin-Gorzelin
Kontakt:

Post autor: twardy » pn mar 12, 2007 08:01

Kolega ma zamontowany opornik w pasku 1,9 TDI silnik AFN u niego efekt działania 400 ohm jest jeszcze bardziej wyrażniejszy , przynajmniej tak mi sie zdaje.


10mm+1,3bara=1VSTD :-)

daro31ie
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: ndz paź 01, 2006 20:23
Lokalizacja: Carlow
Kontakt:

Post autor: daro31ie » pn mar 12, 2007 08:07

Bedzie dzialalo dokl. tak samo jak w mk3 lub mk2 :okej:


nie ma glupich ludzi sa tylko trosze inni

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn mar 12, 2007 08:15

daro31ie pisze:mk2
nie wydaje mi sie :)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości