Strona 15 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt kwie 24, 2012 19:07
autor: Pytka
oki dzięki może obejdzie się bez ustawiania kąta heh bo z tego co wiem to kuzyn planuje na dniach zakup profesjonalnego kompa do diagnostyki tylko wolał bym to ustawić w tune-up wiadomo Robert fachura ogarnie jak należy :chytry: co do wymiany to raczej już się nie martwie kuzyn robi auta już ładnych pare lat tylko myślałem że potrzebne do wymiany są jakieś specjalne przyrządy których on ni ma ;) ale luz jakoś damy rade :chytry:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt kwie 24, 2012 21:57
autor: tomek08
Witam, do wymiany potrzebujecie tylko klucz M17 do rurek i nasadkę M13 do odkręcenia łapki trzymającej wtryski. Jeszcze przydał by się dynamometr do dokręcenia wtrysku (łapki) na 25NM, ale z czuciem na oko też można.
Pozdrawiam.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz kwie 29, 2012 19:32
autor: Ral1n
Chłopaki,

z jakiego auta są te zabawki?

Firad ASLA 150 ... F 1110 L9 (tak odczytuję ze zdjęcia).

Volvo, Man, Scania?? :goof: :rotfl:

Thx. :pub:

Obrazek

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn kwie 30, 2012 09:46
autor: soprano89
witam czytałem różne opinie na temat 216 w 1z mam obecnie zrobiony program na 110 km jeszcze na sterowniku 8 bitowym i wszystko seria i mam zamiar narazie wsadzić 216 bez korekty programu

bo mam zamiar wstawić w późniejszym czasie nowy sterownik 16 bit. z programem pod turbinę vnt

podobno dymienie się zwiększy ale można to zniwelować zmniejszając dawkę na nastawniku
czy chodzi to że na jałowych obrotach przy 90st. cza zmniejszyć dawkę pukając w nastawnik ? w jakich granicach trza by było ją ustawić ? a by to jako tako chodziło

jakiego przyrostu mocy bym się mógł spodziewać po takiej konfiguracji bez softu (nie spodziewam się jakiegoś wielkiego przyrostu)

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn kwie 30, 2012 19:39
autor: tomau
soprano89 pisze:witam czytałem różne opinie na temat 216 w 1z mam obecnie zrobiony program na 110 km jeszcze na sterowniku 8 bitowym i wszystko seria i mam zamiar narazie wsadzić 216 bez korekty programu

bo mam zamiar wstawić w późniejszym czasie nowy sterownik 16 bit. z programem pod turbinę vnt

podobno dymienie się zwiększy ale można to zniwelować zmniejszając dawkę na nastawniku
czy chodzi to że na jałowych obrotach przy 90st. cza zmniejszyć dawkę pukając w nastawnik ? w jakich granicach trza by było ją ustawić ? a by to jako tako chodziło

jakiego przyrostu mocy bym się mógł spodziewać po takiej konfiguracji bez softu (nie spodziewam się jakiegoś wielkiego przyrostu)
ja na 260 i seryjnym programie jeżdżę i nie ma az tak wielkiego dymu. Załóż 216 jak będzie dymiło to zmniejszysz dawkę. Myślę ze około 5-7mg powinno być ok, ale najpierw załóż wtryski i zobaczysz jak będzie z dymem :) aaa... no i być może trzeba będzie trochę kąt wtrysku ustawić bo może sie troszeczkę rozjechać. Też zależy jaki to jest program, jeżeli jest dużo paliwa podlane to może trochę dymić. Kilka koni przybędzie :) napewno poczujesz :)

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn kwie 30, 2012 20:52
autor: soprano89
no ok dzięki za info zrobię jak piszesz najpierw założę i zobaczę co będzie a potem będę patrzeć

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt maja 01, 2012 10:28
autor: tomek08
Witam, u mnie przybyło po zmianie na 216tki 30KM i 35NM, czyli tak jak powinno. :grin:
Pozdrawiam.

Odp: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw maja 03, 2012 01:21
autor: Pytka
Hej dzis zalozylem 216 od Muszkid roznice czuc od razu , ewidentnie przybylo niutonow ;) zobaczymy jeszcze jak to szysko wyjdzie na papierze heh w przyszlym tygodniu smigam na korekte do Tune-Up i sie okaze na cos stac Gulfa;)

Wysłane z mojego HTC Desire Z za pomocą Tapatalk

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt maja 04, 2012 10:31
autor: Muszka.d
Ral1n pisze:Chłopaki,

z jakiego auta są te zabawki?

Firad ASLA 150 ... F 1110 L9 (tak odczytuję ze zdjęcia).

Volvo, Man, Scania?? :goof: :rotfl:

Thx. :pub:

Obrazek



Zadając pytanie do "FIRADA" otrzymałem odpowiedź że takich końcówek nie posiadają...

Przedstawiłem zdjęcia itd... zmieniła się rozmowa i kazano podać mi jaki ma być przepływ danej końcówki i wtedy oni coś dopasują...
Ale z tego co widać po rozmowie to chętni do współpracy nie są... u "makaronów" to normalka...

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt maja 04, 2012 19:08
autor: Ral1n
Dziękuję za zainteresowanie. :bajer: :pub:

Ja też pisząc do darksidedevelopment nie dowiedziałem się za wiele. Flow ~+80% - ale wydaje mi się, że nie oznacza to, że są 80% bardziej wydajne, niż AL, raczej w okolicach 40%.

No nic, powrócę jeszcze do tematu końcówek. :bajer: :bigok:

Szkoda, że oni 700 funtów krzyczą za to. :chytry:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw maja 10, 2012 09:51
autor: marcinas1983
Pytanie mam do cowboy, lub Muszka.d... otóż w swoim m-tdi mam pompę z land rovera 2.5tdi czy ktoś się orientuje może jakie końcówki wtrysków ma land rover i jaki odpowiednik będzie pasować w końcówkach co montowane są do TDI na pompie wtryskowej??

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt maja 25, 2012 08:32
autor: toffic
Szukałem w wyszukiwarce ale odpowiedzi nie znalazłem: jaka jest max wydajność pompek z AJMa?? Zrobi pod 180KM??

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt maja 25, 2012 12:28
autor: cowboy
cos mi sie kojarzy ze starczają do 180-190KM

w kazdym razie otworki AJM ma 5x0.190mm, a ARL ma 5x0.195mm (mozliwe ze koncówka AL ma jeszcze lepszy przepływ i sama pompka jest wydajniejsza wiec nie mozna tylko srednicy porównywać)
wersje 101, 105KM mają 5x0,170mm i te starczają chyba na 160KM wiec IMO 180KM na AJM powinno być realne

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt maja 25, 2012 16:55
autor: wesol
AJM tak jak AUY do 180 KM. W sumie duzo zalezy od kondycji bo czasami bylo pod 190 KM a czasmi 170.