Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
Pytka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 18:40
Lokalizacja: Tczew pomorskie

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Pytka » wt kwie 24, 2012 19:07

oki dzięki może obejdzie się bez ustawiania kąta heh bo z tego co wiem to kuzyn planuje na dniach zakup profesjonalnego kompa do diagnostyki tylko wolał bym to ustawić w tune-up wiadomo Robert fachura ogarnie jak należy :chytry: co do wymiany to raczej już się nie martwie kuzyn robi auta już ładnych pare lat tylko myślałem że potrzebne do wymiany są jakieś specjalne przyrządy których on ni ma ;) ale luz jakoś damy rade :chytry:


1.9 TDI AGR Seria 96KM >(czip)111KM>(0.216)130KM>c.d.n ;)
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM ;)

tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » wt kwie 24, 2012 21:57

Witam, do wymiany potrzebujecie tylko klucz M17 do rurek i nasadkę M13 do odkręcenia łapki trzymającej wtryski. Jeszcze przydał by się dynamometr do dokręcenia wtrysku (łapki) na 25NM, ale z czuciem na oko też można.
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Ral1n » ndz kwie 29, 2012 19:32

Chłopaki,

z jakiego auta są te zabawki?

Firad ASLA 150 ... F 1110 L9 (tak odczytuję ze zdjęcia).

Volvo, Man, Scania?? :goof: :rotfl:

Thx. :pub:

Obrazek



soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: soprano89 » pn kwie 30, 2012 09:46

witam czytałem różne opinie na temat 216 w 1z mam obecnie zrobiony program na 110 km jeszcze na sterowniku 8 bitowym i wszystko seria i mam zamiar narazie wsadzić 216 bez korekty programu

bo mam zamiar wstawić w późniejszym czasie nowy sterownik 16 bit. z programem pod turbinę vnt

podobno dymienie się zwiększy ale można to zniwelować zmniejszając dawkę na nastawniku
czy chodzi to że na jałowych obrotach przy 90st. cza zmniejszyć dawkę pukając w nastawnik ? w jakich granicach trza by było ją ustawić ? a by to jako tako chodziło

jakiego przyrostu mocy bym się mógł spodziewać po takiej konfiguracji bez softu (nie spodziewam się jakiegoś wielkiego przyrostu)



tomau
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 215
Rejestracja: pn lut 01, 2010 18:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomau » pn kwie 30, 2012 19:39

soprano89 pisze:witam czytałem różne opinie na temat 216 w 1z mam obecnie zrobiony program na 110 km jeszcze na sterowniku 8 bitowym i wszystko seria i mam zamiar narazie wsadzić 216 bez korekty programu

bo mam zamiar wstawić w późniejszym czasie nowy sterownik 16 bit. z programem pod turbinę vnt

podobno dymienie się zwiększy ale można to zniwelować zmniejszając dawkę na nastawniku
czy chodzi to że na jałowych obrotach przy 90st. cza zmniejszyć dawkę pukając w nastawnik ? w jakich granicach trza by było ją ustawić ? a by to jako tako chodziło

jakiego przyrostu mocy bym się mógł spodziewać po takiej konfiguracji bez softu (nie spodziewam się jakiegoś wielkiego przyrostu)
ja na 260 i seryjnym programie jeżdżę i nie ma az tak wielkiego dymu. Załóż 216 jak będzie dymiło to zmniejszysz dawkę. Myślę ze około 5-7mg powinno być ok, ale najpierw załóż wtryski i zobaczysz jak będzie z dymem :) aaa... no i być może trzeba będzie trochę kąt wtrysku ustawić bo może sie troszeczkę rozjechać. Też zależy jaki to jest program, jeżeli jest dużo paliwa podlane to może trochę dymić. Kilka koni przybędzie :) napewno poczujesz :)


ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;

soprano89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: sob lut 19, 2011 11:19
Lokalizacja: Gliwice

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: soprano89 » pn kwie 30, 2012 20:52

no ok dzięki za info zrobię jak piszesz najpierw założę i zobaczę co będzie a potem będę patrzeć



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: tomek08 » wt maja 01, 2012 10:28

Witam, u mnie przybyło po zmianie na 216tki 30KM i 35NM, czyli tak jak powinno. :grin:
Pozdrawiam.


Tomek

Awatar użytkownika
Pytka
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 171
Rejestracja: ndz sty 24, 2010 18:40
Lokalizacja: Tczew pomorskie

Odp: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Pytka » czw maja 03, 2012 01:21

Hej dzis zalozylem 216 od Muszkid roznice czuc od razu , ewidentnie przybylo niutonow ;) zobaczymy jeszcze jak to szysko wyjdzie na papierze heh w przyszlym tygodniu smigam na korekte do Tune-Up i sie okaze na cos stac Gulfa;)

Wysłane z mojego HTC Desire Z za pomocą Tapatalk


1.9 TDI AGR Seria 96KM >(czip)111KM>(0.216)130KM>c.d.n ;)
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM ;)

Awatar użytkownika
Muszka.d
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: wt gru 18, 2007 21:15
Lokalizacja: DW /ONY
Kontakt:

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Muszka.d » pt maja 04, 2012 10:31

Ral1n pisze:Chłopaki,

z jakiego auta są te zabawki?

Firad ASLA 150 ... F 1110 L9 (tak odczytuję ze zdjęcia).

Volvo, Man, Scania?? :goof: :rotfl:

Thx. :pub:

Obrazek



Zadając pytanie do "FIRADA" otrzymałem odpowiedź że takich końcówek nie posiadają...

Przedstawiłem zdjęcia itd... zmieniła się rozmowa i kazano podać mi jaki ma być przepływ danej końcówki i wtedy oni coś dopasują...
Ale z tego co widać po rozmowie to chętni do współpracy nie są... u "makaronów" to normalka...


[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V

Awatar użytkownika
Ral1n
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: pn cze 21, 2010 13:15
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: Ral1n » pt maja 04, 2012 19:08

Dziękuję za zainteresowanie. :bajer: :pub:

Ja też pisząc do darksidedevelopment nie dowiedziałem się za wiele. Flow ~+80% - ale wydaje mi się, że nie oznacza to, że są 80% bardziej wydajne, niż AL, raczej w okolicach 40%.

No nic, powrócę jeszcze do tematu końcówek. :bajer: :bigok:

Szkoda, że oni 700 funtów krzyczą za to. :chytry:



Awatar użytkownika
marcinas1983
VW Baron
VW Baron
Posty: 3413
Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
Lokalizacja: Poznań/Mrowino
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: marcinas1983 » czw maja 10, 2012 09:51

Pytanie mam do cowboy, lub Muszka.d... otóż w swoim m-tdi mam pompę z land rovera 2.5tdi czy ktoś się orientuje może jakie końcówki wtrysków ma land rover i jaki odpowiednik będzie pasować w końcówkach co montowane są do TDI na pompie wtryskowej??


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=255554&p=3049586#p3049586

Obrazek

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: toffic » pt maja 25, 2012 08:32

Szukałem w wyszukiwarce ale odpowiedzi nie znalazłem: jaka jest max wydajność pompek z AJMa?? Zrobi pod 180KM??



Awatar użytkownika
cowboy
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7253
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:27
Lokalizacja: Warszawa

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: cowboy » pt maja 25, 2012 12:28

cos mi sie kojarzy ze starczają do 180-190KM

w kazdym razie otworki AJM ma 5x0.190mm, a ARL ma 5x0.195mm (mozliwe ze koncówka AL ma jeszcze lepszy przepływ i sama pompka jest wydajniejsza wiec nie mozna tylko srednicy porównywać)
wersje 101, 105KM mają 5x0,170mm i te starczają chyba na 160KM wiec IMO 180KM na AJM powinno być realne



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9260
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

Post autor: wesol » pt maja 25, 2012 16:55

AJM tak jak AUY do 180 KM. W sumie duzo zalezy od kondycji bo czasami bylo pod 190 KM a czasmi 170.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości