Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
oki dzięki może obejdzie się bez ustawiania kąta heh bo z tego co wiem to kuzyn planuje na dniach zakup profesjonalnego kompa do diagnostyki tylko wolał bym to ustawić w tune-up wiadomo Robert fachura ogarnie jak należy co do wymiany to raczej już się nie martwie kuzyn robi auta już ładnych pare lat tylko myślałem że potrzebne do wymiany są jakieś specjalne przyrządy których on ni ma ale luz jakoś damy rade
1.9 TDI AGR Seria 96KM >(czip)111KM>(0.216)130KM>c.d.n
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam, do wymiany potrzebujecie tylko klucz M17 do rurek i nasadkę M13 do odkręcenia łapki trzymającej wtryski. Jeszcze przydał by się dynamometr do dokręcenia wtrysku (łapki) na 25NM, ale z czuciem na oko też można.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Chłopaki,
z jakiego auta są te zabawki?
Firad ASLA 150 ... F 1110 L9 (tak odczytuję ze zdjęcia).
Volvo, Man, Scania??
Thx.
z jakiego auta są te zabawki?
Firad ASLA 150 ... F 1110 L9 (tak odczytuję ze zdjęcia).
Volvo, Man, Scania??
Thx.
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
witam czytałem różne opinie na temat 216 w 1z mam obecnie zrobiony program na 110 km jeszcze na sterowniku 8 bitowym i wszystko seria i mam zamiar narazie wsadzić 216 bez korekty programu
bo mam zamiar wstawić w późniejszym czasie nowy sterownik 16 bit. z programem pod turbinę vnt
podobno dymienie się zwiększy ale można to zniwelować zmniejszając dawkę na nastawniku
czy chodzi to że na jałowych obrotach przy 90st. cza zmniejszyć dawkę pukając w nastawnik ? w jakich granicach trza by było ją ustawić ? a by to jako tako chodziło
jakiego przyrostu mocy bym się mógł spodziewać po takiej konfiguracji bez softu (nie spodziewam się jakiegoś wielkiego przyrostu)
bo mam zamiar wstawić w późniejszym czasie nowy sterownik 16 bit. z programem pod turbinę vnt
podobno dymienie się zwiększy ale można to zniwelować zmniejszając dawkę na nastawniku
czy chodzi to że na jałowych obrotach przy 90st. cza zmniejszyć dawkę pukając w nastawnik ? w jakich granicach trza by było ją ustawić ? a by to jako tako chodziło
jakiego przyrostu mocy bym się mógł spodziewać po takiej konfiguracji bez softu (nie spodziewam się jakiegoś wielkiego przyrostu)
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
ja na 260 i seryjnym programie jeżdżę i nie ma az tak wielkiego dymu. Załóż 216 jak będzie dymiło to zmniejszysz dawkę. Myślę ze około 5-7mg powinno być ok, ale najpierw załóż wtryski i zobaczysz jak będzie z dymem aaa... no i być może trzeba będzie trochę kąt wtrysku ustawić bo może sie troszeczkę rozjechać. Też zależy jaki to jest program, jeżeli jest dużo paliwa podlane to może trochę dymić. Kilka koni przybędzie napewno poczujeszsoprano89 pisze:witam czytałem różne opinie na temat 216 w 1z mam obecnie zrobiony program na 110 km jeszcze na sterowniku 8 bitowym i wszystko seria i mam zamiar narazie wsadzić 216 bez korekty programu
bo mam zamiar wstawić w późniejszym czasie nowy sterownik 16 bit. z programem pod turbinę vnt
podobno dymienie się zwiększy ale można to zniwelować zmniejszając dawkę na nastawniku
czy chodzi to że na jałowych obrotach przy 90st. cza zmniejszyć dawkę pukając w nastawnik ? w jakich granicach trza by było ją ustawić ? a by to jako tako chodziło
jakiego przyrostu mocy bym się mógł spodziewać po takiej konfiguracji bez softu (nie spodziewam się jakiegoś wielkiego przyrostu)
ALH+++
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;
wtryski 0.260
pompa 11 ori 107 J
Turbo GTB2260
Mój BOLF ---> viewtopic.php?f=89&t=425728" onclick="window.open(this.href);return false;
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
no ok dzięki za info zrobię jak piszesz najpierw założę i zobaczę co będzie a potem będę patrzeć
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam, u mnie przybyło po zmianie na 216tki 30KM i 35NM, czyli tak jak powinno.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Odp: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Hej dzis zalozylem 216 od Muszkid roznice czuc od razu , ewidentnie przybylo niutonow zobaczymy jeszcze jak to szysko wyjdzie na papierze heh w przyszlym tygodniu smigam na korekte do Tune-Up i sie okaze na cos stac Gulfa;)
Wysłane z mojego HTC Desire Z za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego HTC Desire Z za pomocą Tapatalk
1.9 TDI AGR Seria 96KM >(czip)111KM>(0.216)130KM>c.d.n
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Zadając pytanie do "FIRADA" otrzymałem odpowiedź że takich końcówek nie posiadają...
Przedstawiłem zdjęcia itd... zmieniła się rozmowa i kazano podać mi jaki ma być przepływ danej końcówki i wtedy oni coś dopasują...
Ale z tego co widać po rozmowie to chętni do współpracy nie są... u "makaronów" to normalka...
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Dziękuję za zainteresowanie.
Ja też pisząc do darksidedevelopment nie dowiedziałem się za wiele. Flow ~+80% - ale wydaje mi się, że nie oznacza to, że są 80% bardziej wydajne, niż AL, raczej w okolicach 40%.
No nic, powrócę jeszcze do tematu końcówek.
Szkoda, że oni 700 funtów krzyczą za to.
Ja też pisząc do darksidedevelopment nie dowiedziałem się za wiele. Flow ~+80% - ale wydaje mi się, że nie oznacza to, że są 80% bardziej wydajne, niż AL, raczej w okolicach 40%.
No nic, powrócę jeszcze do tematu końcówek.
Szkoda, że oni 700 funtów krzyczą za to.
- marcinas1983
- VW Baron
- Posty: 3413
- Rejestracja: pn lip 24, 2006 19:56
- Lokalizacja: Poznań/Mrowino
- Kontakt:
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Pytanie mam do cowboy, lub Muszka.d... otóż w swoim m-tdi mam pompę z land rovera 2.5tdi czy ktoś się orientuje może jakie końcówki wtrysków ma land rover i jaki odpowiednik będzie pasować w końcówkach co montowane są do TDI na pompie wtryskowej??
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Szukałem w wyszukiwarce ale odpowiedzi nie znalazłem: jaka jest max wydajność pompek z AJMa?? Zrobi pod 180KM??
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
cos mi sie kojarzy ze starczają do 180-190KM
w kazdym razie otworki AJM ma 5x0.190mm, a ARL ma 5x0.195mm (mozliwe ze koncówka AL ma jeszcze lepszy przepływ i sama pompka jest wydajniejsza wiec nie mozna tylko srednicy porównywać)
wersje 101, 105KM mają 5x0,170mm i te starczają chyba na 160KM wiec IMO 180KM na AJM powinno być realne
w kazdym razie otworki AJM ma 5x0.190mm, a ARL ma 5x0.195mm (mozliwe ze koncówka AL ma jeszcze lepszy przepływ i sama pompka jest wydajniejsza wiec nie mozna tylko srednicy porównywać)
wersje 101, 105KM mają 5x0,170mm i te starczają chyba na 160KM wiec IMO 180KM na AJM powinno być realne
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
AJM tak jak AUY do 180 KM. W sumie duzo zalezy od kondycji bo czasami bylo pod 190 KM a czasmi 170.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości