Strona 15 z 100

: ndz mar 07, 2010 17:35
autor: sebu
Ja kupiłem ten zestaw sprzęgła od G60 za 427 w inter cars + śruby do zamocowania koła zamachowego po 7,30 wszystko po rabacie

: wt mar 09, 2010 17:18
autor: dj.nova
Kierowniki, odrazu przyznaje się bez bicia, że nie przeczytałem całego tematu (niestety z braku wolnego czasu), a połowe. Po takiej lekturze głowa mi peka (nie ukrywam, że jestem zielony z mechaniki samochodowej) i niebardzo wiem co mam zrobić... Pada mi w czwórce dwumas na takim poziomie, że przestaje już widzieć w lusterkach.
Potrzebuje więc konkretnej i szybkiej (no i takiej dla kompletnego laika) odpowiedzi na pytanie:
Jaki zestaw polecacie do silnika AHF?
Dodam, że silnik ponoć z małym plusem, więc ma troszce ponad 110 kucy.
Z góry dzięki

: wt mar 09, 2010 18:29
autor: sebu
dj.nova, sprzęgło od G 60 sachsa i Koło zamachowe: 1Z o numerze VW 028 105 269 B lub od ABF (2.0 16V Golf III GTI 150 KM), 9A (2.0 16V 136 KM), PG (G60) o numerze VW 037 105 273C." ja wczoraj taki zestaw z tym drugim kołem założyłem narazie ok :bigok:

: wt mar 09, 2010 20:07
autor: dj.nova
sebu pisze:dj.nova, sprzęgło od G 60 sachsa i Koło zamachowe: 1Z o numerze VW 028 105 269 B lub od ABF (2.0 16V Golf III GTI 150 KM), 9A (2.0 16V 136 KM), PG (G60) o numerze VW 037 105 273C." ja wczoraj taki zestaw z tym drugim kołem założyłem narazie ok
wielkie "Bóg zapłać"
A czy skrzynie biegów we wszystkich AHFach są takie same??
Nic tam się nie zkrzaczy??
Chodzi mi o docisk albo łożysko?? wszystko będzie pasić??

: wt mar 09, 2010 21:16
autor: sheriffg
tak jak we wszystkich tdi 90 i 110 ps

Help

: ndz mar 14, 2010 00:38
autor: Longi
Witam,
dyskutujecie już bardzo długo na temat tego koła zamachowego, a jeszcze nie znalazł się (al bo ja nie zauważylem) wpis co z samochodami z pompowtryskami. Ja np mam AXR ( narazie 101km, ale w czerwcu wskakuje 130-140km), ale niestety koło dwumasowe zaczyna łupać już niemiłosiernie.
Podpowiedzcie mi czy dobiore coś tak jak do silników AFN, AGR itd z koła jedno masowego.
Troche koszta oryginału sa koszmarne, a w dodatku długo nie wytrzyma po przeróbkach.
Wielkie dzieki za wszelkie info,
i ratujcie dobrą radą i jakimiś konkretami bo jak nie wy to 18" S-line na lato pójdzie w odstawke (planowany zakup) :okej:

: ndz mar 14, 2010 00:50
autor: GMS
nie ma znaczenia czy to jest pompowtrysk czy silnik na pompie rotacyjnej ważne jest tylko jaką masz skrzynię 5 czy 6 biegów ,a myślę że na pewno masz 5 więc wszystko to samo jak w silniku z pompą rotacyjną czyli afn i inne podobne...

: ndz mar 14, 2010 00:59
autor: Longi
Fakt mam skrzynie piątke:) Czyli mam rozumieć że spokojnie mogę zastosować zestaw od G60 ? A mógłbyś podrzucić jaki zestawik byłby najoptymalniejszy, dopiero wdrażam się w golfowy świat;)

: pn mar 15, 2010 19:16
autor: wojt255
Właśnie czytałem cały temat, już nawet wszystko pospisywane co trzeba do jednomasu a tu teraz się niemiło zaskoczyłem. Jadę zaraz do drugiego mechanika bo go wcześniej nie było i mi jego kolega to powiedział że się nie powinno zmieniać DM na JM, zobaczymy co ten teraz powie bo podobno jest dobrze obcykany w tym :hmm:

Powróciłem od mechanika :bigok:
Nie wiem jak tu za nimi trafić, ten teraz mi powiedział że można spokojnie wrzucać jednomasa, tylko jeżeli chce potem chipa to lepiej dwumasa, bo jednak dużo lepiej tłumi drgania i wszystko dłużej pochodzi, pytałem się o trwałość dwumasa... już ich trochę powymieniał i jak narazie nikt mu z reklamacją nie przyszedł.
Ale co zdiagnozował..że raczej to nie jest dwumas, bo by dużo bardziej trzaskało itp.
Problem mam taki że czasami silnik łapie mi nierówne obroty na biegu jałowym, gdy równo chodzi wcisne sprzęgło puszcze i silnik łapie nierówne obroty, potem żeby wejśc na równe to albo naciskać sprzęgło aż złapie równe, albo mu leciutko przygazować, spadnie z obrotów i chodzi równo.
W czasie nierównych obr widać jak podskakuje napinacz paska, powiedział żeby narazie wymienić amortyzatorek i sprawdzić sprzęgiełko w alternatorze bo być może to jest przyczyną, wiec narazie też tym się zajmę i oby to było to :D
Lekki OT zrobiłem :hmm:

: pn mar 15, 2010 22:04
autor: wesol
Przestan sluchac tych mechanikow bo bradza ze szkoda pisac. Dwumas dobry na duze moce. Chyba dla ich kieszeni bo bedziesz wymienial co dwa miechy.

: pn mar 15, 2010 23:16
autor: GMS
mechanik pier..... kocopoły kiedyś nie było kół zamachowych dwumasowych i jakoś skrzynie się nie rozpadały notorycznie a że

: wt mar 16, 2010 14:03
autor: mewa2002
Mam do kupienia jednomas od corrado g60. Ale jest napisane na nim nr 037 105 273B a powinno byc C. Orientujecie się moze czy bedzie zatem pasowac do AHF? czym one sie rożnią?

: wt mar 16, 2010 21:13
autor: hijacker4
Kolejny zadowolony użytkownik jednomasu! Auto zbiera się jak marzenie do tego 4motion ;)

: śr mar 17, 2010 00:12
autor: marcuso86
GMS pisze:nie ma znaczenia czy to jest pompowtrysk czy silnik na pompie rotacyjnej ważne jest tylko jaką masz skrzynię 5 czy 6 biegów ,a myślę że na pewno masz 5 więc wszystko to samo jak w silniku z pompą rotacyjną czyli afn i inne podobne...
A jeśli mamy 6stke to podejdzie jakiś jednomas czy coś w tym stylu?