Strona 15 z 98

: pn lut 02, 2009 18:48
autor: 2pac
oto moj chip (dzieki Rogal!!)

122KM@141KM 261Nm@303Nm

Obrazek

: pn lut 02, 2009 19:15
autor: Matijas
2pac pisze:oto moj chip (dzieki Rogal!!)

122KM@141KM 261Nm@303Nm
ladniutki wykres :bigok: fajnie moment poprowadzony :grin:

: pn lut 02, 2009 22:31
autor: adrian25wawa
mam pytanko czemu na wykresie jest seria 110 ps a po hamowni wyszlo 122km???czy to po pierwszej modyfikacji tylko tak pokazalo???????????

: pn lut 02, 2009 22:37
autor: Cinek
mnie sie wydaje że seria zmierzona to właśnie 122, normalny gift od fabryki

: pn lut 02, 2009 22:45
autor: 2pac
tak dokladnie,fabryka zostawila prezencik i dala bardzo zdrowa serie :)

: pn lut 02, 2009 23:55
autor: mp1985
to ASV czyli najwydajniejsza seryjna 110KM na VP ma wtryski o cisnieniu 220/300 i chyba w tych silnikach są zawsze największe gifty od fabryki tzn większe niz w AFN i AHF

: wt lut 03, 2009 00:04
autor: adrian25wawa
hmmm czyli niby 110 katalogowo powinno byc a w realu troche wiecej moze byc......hmmmm to ciekawe ile moj 110 ps ma bo dosc łatwo polyka teoretycznie szybsze samochody typu 2,5tdi quatro a6<wiem wiem masa robi swoje>.......dzis dryndnelem do rogala ale w tyg niema juz miejsc ale kazal sms wyslac z danymi i mam mnie wcisnac jak sie zwolni a jak nie to dopiero po weekendzie:D...........hmmm a jak myslicie jak bym kupil turbinke od 130 ps-owca to czy dobrze to bedzie chodzic ?<dwumas nieodczuje tego i sprzeglo no i skrzynia>....ile rogalowi by zajelo wymiana turba +soft mniej wiecej

: wt lut 03, 2009 00:36
autor: CrocodileReggae
adrian25wawa pisze:a jak myslicie jak bym kupil turbinke od 130 ps-owca to czy dobrze to bedzie chodzic ?

dobrze będzie chodzić...
a mocy będzie więcej dopiero jak razem z nią wstawisz większe wtryski...

: wt lut 03, 2009 13:21
autor: adrian25wawa
hurrrraaaaaaaaaaa dzis dzwonil do mnie Rogal i wcisnol mnie na 20 lutego czyli dzien po powrocie z zakopca:D:D:D<mogl we wtorek co bedzie lae bede w zakopanym :hmm: > mam nadzieje ze wroce z bananem na twarzy..........no i nie dowiem sie o jakis ukrytych problemach---trzymam kciuki ze moj Mk4 jest w b.dobrym stanie---a tak mi w grudniu powiedzieli w servisie szewczyka po przegladzie zimowym cyt""auto jak na 10 lat w zaj..... stanie silnikaaa :jezor: no ale w styczniu tego notcostam zlapalem raz ale po wyczyszczeniu zaworka n-71 wsio Ok

: wt lut 03, 2009 13:29
autor: cowboy
mp1985 pisze:to ASV czyli najwydajniejsza seryjna 110KM na VP ma wtryski o cisnieniu 220/300 i chyba w tych silnikach są zawsze największe gifty od fabryki tzn większe niz w AFN i AHF
pompa jest taka sama jak w ALH, AGR :)

gifty są takie same jak w AFN - mój AFN po przelocie 250 tys km miał 120KM

jak AFNy były młode to tez się robiły na 150KM po remapie :)

tak więc ta wydajniejsza pompa, wtrysk pilotujący na 220Bar i ciutke większe doładowanie w serii o 50mBar na podstawie setek wykresów serii które widziałem jakoś nie ma większego znaczenia :)

zwykle zdrowa 110 wychodzi 115-120KM i czasem nie ma znaczenia to potem na ile się zrobi :) tzn seryjnie shamowana 120KM moze się zrobić na 141KM a seria 116KM moze dać po remapie 143KM - to śa takie szczegóły że nie ma co sie rozpisywac :)

: wt lut 03, 2009 13:42
autor: bzykacz
No więc chciałem poinformować, że jest kolejny BANAN na twarzy :grin: , szczegóły niżej Obrazek Obrazek[/img]

: wt lut 03, 2009 14:07
autor: 2pac
bzykacz, no no ladnie Ci te wtryski dodaly! :)

: wt lut 03, 2009 14:24
autor: cowboy
2pac pisze:no ladnie Ci te wtryski dodaly! :)
ta.... 216 w ALH robią robotę :bigok:

: śr lut 04, 2009 21:15
autor: sm00th
Witam,
Czy jest jeszcze mozliwosc dopisania sie do listy?