Strona 15 z 21

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: czw maja 08, 2014 17:57
autor: Baryla
Mam skrzynie z rocznika 99 oznaczenie drw i ma impilsator. Teraz nie wien czy wystarczy podpiac wtyke i bedzie pokazywal predkosc czy trzeba cos jeszcze robic

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: czw maja 08, 2014 18:30
autor: Fahoo
bedzie pasowac i bedzie predkosc tak jak trzeba

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: ndz cze 01, 2014 12:43
autor: Baryla
Swap zakończony sukcesem :) Prędkościomierz działa, wszystko śmiga :) Dzięki wszystkim za pomoc :)

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: pt lip 04, 2014 12:02
autor: Dread
odgrzeję temat, mam pytanko, z czego jeszcze mogą podejść jarzma na przód pod tarcze 312mm nie licząc tych, które zostały wymienione w pierwszym poście ? i jaki nr. one mają 451 ?

Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V

: sob wrz 27, 2014 18:41
autor: G0 Karcio
jaro4444 pisze: 2. Skrzynia 6.

Aby w Leonie 1,9 TDI VP (90 lub 110 KM) zamontować skrzynię 6 z silnika 130 lub 150 KM TDI potrzebne są:
- skrzynia 6b z górną łapą (np: DRV, EFF, ERF, FEK, FEL, FMH, ERG, DRW)
- kompletne sprzęgło 240 mm Sachs,
- półosie ARL lub ASZ z przgubami wewnętrznymi 108 mm o konstrukcji zamkniętej,
- wybierak z linkami do skrzyni 6,
- rozrusznik PD,
- wysprzęgnik w przewodem,
- osłonę blaszaną sprzęgła,
- worek po cukrze śrub do mocowania skrzyni, rozrusznika, półosi, łap, ....
Która skrzynia z powyzszych bylaby najlepsza??
jaro4444 pisze: Zmiany turbiny, wtrysków, dodanie dużego IC i dobry program powinny dac przy pompie 10 ok 155-160 KM i ok 330-340 ładnego momentu bez pików i z łagodnym dla dwumasu dołem.
Na pompie 11 pewnie można mocniej pociągnąć z mocą. Pompa taka to część vw - 038 130 107 J. Ale to też kolejne wydatki...
Czy pompa od 90KM wystarczy?? Niby ma numer jak wyzej 038 130 107 J.
http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-bosch ... 09362.html" onclick="window.open(this.href);return false;

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: ndz wrz 28, 2014 08:17
autor: wesol
pompa o tym numerze to wlasnie najmocniejsza pompa do tdi VP i wlasnie co dziwne byla montowana w golfach 90 konnych ALH ze skrzynia automatyczną. JEst o tym na forum sporo od okolo 10 lat juz.

Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V

: ndz wrz 28, 2014 11:11
autor: zgredd
Ogólnie jak będzie mniej niż 230km to nie polecam długich skrzyń. Musisz sprawdzić gdzieś na forum octavi jest rozpiska prędkości dla poszczególnych biegów z każdej skrzyni. Trzeba by tak dobrać by po zmianie biegów wpadać w dobry zakres mocy.

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: czw sty 29, 2015 22:44
autor: bolooo
viewtopic.php?f=15&t=463575&start=28" onclick="window.open(this.href);return false; tu jest wzmianka o kodowaniu pompy po zmianie hebli

Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V

: wt lut 10, 2015 21:33
autor: G0 Karcio
jaro4444 pisze: 1. Hamulce.

Seryjnie miałem układ hamulcowy z przodu 280x22 mm z tyłu 232x9 mm. Aby dokonać SWAPu na heble 288x25 lub 312x25 z przodu i 256x22 wentylowane z tyłu potrzeba:
- zwrotnice przód od Leona, Octavi, Golfa IV, A3 i pokrewnych przystosowane do układów 288 lub 312 mm (silniki V5, 1,8 20VT, 130 i 150 KM TDI)
- zaciski przednie od układu hamulcowego jak wyżej,
- tarcze hamulcowe 312x25 mm,
- kolcki hamulcowe do ww. zacisków na przód,
- jarzma od układu 312 mm (np. Leon 1.8 T, Octavia 1 RS),
- tylne jarzma hamulcowe od układu 256x22 mm (ważne żeby były od wozu przednionapędowego czyli np Leona Cupry R lub Octavi 1 RS, te od Audi TT czy od S3 nie pasują P&P),
- zaciski od układu 256x22 mm tył (zaciski mogą być od CupryR, O1 RS lub np. od Leonów, Golfów, Skody, Bory, TT, A3 w wersjach 4x4 lub 2.8, 3.2, R32.
- tarcze 256x22 mm - najtańsze i pasujące są te do Octavii, Leona, Golfa IV 1,4 i 1,6 benzynowych mocowane z przodu.
- klocki tył te same co do standardowych układów 232x9 mm.

Przewody hamulcowe i linki z tyłu pasują P&P.

Do tego jeden ważny szczegół - wszystkie koła muszą być min. 16" (łącznie z zapasem i zimą), 6,5x16" ET 42 lub większe.
Panowie a co z McPersonem?? Potrzebny jest do swapu hamulcow z 288 na 312mm czy podpasuje z 288?? Jak to wyglada??

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: śr lut 11, 2015 01:02
autor: zgredd
Jest taki sam jak w 288 wiec nic nie musisz wymieniać. Nawet od wersji 280 pasuje jeśli ktoś tak zmienia.

Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V

: śr lut 11, 2015 12:28
autor: G0 Karcio
zgredd pisze:Jest taki sam jak w 288 wiec nic nie musisz wymieniać. Nawet od wersji 280 pasuje jeśli ktoś tak zmienia.
No i malina :-). A jesli montuje sie AirRide'a to McPerson idzie won i ten od AirRide'a podpsuje pozniej??

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: śr lut 11, 2015 17:55
autor: bolooo
viewtopic.php?f=77&t=184526" onclick="window.open(this.href);return false; tu masz cały temat o AIR :pub:

Re: SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI V

: pt lut 13, 2015 12:02
autor: G0 Karcio
bolooo pisze:viewtopic.php?f=77&t=184526 tu masz cały temat o AIR :pub:
Tak 192 strony :kac: , moze szybciej ktos udzieli odpowiedzi:)??

SWAP hamulców, skrzyni, turbiny, wtrysków w Leonie TDI VP

: pt lut 13, 2015 21:57
autor: bolooo
jak chcesz poznac co z czym to radze sobie przez week poczytac bo zkręcic kupe
i co chwile przerabiac zeby było ok nie sztuka :bajer: a szkoda kasy i czasu , weś tez pod uwage ze jak air na drodze ci sie rozkraczy to nawet na lawete cie nie wciągna bo auto opadnie na glebe max