Strona 14 z 93

: sob mar 03, 2007 16:15
autor: kupszczelisty
no ja tak mam ale przy większych mrozach, koło - 15 że zapala na 3 gary ale grzeje 2 razy świece i jest OK tej zimy nie było takiego problemu

: sob mar 03, 2007 22:33
autor: seaseacker
twardy pisze:seaseacker,
W TDI do odpalnia świece nie sa potrzebne. Tymbardziej przy+ temp.
ok ja tu tylko sprzątam... :bajer: :D

ale dobrze wiedzieć...

ja powiem tylko tyle, że jak jest zimno.. i pogrzeję 2-3 razy to odpala od kopa, a jak za pierwszym razem to ciężko mu to idzie...

: ndz mar 04, 2007 08:21
autor: twardy
Gitner pisze:Teraz przydalaby sie hamownia i wykresy serii i z zalaczonym guzikiem / opornikiem Jesli beda dowody to temat pojdzie do Porad a autor zostanie nagrodzony..

Pozdro
Gitner
Gitner masz zamiar podwieśic temat ?

: ndz mar 04, 2007 11:38
autor: Gitner
twardy pisze:Gitner masz zamiar podwieśic temat ?
Slowny jestem, temat pojdzie do FAQ lub na gore.. gdzie Wam lepiej?

Pozdro
Gitner

: ndz mar 04, 2007 13:20
autor: Gitner
tomcio666 pisze:może zrób tak jak temat podklejony TUNING TD - LINKI, będzie więcej takich tematów to się tylko powkleja linki i będzie ok, co wy na to?
Jest podwieszony temat ad tuningu TDI i tam juz jest link to tego tematu a link z porada poszedl do FAQ.

Pozdro
Gitner

: ndz mar 04, 2007 15:42
autor: kamyk
Cześć założyłem opornik 390 ohm już dawno, ale nie miałem czasu go sprawdzić. Jak już pogoda na to zezwoliła, to powiem ze efekt jak za takie pieniądze i własną robociznę jest bardzo dobry. Przyśpieszenie jest lepsze i mocy jest więcej tylko, że na wolnych obrotach chodzi „kulawo” i trochę zakopci, ale to jak mu się depnie, bo tak na postoju nie kopci jak się gazuje. Jednym słowem super, żadnych zastrzeżeń co do silnika nic się nie dzieje.

: ndz mar 04, 2007 17:05
autor: manieczek111
Czy ktos zastosowal to "wspanialam" metode z Rezystorem za 10 gr. do MK4 ATD??
Bo czytajac posty zauwazylem ze wypowiadaja sie tylko wlascicie MK3 1Z.

: ndz mar 04, 2007 18:01
autor: djtom
manieczek111, bądź pionierem.

: ndz mar 04, 2007 18:18
autor: manieczek111
djtom pisze:manieczek111, bądź pionierem.
Szczerze mowiac nie usmiecha mi sie bycie pioneriem w tym temacie.

: ndz mar 04, 2007 18:24
autor: djtom
Nam sie uśmiechało więc gdzie twoja odwaga cywilna? :|

[ Dodano: Nie 04 Mar, 2007 17:24 ]
włąsnie tak najłatwiej zdobyć tu szacun i uznanie.

: czw mar 08, 2007 00:29
autor: Adamm
dodam tylko tyle ze sprawdzalem i dziala
ale...

podpialem u klienta (na jego wlasne zyczenie), dawka ustawiona nastawnikiem na 4 - 4,2 bez opornika
opornik zastosowany (dwa 220) czyli 440 ohm, po wlaczeniu dawka paliwa zwiekszyla sie ze wspomnianych 4 - 4,2 na 1 - 1,2 mg

(to samo bez opornika mozna uzyskac ustawiajac nastawnik w prawie skrajnej prawej pozycji)

jesli ktos ma dawke na nastawniku ok 3 - 3,6 to opornikiem 440 ohm zjedzie zapewne dawka do 0 co moze niekorzystnie wplywac na prace silnika

jednak chwilowe i niezbyt czeste korzystanie z tego rozwiazania powinno byc w miare bezpieczne

: czw mar 08, 2007 00:42
autor: twardy
Adamm pisze:bezpieczne
A niebezpieczne jesli dawka zejdzie do 0 ?
Adamm, Co moze się stać , teoretyzując oczywiście.