Strona 14 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz kwie 15, 2012 18:12
autor: Pytka
ja robiłem w tune-up tylko nie wiem kiedy i gdzie chłopacy rozpoczną od nowa działalność ;)

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz kwie 15, 2012 21:17
autor: eden1992
tune up już chyba ruszył.

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz kwie 15, 2012 22:30
autor: toffic
Muszka.d pisze: Tak czy tak warto podlecieć na korektę... szanujący się tuner zrobi Ci to za 4pak dobrego piwka a karierowicz który chce się wzbogacić weźmie za to 150 zł ? Przy okazji wizyty możesz sprawdzić ile klaczy przybyło do stadniny...

Pozdrawiam
Są i tacy, co gratis robią korekty :grin: Ale nawet jakbyś miał dopłacić połowe ceny programu to i tak wg mnie warto

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn kwie 16, 2012 09:17
autor: cowboy
ja bym proponował nie zaglądać nikomu do kieszeni, ani tez nie wydawać opinii ze ten tuner sie szanuje, a tamten to karierowicz, bo jest to troche poza tematem

jest wybór na rynku, kazdy moze robic gdzie chce...

tak jak Toffic napisał warto po modach mechanicznych zrobić korekte map, kontrole parametrów, shamować auto itd

nawet u karierowicza Rogala i zapłacić ;)

moze okazać się że te 150/300 PLN bedzie dobrze wydane, bo na wydajniejszych wtryskach moze i po korekcie mocy niewiele przybedzie ale np znacznie obnizy się EGT lub moment na dole, co ma duże znaczenie dla zywotności silnika, dwumasa i sprzęgła, bo w kwestii ewentualnego remontu te kwoty są niewielkie

ewentualnie, co zwykle polecam załozyć 216 , a następnie robić remap to jest jednak bezpieczniejsze i moim zdaniem lepsze, bo do tunera sie jedzie juz z wydajnym (nowym) układem wtryskowym, co ma ogromne znaczenie w TDI !

kosztowo moze byc to tez taniej, bo wielu tunerów same 216stki traktuje juz chyba jak serie jesli chodzi o koszt remapu..

pozdrawiam

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt kwie 17, 2012 01:50
autor: Muszka.d
Dobrze Cowboy godosz, popieram.

Fakt faktem, są jeszcze tunerzy którzy traktują 216stki jako "gruby mod" i oczywiście z tego powodu do puli za program + 250 zł, co jest dla mnie śmieszne, ale nie mi to oceniać... Najlepiej się nie odzywać, kupiłem auto - wtryski już takie były, a że ze 110 km wyszło 160 km po programie to tylko cieszyć się że zdrowa seria była i tyle kobyłek przybyło :bigok:

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt kwie 17, 2012 18:02
autor: farmer91
ile można najwięcej osiągnąć z pompek AL lub z Firadów o wydajności AL od szanownego kolegi Cowboya, przy turbo BRD i dużym coolerze? granica to 200km czy da rade coś więcej?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt kwie 17, 2012 20:54
autor: cowboy
najwiekszy znany mi przypadek to cos koło 209 albo 211KM, nie pamietam dokładnie

jedne z pierwszych pompek robionych na FIRAD 1043, to był AWX własnie z BRD, remap robił MR Motors

ale nie pompki tu sa ograniczeniem tylko turbina BRD która starcza wlasnie do ~210KM

realnie mozna przyjąć 200KM na taki setup

Odp: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn kwie 23, 2012 19:59
autor: Pytka
Mam pytanko ,mam kuzyna ktory ma swoj maly warsztat i nie ma kompa narazie czy da rade sam wymienic mi wtryski na 216ki ? Czy to musi byc jakis doswiadczony pompiarz?

Wysłane z mojego HTC Desire Z za pomocą Tapatalk

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn kwie 23, 2012 20:02
autor: eden1992
Z wtryskami sobie na pewno da radę.
Z tego co mi wiadomo to z pompowtryskami jest trudniej.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn kwie 23, 2012 21:52
autor: tomek08
Witam, kuzyn da sobie radę, jeśli później będzie miał dostęp do kompa to niech sobie sprawdzi i ewentualnie poprawi kąt wtrysku, chodź może być tak, że nie będzie musiał nic poprawiać.
Pozdrawiam.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn kwie 23, 2012 22:48
autor: wesol
pod chmurka sam wymieniasz a potrzebne sa trzy klucze czy nawet dwa. Jesli nie sa zapieczone w gniazdach glowicy oczewiscie. Chyba ze pytasz o wymiane koncowek wtryskowych a nie wtryskow.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt kwie 24, 2012 15:53
autor: Pytka
nie chodzi mi o całe wtryski ;) a jeszcze jedno bo mój silnik ma oznaczenie agr i tam gdzieś wyczytałem że seryjne ciśnienie na wtryskach ma 190 o ile się nie mylę , i teraz nie wiem czy jak kupuje 216-tki to muszą też mieć ustawione takie ciśnienie? czy 220? bo sam już nie wiem hmm ??? bo wyczytałem na forum ,że lepiej ustawić takie ciśnienie jak było w serii , chcociaż u mnie jest już wirus na 115km zrobiony , czy to coś wogóle zmienia? napewno bym chciał po zmianie skoczyć do tune-apu ;) na korekte ale nie wiem czy od razu po wymianie to zrobie , ze względu na związane z tym wydatki hehe

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt kwie 24, 2012 16:24
autor: cowboy
Pytka pisze:mam kuzyna ktory ma swoj maly warsztat i nie ma kompa narazie czy da rade sam wymienic mi wtryski na 216ki ? Czy to musi byc jakis doswiadczony pompiarz?
na pierwszej stronie masz opis wymiany wtrysków
Pytka pisze:jeszcze jedno bo mój silnik ma oznaczenie agr i tam gdzieś wyczytałem że seryjne ciśnienie na wtryskach ma 190 o ile się nie mylę , i teraz nie wiem czy jak kupuje 216-tki to muszą też mieć ustawione takie ciśnienie? czy 220?
w AGR ustawiaj 220 / 300 Bar

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt kwie 24, 2012 17:36
autor: tomek08
Witam, tak jak pisze cowboy, przestawisz tylko kąt wtrysku i będzie latać i emisja spalin będzie lepsza :hmm:
Pozdrawiam.