Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
ja robiłem w tune-up tylko nie wiem kiedy i gdzie chłopacy rozpoczną od nowa działalność
1.9 TDI AGR Seria 96KM >(czip)111KM>(0.216)130KM>c.d.n
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
tune up już chyba ruszył.
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Są i tacy, co gratis robią korekty Ale nawet jakbyś miał dopłacić połowe ceny programu to i tak wg mnie wartoMuszka.d pisze: Tak czy tak warto podlecieć na korektę... szanujący się tuner zrobi Ci to za 4pak dobrego piwka a karierowicz który chce się wzbogacić weźmie za to 150 zł ? Przy okazji wizyty możesz sprawdzić ile klaczy przybyło do stadniny...
Pozdrawiam
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
ja bym proponował nie zaglądać nikomu do kieszeni, ani tez nie wydawać opinii ze ten tuner sie szanuje, a tamten to karierowicz, bo jest to troche poza tematem
jest wybór na rynku, kazdy moze robic gdzie chce...
tak jak Toffic napisał warto po modach mechanicznych zrobić korekte map, kontrole parametrów, shamować auto itd
nawet u karierowicza Rogala i zapłacić
moze okazać się że te 150/300 PLN bedzie dobrze wydane, bo na wydajniejszych wtryskach moze i po korekcie mocy niewiele przybedzie ale np znacznie obnizy się EGT lub moment na dole, co ma duże znaczenie dla zywotności silnika, dwumasa i sprzęgła, bo w kwestii ewentualnego remontu te kwoty są niewielkie
ewentualnie, co zwykle polecam załozyć 216 , a następnie robić remap to jest jednak bezpieczniejsze i moim zdaniem lepsze, bo do tunera sie jedzie juz z wydajnym (nowym) układem wtryskowym, co ma ogromne znaczenie w TDI !
kosztowo moze byc to tez taniej, bo wielu tunerów same 216stki traktuje juz chyba jak serie jesli chodzi o koszt remapu..
pozdrawiam
jest wybór na rynku, kazdy moze robic gdzie chce...
tak jak Toffic napisał warto po modach mechanicznych zrobić korekte map, kontrole parametrów, shamować auto itd
nawet u karierowicza Rogala i zapłacić
moze okazać się że te 150/300 PLN bedzie dobrze wydane, bo na wydajniejszych wtryskach moze i po korekcie mocy niewiele przybedzie ale np znacznie obnizy się EGT lub moment na dole, co ma duże znaczenie dla zywotności silnika, dwumasa i sprzęgła, bo w kwestii ewentualnego remontu te kwoty są niewielkie
ewentualnie, co zwykle polecam załozyć 216 , a następnie robić remap to jest jednak bezpieczniejsze i moim zdaniem lepsze, bo do tunera sie jedzie juz z wydajnym (nowym) układem wtryskowym, co ma ogromne znaczenie w TDI !
kosztowo moze byc to tez taniej, bo wielu tunerów same 216stki traktuje juz chyba jak serie jesli chodzi o koszt remapu..
pozdrawiam
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Dobrze Cowboy godosz, popieram.
Fakt faktem, są jeszcze tunerzy którzy traktują 216stki jako "gruby mod" i oczywiście z tego powodu do puli za program + 250 zł, co jest dla mnie śmieszne, ale nie mi to oceniać... Najlepiej się nie odzywać, kupiłem auto - wtryski już takie były, a że ze 110 km wyszło 160 km po programie to tylko cieszyć się że zdrowa seria była i tyle kobyłek przybyło
Fakt faktem, są jeszcze tunerzy którzy traktują 216stki jako "gruby mod" i oczywiście z tego powodu do puli za program + 250 zł, co jest dla mnie śmieszne, ale nie mi to oceniać... Najlepiej się nie odzywać, kupiłem auto - wtryski już takie były, a że ze 110 km wyszło 160 km po programie to tylko cieszyć się że zdrowa seria była i tyle kobyłek przybyło
[/color]
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
tel: 606408070- WTRYSKI 0.216/0.230/0.260 WZM/TH/SEVEN/BOSCH/FIRAD
POMPOWTRYSKI - FIRAD HF +50% / +80% / +120% Power Plus 1043, Race 783
TURBINY [- GTB2260VK / GTB1756VK / GT2256VK / GT1749VA / GT1749VB /gt22v / GT2256V
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
ile można najwięcej osiągnąć z pompek AL lub z Firadów o wydajności AL od szanownego kolegi Cowboya, przy turbo BRD i dużym coolerze? granica to 200km czy da rade coś więcej?
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
najwiekszy znany mi przypadek to cos koło 209 albo 211KM, nie pamietam dokładnie
jedne z pierwszych pompek robionych na FIRAD 1043, to był AWX własnie z BRD, remap robił MR Motors
ale nie pompki tu sa ograniczeniem tylko turbina BRD która starcza wlasnie do ~210KM
realnie mozna przyjąć 200KM na taki setup
jedne z pierwszych pompek robionych na FIRAD 1043, to był AWX własnie z BRD, remap robił MR Motors
ale nie pompki tu sa ograniczeniem tylko turbina BRD która starcza wlasnie do ~210KM
realnie mozna przyjąć 200KM na taki setup
Odp: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Mam pytanko ,mam kuzyna ktory ma swoj maly warsztat i nie ma kompa narazie czy da rade sam wymienic mi wtryski na 216ki ? Czy to musi byc jakis doswiadczony pompiarz?
Wysłane z mojego HTC Desire Z za pomocą Tapatalk
Wysłane z mojego HTC Desire Z za pomocą Tapatalk
1.9 TDI AGR Seria 96KM >(czip)111KM>(0.216)130KM>c.d.n
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Z wtryskami sobie na pewno da radę.
Z tego co mi wiadomo to z pompowtryskami jest trudniej.
Z tego co mi wiadomo to z pompowtryskami jest trudniej.
Sprzedam fabrycznie nowe wyświetlacze full fis do liczników z MK4
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
Wymiana za dopłatą.
Kontakt: 513680655 lub PW
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam, kuzyn da sobie radę, jeśli później będzie miał dostęp do kompa to niech sobie sprawdzi i ewentualnie poprawi kąt wtrysku, chodź może być tak, że nie będzie musiał nic poprawiać.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
pod chmurka sam wymieniasz a potrzebne sa trzy klucze czy nawet dwa. Jesli nie sa zapieczone w gniazdach glowicy oczewiscie. Chyba ze pytasz o wymiane koncowek wtryskowych a nie wtryskow.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
nie chodzi mi o całe wtryski a jeszcze jedno bo mój silnik ma oznaczenie agr i tam gdzieś wyczytałem że seryjne ciśnienie na wtryskach ma 190 o ile się nie mylę , i teraz nie wiem czy jak kupuje 216-tki to muszą też mieć ustawione takie ciśnienie? czy 220? bo sam już nie wiem hmm ??? bo wyczytałem na forum ,że lepiej ustawić takie ciśnienie jak było w serii , chcociaż u mnie jest już wirus na 115km zrobiony , czy to coś wogóle zmienia? napewno bym chciał po zmianie skoczyć do tune-apu na korekte ale nie wiem czy od razu po wymianie to zrobie , ze względu na związane z tym wydatki hehe
1.9 TDI AGR Seria 96KM >(czip)111KM>(0.216)130KM>c.d.n
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Passat B5 FL 2001r 1.9 TDI AVF 131KM > 165KM
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
na pierwszej stronie masz opis wymiany wtryskówPytka pisze:mam kuzyna ktory ma swoj maly warsztat i nie ma kompa narazie czy da rade sam wymienic mi wtryski na 216ki ? Czy to musi byc jakis doswiadczony pompiarz?
w AGR ustawiaj 220 / 300 BarPytka pisze:jeszcze jedno bo mój silnik ma oznaczenie agr i tam gdzieś wyczytałem że seryjne ciśnienie na wtryskach ma 190 o ile się nie mylę , i teraz nie wiem czy jak kupuje 216-tki to muszą też mieć ustawione takie ciśnienie? czy 220?
-
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)
Witam, tak jak pisze cowboy, przestawisz tylko kąt wtrysku i będzie latać i emisja spalin będzie lepsza
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Tomek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości