Strona 14 z 21

Turbo od ASZ do AXR

: ndz lis 02, 2014 19:20
autor: Paviarotti
tasior87 pisze:Od biedy przy wirusie na 140km wystarczy standardowy
Przy takiej mocy nawet przy blisko 40 stopniach, załączonej klimie i dawaniu w palnik nic sie nie powinno dziać, a przynajmniej u mnie nie działo.

Turbo od ASZ do AXR

: ndz lis 02, 2014 21:23
autor: tasior87
Ja swojego golfa zbytnio przeciazylem i pomimo, że była to wiosna to IC definitywnie zakończył swój żywot.

Turbo od ASZ do AXR

: ndz lis 02, 2014 22:11
autor: spawacz
Kulon 160 bezprobemowo. 164km wyszlo na AWX+216 ze zmuzeniem - wszystko reszta seria, to w PD lekko 160 w bezdymie, wiesz co robi dymek??? Nawalenie NM na dole,a tym sie mocy nie robi. A cooler jak was tak gnebi to mozesz dac z ASZ - ma gruby rdzen.

Re: Turbo od ASZ do AXR

: ndz lis 02, 2014 22:33
autor: wesol
spawacz pisze:Ty masz GT1749v tzn ze 1.22-25 moze dmuchnac i 145km to ty na swojej sprawnej turbnie wyciagasz , turbo ASZ spokojnie 160km robisz. Pompki masz pewnie AJ to 180km z groszem daja rade. AC ok 170km jakby takie byly. Kup turbo ASZ w ladnym stanie lub daj swoje do regeneracji+kolo kompr ARL i tez bedzie ok.
Wez mi wytlumacz po co sprawne turbo ASZ skoro chesz je odrazu regenrowac i zmieniac kolo kompresji?? Toz to moze w takim razie swoje turbo oddac i dac wieksze kolo. Pomijam fakt tego ze dobre turbo psuc czesciami z zamiennika.

turbo ASZ spokojnie dmuchnie na 170 koni a nawet sa wyniki na tych suszarach po okolo 175 KM. JA przy 160 koniach miale dmuchniete wiecej od seryjnego ASZa o okolo 70 mBar czyli 0.07 Bara Toz to nawet nie 0.1 bara wiecej. Dmuchac wiele nie trzeba. To ile wyjdzie tez duzo zalezy od tego jak pompki sie spisza. Nowe AC dadza na 180 KM bez problemu. IC jak ic do tych autek bywaly rożne- wieksze, mniejsze( grubsze chudsze) ori i zamienniki jak ktos tam majstrowal tak wiec moze byc roznie.

Moja rada to kupuj turbo ASZ i zakladaj to bedzi enawet na sofcie pod 150 chodzic na lajcie. Chyba ze zapodasz wiekszy IC to okolo 160 lub ponad wyjdzie.
Takie turbo jest do ogarniecia bez proboemu na rynku wtornym. MAm takie nawet na sprzedanie z mojego sharana ale musze sie zorietowac czy gosc co je zaklepal bedzie je bral bo to bylo juz pare tygodni temu.

Turbo od ASZ do AXR

: ndz lis 02, 2014 22:36
autor: spawacz
Kup turbo ASZ w ladnym stanie lub daj swoje do regeneracji+kolo kompr ARL i tez bedzie ok. - Co w tym nie rozumesz? Tam jest slowo "lub" a nie "i".

Turbo od ASZ do AXR

: ndz lis 02, 2014 23:11
autor: SuperHiro
ale to taniej wyjdzie kupic ASZ czy regenerowac + kolo komp ARL?

Turbo od ASZ do AXR

: ndz lis 02, 2014 23:34
autor: wesol
Sory na oko się mi rzuciło.

Taniej i lepiej asz.

Turbo od ASZ do AXR

: ndz lis 02, 2014 23:52
autor: SuperHiro
tylko musze sprawdzic bo moj ori IC nie jest w zbyt dobrym stanie ...

Turbo od ASZ do AXR

: pn lis 03, 2014 09:23
autor: tasior87
A co mu dolega? Prześwietl sobie od razu silnik kompem i sprawdź pompki bo zaraz się okaże że tez nie są w zbyt dobrym stanie.

Turbo od ASZ do AXR

: pn lis 03, 2014 16:02
autor: SuperHiro
a to pompki sprawdze u pierwszego lepszego mechanika ? czy ktoś z specjalnym sprzetem potrzebny?

Turbo od ASZ do AXR

: pn lis 03, 2014 20:45
autor: wesol
nie sprawdzisz tak. SPrawdzisz tylko korekcje i bipy zwyklym kablem vag com.

Turbo od ASZ do AXR

: wt lis 04, 2014 16:15
autor: SuperHiro
a to przy zakupie ASZ trzeba coś jeszcze dokupywać aby go zainstalować w moim samochdozie ?

Turbo od ASZ do AXR

: wt lis 04, 2014 17:43
autor: zgredd
W golfie 4 dobrze mieć czerwony waż i masz wtedy wszystko tak jak fabryka.

Turbo od ASZ do AXR

: wt lis 04, 2014 18:40
autor: wesol
szkoda kasy na waz a troszk epotrafi kosztowac. Nowy okolo 500 zl a uzywka bywa za 200-220 zl. To i tak na szybkozlaczke czyli nic pewnego i zawsze troche popuszcza na niej. Lepije uciac szybkozlaczke i zalozyc seryjny waz i na opaske zacisnąć. Pewnie i bez wydatku.