Strona 14 z 15

Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

: ndz sty 15, 2012 17:19
autor: jaaano
Moja padlina to po podwieszeniu miała zwyczaj zgasnąć-to było na mobilu 10/40,teraz jest motul i jest spokój.Z wiosną planuje przejść na full syntetyk po jakiś tam płukankach i zobaczymy co sie będzie działo.Krzys graty od ciebie częściowo założone,11-ka,BRD i 230 narazie latają bez strojenia-czeka Fmic i ECU na montaż .Wcale nie trzeba mieć dużo kuni żeby nikt cie nie wyprzedzał,wystarczy niewystrojone auto i jak gwałtownie wciśniesz pedał gazu to jest taka zadyma że koleś rezygnuje z wyprzedzania bo nic nie widzi.

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

: ndz sty 15, 2012 21:50
autor: krzys-jeruzal
jaaano, w sumie zasłona dymna tez sposób

Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

: pn sty 16, 2012 09:05
autor: psikuta19
Fahoo pisze:znalazł juz ktoś sposób na to?bo koledzy wymieniali pompy na inne i dalej lipa
sam wymieniałem pompy używane nowe i żadna poprawa
chyba sposobu niema jedynie wymiana na nowszy blok
chwile zastanawiałem się czy to czasem nie wina paska rozrządu kolega ma afn na ok 160km pasek Contiego i zero problemu z hydraulika ja mam Gatesa
oglądając je wygląda ze conti ma inna strukturę z gładkiej strony może gates uślizguje na wałku pośrednim (mały styk paska z kołem pasowym napędzającym ten wałek) ale czy to mozliwe

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

: pn sty 16, 2012 11:06
autor: arwam
wymiana paska Gatesa to dobry pomysł bo gates od jakichś1.5roku go jedno wielkie g***o, ale z podstawianiem zaworów nie ma nic wspólnego. ja mam Contiego a silnik na podzespołach AFN'a i 1Z'a i tem mam na potęgę ten problem, pomoże obniżenie max ciśnienia ewentualnie, wrzucenie mocniejszych sprężyn zaworowych ale to bedzie się wiązać z szybszym zużyciem wałka rozrządu. tylko takie dwie opcje wchodzą w rachubę. ja bedękombinował nad zmniejszeniem ciśnienia w układzie olejenia

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

: pn sty 16, 2012 16:08
autor: tomek08
Witam, posmarować pasek kalafonią lub lepikiem, tak kiedyś robiono z pasami transmisyjnymi. :bigok:
Pozdrawiam.

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

: pn sty 16, 2012 17:03
autor: jaaano
Może jeszcze "ojcze nasz" i na dwie zdrowaśki do pieca,niby święte miasto a taki ciemnogród.

Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

: pn sty 16, 2012 18:00
autor: spawacz
Jak tam nie mialem i nie ma w swoim tych problemow, ale moge powiedziec ze u kumpla tak robi na setupie, 10,216,AWX cat/egr out pomoglo zmiejszenie dawki na nastawniku z 4mg na 6 i juz nie ma podwieszania, tu chodzi nie o zawieszania sie hydrauliki a u te nieszczsne dawki na gorze, pompa za duzo przyspieszy kat , ciesnienie mocno wzorsnie, dawka tez potrafi wyjsc nawet za to co ma w mapie chwilowo, a nim ECU to wylapie to moze byc chwilowo za duzooo ropci dlatego powyzej 4500 lepiej sobi sciagniac dawki i doladowanie z wiadomych przyczyn .

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

: wt sty 17, 2012 01:30
autor: arwam
spawacz, to problem występuje kiedy masz większe ciśnienie w dolocie i w magistrali olejowej. pęd powietrza i ciśnienie w dolocie utrudniają zamykanie zaworom a duże ciśnienie oleju to znacznie większa siła z jaką są kasowane luzy. w pewnym momencie poprostu te siły + bezwładność zaworów powodują że popychacze rozsuwają się nie w momencie kasowania luzów tylko m momencie rozpoczęcia zamykania zaworu.

Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

: ndz sty 29, 2012 09:19
autor: psikuta19
asv włożony problem pompy oleju znikł jak ręka odjął

Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

: ndz sty 29, 2012 11:39
autor: jaaano
Czyli słupek ASV pasuje bez problemu jako zamiennik AFNa ? Jak znaleźć taki dobry,sprawdzony co by później nie było problemów po podmianie? jak sobie poradziłeś z wyborem?

Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

: ndz sty 29, 2012 13:21
autor: spawacz
Nie pasuje i pasowal nigdy nie bedzie... , caly silnik pewnie zmienil.

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

: ndz sty 29, 2012 14:03
autor: Fahoo
to teraz z 200 bedzie :okej:

Re: mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

: ndz sty 29, 2012 14:15
autor: psikuta19
trzeba słupek cały asv i wszystko gra nie liczę małych przeróbek węży i elektryki(wtyczki)

mod afn 171,9km 360nm gt2256v 230cv

: ndz sty 29, 2012 14:17
autor: spawacz
E to teraz 200+ powinien targnac.