Strona 14 z 15

: pn cze 22, 2009 11:37
autor: CrocodileReggae
sagon pisze:Jak tak dozgonnie ufasz jego produktom,to jako pierwszy powinieneś zapodać takie 18/22 i jechać to wystroić na tych seryjnych wtryskach(powodzenia).
18/22 do seryjnych wtrysków? Możesz mi powiedzieć w jakim celu?
sagon pisze:Dla mnie opinia takiego gościa jak Dario84, jest jak wyrok sądu apelacyjnego.
Krzyż Ci na drogę...
sagon pisze:Chłopak przerzucił więcej turbin,niż Ty masz tych niutków pod maską.
Chwała mu za to, niech przerzuca dalej...
Rafalek114 pisze:Ale prawda jest taka ze jak ktos daje dupy to powinnien sie do tego przyznac a nie wynajmowac sobie adwokata na forum ktory nie ma za baradzo pojecia co pisze ,a jak ma to bije piane bez sensu zeby tylko nie oczerniac karambola !!!

Mógł byś wskazać kogo masz na myśli? Bo to jest dobre pytanie... Kto najczęściej daje...
aw69 pisze:Szkoda ze nikt tutaj nie powie ze niektorzy ze tak powiem pseudo tunerzy poprostu sobie nie dają rady przy customowych strojeniach - wtedy najprościej jest zwalic na sprezarke.
Tominator pisze:przecietny tuner będzie miał bardzo duże problemy z wsytrojeniem tych turbin
Sedno sprawy...
Rapix pisze:Miałem sprężarkę od Karambola pierwsza była ok ale się rozleciała może i z mojej winny ale później przewaliłem 10 szt i zawsze było coś nie tak 10 razy wyjmowane wkładane i wożone do karambola.... stanowczo chłopa nie polecam!!!
aw69 pisze:Rapix a co do twojego konkretnego przypadku z tego co pamietam przyczyna okazala sie calkiem inna, ze sprezarki zachowywwaly sie tak jak sie zachowywaly.
To jak to było Rapix?
tomasz25 pisze:u mnie wina była jednak softu , turbo słucha sie bardzo ładnie na nowym sofcie,mowa o gt 2256V.
Ale zanim soft został ogarnięty, sto razy ukrzyżowano karambola...

: pn cze 22, 2009 11:43
autor: Adamm
Dario84 pisze:fakt ze frezowanie muszli pod wieksze wirniki nie odbywa sie na tokarce czy innym urzadzeniu do tego celu przeznaczonym a recznie, czego efektem jest otwor kwadratowy a nie okragly.
tutaj sie zgodze niestety, ostatnio widzialem taka hybryke i po stronie cieplej z jednej strony wirnik ma na oko 2mm do ubudowy a z drugiej ja podciera, przy czym sam wirnik nie ma konkretnego luzu

: pn cze 22, 2009 13:42
autor: Dario84
Adamm pisze:tutaj sie zgodze niestety, ostatnio widzialem taka hybryke i po stronie cieplej z jednej strony wirnik ma na oko 2mm do ubudowy a z drugiej ja podciera, przy czym sam wirnik nie ma konkretnego luzu
Jak bys ja rozebral to dokladnie bys widzial jak jest wydlubana muszla pod wiekszy wirnik, bez rozebrania tego nie widac.

Co do softu to juz napisalem jak bylo.

Nie wiem byc moze tylko nam sie trafiaja takie wynalazki karambola, w kazdym razie stracilem kompletnie zaufanie do niego bo byl okres kiedy to jego turbiny sie dobrze sprawowaly.

: pn cze 22, 2009 14:41
autor: sagon
Adamm pisze:tutaj sie zgodze niestety, ostatnio widzialem taka hybryke i po stronie cieplej z jednej strony wirnik ma na oko 2mm do ubudowy a z drugiej ja podciera,
CrocodileReggae, co powiesz na to?
Nie jest to pierwsza tak negatywna opinia.Osobiście nic do karambola nie mam,bo i mieć nie mogę.Nie kupowałem od niego i już na pewno nie kupię.
Jednak czytając,że często trafiają się turbiny robione młotem i przecinakiem trudno wyrobić sobie na temat gościa dobra opinię.
Jednemu się trafi dobrze złożona,drugiemu nie.A tak być nie powinno.
Czyż nie?
Wszyscy jak jeden maż powinni zgodnie zachwalać jego produkty.
Skoro gość reklamowany jest na naszym forum,to nie powinno być wokół jego osoby cienia podejrzenia o brak fachowości.
I fakt,że sam jakoś dziwnie milczy na ten temat,jakoś słabo o nim świadczy.
Potrzebni mu są adwokaci?
Ja bym sobie na coś takiego nie pozwolił.
W końcu chyba zależy mu na dobrej opinii.Mógłby napisać kilka słów,a nie wyręczać się innymi.
Jako potencjalny nabywca chętnie wysłuchałbym,co ma do powiedzenia.
A tak,nie pozostawia mi wyboru.
Tyle ode mnie.

: pn cze 22, 2009 15:14
autor: Szumal
co do turbin karambola to osobiście nie mam uwag. ja mam hybryde awx/arl przejechalem juz ponad 10 tys km i nie ma problemów, rogal narzekał troche przy strojeniu ale ogarnal turbo perfekt, wiec teoria aw69 ma chyba sens. kolega moj od kilku dni smiga na takiej samej turbinie i tez bez zastrzeżeń.

gość sam sie nie tłumaczy bo generalnie ma chyba problemy z porozumiewaniem sie. ostatnio wyslal wspomnianemu koledze turbo pod zly adres mimo ze mial informacje telefoniczna i pisemnią na maila, a jego wytlumaczenie brzmiało: "bo to nie ja wysyłałem tylko pracownik" - komentować chyba nie trzeba...

: pn cze 22, 2009 15:28
autor: sagon
Szumal, tu już nie chodzi o samo strojenie,tylko jakość wykonania.
Tylko i aż.

: pn cze 22, 2009 16:05
autor: Szumal
sagon, wiesz jezeli turbo da sie wystroic i pracuje poprawnie to ja nie moge miec zastrzeżeń co do jakości wykoniania. estetyka mnie nie obchodzi, to ma działać, poki działa to jest ok.

: sob cze 27, 2009 12:34
autor: krzys-jeruzal
Ja plecam tą firme jezeli chodzi o chybrydy . robił brat u nich Gt17VA od ASZ na GT20
i turbo ładnie sie zachowuje . uysy mówił ze stroi sie jak seria ARL .w słomczynie na giełdzie są zawsze... jak gadałem z golesiem co stał na giełdzie to mówił ze dla VTG robia sporo...
link doo ich strony
http://j-t.pl/

: sob cze 27, 2009 12:43
autor: cowboy
krzys-jeruzal pisze:link doo ich strony
http://j-t.pl/
z okolic Mielca jest tez turbo-bogdan

http://www.allegro.pl/show_user_auction ... id=5463665

wiem ze pare osob z forum smiga na jego turbinach, tez robi hybrydy, wiem ze uysy od niego brał i mówił że bardzo dobra jakość

: sob cze 27, 2009 13:28
autor: SToRM
wiem ze pare osob z forum smiga na jego turbinach, tez robi hybrydy, wiem ze uysy od niego brał i mówił że bardzo dobra jakość
U nas (na Slasku, w naszej grupie) smiga tych turbin od Bogdana juz troche.. (u mnie jedna, u Cinka w obu golfach + w kilku autkach znajomych) Glownie to hybrydy 110/130, ale sa i wieksze.
Do tej pory wszystko bylo w porzadku..

: sob cze 27, 2009 14:53
autor: cowboy
SToRM pisze:U nas (na Slasku, w naszej grupie) smiga tych turbin od Bogdana juz troche.. (u mnie jedna, u Cinka w obu golfach + w kilku autkach znajomych) Glownie to hybrydy 110/130, ale sa i wieksze.
Do tej pory wszystko bylo w porzadku..
no własnie, a lekko nie mają :) wiec tez chyba Bogdan z Mielca jest godny polecenia

co do Karambola to ja dodam ze tez smigam juz 2 lata na swojej hybrydzie AWX/ARL i tez mi sie sprawuje dobrze... oleju nie ubywa.. jest troszke upocona ale to zawsze gdzies tam pewnie z odmy troche sie filmu olejowego robi

ponieważ ma wirnik zimny większy to bardzo żwawo pompuje i miała tendencje do przeładowań ale 2 obroty na sztandze (wydłużenie) definitywnie załatwiły sprawę, bez pogorszenia dołu (od 1800 rpm jest 1 Bar)

: sob cze 27, 2009 16:24
autor: Rapix
CrocodileReggae pisze:
sagon pisze:Jak tak dozgonnie ufasz jego produktom,to jako pierwszy powinieneś zapodać takie 18/22 i jechać to wystroić na tych seryjnych wtryskach(powodzenia).
18/22 do seryjnych wtrysków? Możesz mi powiedzieć w jakim celu?
sagon pisze:Dla mnie opinia takiego gościa jak Dario84, jest jak wyrok sądu apelacyjnego.
Krzyż Ci na drogę...
sagon pisze:Chłopak przerzucił więcej turbin,niż Ty masz tych niutków pod maską.
Chwała mu za to, niech przerzuca dalej...
Rafalek114 pisze:Ale prawda jest taka ze jak ktos daje dupy to powinnien sie do tego przyznac a nie wynajmowac sobie adwokata na forum ktory nie ma za baradzo pojecia co pisze ,a jak ma to bije piane bez sensu zeby tylko nie oczerniac karambola !!!

Mógł byś wskazać kogo masz na myśli? Bo to jest dobre pytanie... Kto najczęściej daje...
aw69 pisze:Szkoda ze nikt tutaj nie powie ze niektorzy ze tak powiem pseudo tunerzy poprostu sobie nie dają rady przy customowych strojeniach - wtedy najprościej jest zwalic na sprezarke.
Tominator pisze:przecietny tuner będzie miał bardzo duże problemy z wsytrojeniem tych turbin
Sedno sprawy...
Rapix pisze:Miałem sprężarkę od Karambola pierwsza była ok ale się rozleciała może i z mojej winny ale później przewaliłem 10 szt i zawsze było coś nie tak 10 razy wyjmowane wkładane i wożone do karambola.... stanowczo chłopa nie polecam!!!
aw69 pisze:Rapix a co do twojego konkretnego przypadku z tego co pamietam przyczyna okazala sie calkiem inna, ze sprezarki zachowywwaly sie tak jak sie zachowywaly.
To jak to było Rapix?
tomasz25 pisze:u mnie wina była jednak softu , turbo słucha sie bardzo ładnie na nowym sofcie,mowa o gt 2256V.
Ale zanim soft został ogarnięty, sto razy ukrzyżowano karambola...

Adaś ale to turbo załatwiał mi rogal i one było ok... Na niej zdarzało się że przeładowywał itp. ale nie zapomni że kręciliśmy sztango.
Sprężarki od karambola ładowały ile chciały i puszczały olejem...

Po za tym zachowanie Karambola i robienie w balona klienta jest co najmniej...

: sob cze 27, 2009 18:05
autor: aw69
no własnie, a lekko nie mają wiec tez chyba Bogdan z Mielca jest godny polecenia
Moje pierwsze gt22 od mercedesa sprintera 2,7 cdi pochodzily wlasnie od Turbo Bogdan'a wysylal mi 3 krotnie robione i poprawiane turbiny i niestety...odrazu po montazu i odpaleniu rzygały olejem jak wściekłe. Dopiero jak wzialem od karambola był spokój....Z tymi turbiniarzami w PL to powiem tak - jak sie uda tak wyjdzie :) Napewno nie psuja sie turbiny tych co sprzedają ich mało :)

: pt lip 10, 2009 18:29
autor: Franek
Jaka jest aktualna cena hybrydy ahf/arl, bez zwrotu starej ?