Strona 13 z 52

Garrett GTB do TDI PD

: śr sie 17, 2011 15:05
autor: Dario84
evolution, ja mówię o EMP ;)

Garrett GTB do TDI PD

: czw sie 18, 2011 09:36
autor: arwam
Fahoo pisze:tylko gdzie te zapierdalacze które składasz? :?
weź sie ogarnij coś poskładaj pokaz nam

ja nie musze nic nikomu pokazywać.
mogę ale nie muszę

Dario84 pisze:przy wchodzeniu na boost ok 2,5b, później schodzi do 1,5 i podnosi się przy końcu obr pow 2b.

to widzę że moje sterowanie prawie nie ma overbostów :)

Garrett GTB do TDI PD

: czw sie 18, 2011 10:55
autor: Fahoo
e tam jestes bajko-pisarz i teoretyk :jaja: :los2:

bajki to o 19 na tv1

Garrett GTB do TDI PD

: czw sie 18, 2011 13:28
autor: Dario84
arwam, czytaj ze zrozumieniem, ja piszę o EMP a nie Boost.

Re: Garrett GTB do TDI PD

: czw sie 18, 2011 13:57
autor: evolution
Dario84 pisze:evolution, ja mówię o EMP ;)
WIEM :) z tym ze nawet dla bp 2,5 bara to w huuu duzo.. tak jakby sterowanie kierownicami nie nadazalo...

Garrett GTB do TDI PD

: czw sie 18, 2011 14:08
autor: Dario84
2,5b jest w momencie jak boost ma 1-1,5b. Teoretycznie nie powinno przekraczać 1b ponad boost więc tylko trochę przekracza. Najważniejsze że później EMP trzyma się praktycznie boostu, kilka dziesiątek jest więcej.

Jeśli udało by się zmniejszyć emp przy wstawaniu to doszło by trochę Nm w dolnym zakresie, ale już i tak jest wystarczająco.

Garrett GTB do TDI PD

: ndz sie 21, 2011 18:46
autor: fasd
Panowie czy ktos moze ma i mógłby użyczyć wymiary flanszy pod gtb22 do kolektora, rozstaw przyłączen do samego słupka, i wymiar flanszy pod wydech?

Garrett GTB do TDI PD

: ndz sie 21, 2011 19:34
autor: Fahoo
fasd, kup turbo i bedą chcesz 1 szt bo mam?

Re: Garrett GTB do TDI PD

: ndz sie 21, 2011 20:30
autor: fasd
Fahoo pisze:fasd, kup turbo i bedą chcesz 1 szt bo mam?
Fahoo, aktualnie to chodzi o to zebym mogl dac wymiary od razu do zakladu co by mi to wycieli :)

Garrett GTB do TDI PD

: ndz sie 21, 2011 21:49
autor: Fahoo
fasd, najpierw kup turbo
mam 3 gtb22 i kolektor od 1,6/1,9td jak bys chciał

Garrett GTB do TDI PD

: ndz sie 21, 2011 23:06
autor: evolution
Panowie z cala stanowczoscia moge stwierdzic ze nie tylko Garrett GTB jest taki cudowny. KKK z Q7 3.0 tdi robi robote identycznie jak jej odpowiednik GTB2260vk. do tego czy KKK czy garrett totalnie nic sie nie przerabia sterowan. Fabryczny sterownik turbiny radzi sobie duzo szybciej niz podcisnienie do tego kazde przyciecie kierownic wyskakuje jako blad wiec od razu wiadomo co sie dzieje :D jutro wstawie logi z pd na ori kakulcu :satan:

Garrett GTB do TDI PD

: pn sie 22, 2011 10:38
autor: Fahoo
evolution, toz ostatnio pisałeś ze na vagu widac tylko cyferki których sens rozumiesz tylko Ty...mówie o pracy zaadaptowanego z audi sterownika turbiny przy gtb

Garrett GTB do TDI PD

: pn sie 22, 2011 19:43
autor: Adamm
Fahoo, ale wydaje mi sie ze evolution, chce pokazac prace turbiny / cisnien a nie zaworu sterujacego ...