Strona 13 z 21

Turbo od ASZ do AXR

: wt paź 28, 2014 21:21
autor: wesol
Pamietaj ze koszty pompek lub ich przerobek plus nieco drozszy chips w takim przypadku to tez podnosi koszty. Oszacuj ile kasy chesz wlozyc i jaki wynik cie interesuje. Pogodzisz te dwie sprawy i juz wiesz.

Turbo od ASZ do AXR

: wt paź 28, 2014 23:22
autor: Daniel_Mx
Jak to mówią apetyt rośnie w miarę jedzenia , znalazłem kolektor od ARL z wyjściem na power boosta za jakieś 80 zł to chyba łyknę a później turbinkę :bigok:

Turbo od ASZ do AXR

: śr paź 29, 2014 00:30
autor: wesol
Ten kolektor to nie wiem po co. Ludzi to wymyslaja jakies dziwadla. Moze dac ze 5 koni ale przy modzeniu na 250 koni albo wiecej a nie na 150 koni czy te okolice. Ja bym zaczął od FMIC i rurek bo tu pewnie troszke ujdzie kasy i problemow by to ogarnąć. Pompki lepiej daj do przerobienia dobrze ci radze a turbo poszukaj uzywane.

Turbo od ASZ do AXR

: śr paź 29, 2014 09:37
autor: tasior87
wesol pisze:a turbo poszukaj uzywane.
JAk nie to znajdź konkretny warsztat zajmujący się renegeracją. Może mają coś większego na stanie. Zdasz swoje i za dopłatą dostaniesz jakieś GT1749VA lub VB.

Turbo od ASZ do AXR

: śr paź 29, 2014 15:25
autor: wesol
Nie ma takiego. Dopłatą pewnie tyle co sprawna uzywka.

Turbo od ASZ do AXR

: śr paź 29, 2014 22:08
autor: tasior87
Uwierz, że są. Sam parę miesięcy temu z takiego rozwiązania skorzystałem i jak do tej pory nie żałuję.

Turbo od ASZ do AXR

: czw paź 30, 2014 00:41
autor: wesol
Na nieoryginalnych częściach to ja dziękuję. Czemu wtryski bosio czy firad wytrzymuje 100-150 tys km gdzie bosch trzy razy tyle?

Turbo od ASZ do AXR

: pt paź 31, 2014 19:17
autor: tasior87
Jak będzie pupa, a nie kierowca to i te bosche zajedzie po 100 czy 150tys. A jeśli chodzi o firmy od regeneracji turbin to może nie wkładaj ich wszystkich do jednej szuflady. Jeśli chodzi o zakup używki - odbiór najlepiej osobisty, żeby ocenić jej dokładny stan, przelot min 300tys km., więc ja będę nadal trzymał swoją wersję. Ale nic daniel zrobi jak będzie chciał.

Turbo od ASZ do AXR

: pt paź 31, 2014 19:34
autor: wesol
hmm. widzisz a ja kilka turbin bralem nawet przez neta. Warunek to dobre wypytanie sprzedawcy o stan suszary. Trzeba wiedziec oco pytac. Pare suszarek tez sprzedalem i ludziska nie narzekaja. Duzo tez kolesiow przyjezdza do mnie by im cos tam pogrzebac a robilem juz rozne rzeczy. Takie sprawy jak demontaz suszary i czyszczenie to pikuś. Sporo tego narobilem juz. Duzo tez ludzi do mnie pisze o rade i jak slysze ze turbo po regeneracji to powiem tak. Sporo pryzczyn lezala po stronie takiej suszary. Pomysl chwile jak mozna zrobic dobrze tak precyzyjna rzecz jak turbo na czesciach z zamiennika?? Zreszta zawsze mowie. Zadzwon sobie do Moto Remo to przedstawiciel jedyny na Polske garretta i innych firm. Czemu tak duza firma nie naprawia garrettów?? Czmeu robia inne B&W kkk i inne a tych nie? Ile sobie cenia za regeneracje takiej KKK do ASZ?? Jak myslisz 600 czy 800 zl?? nie bo ponad dwa razy tyle Wiesz czemu?? bo wymieniaja wszyskie czesci w korasie na ori a te czesci nie kosztuja 800 z tylo duzo wiecej. Jak ktos moze naprawiac turbny na czesciahc jak z meleta koszt gratów to 800 zl gdzi ezysk i gdzi eryzyko ze sie cos wykrzaczy i amortyzacja sprzetu??? Wiesz jak to jest?? Naprawiaja tak ze nie wszystko wymieniaja albo wkaldaja srodki chińskie. Tak to jest. To moze ktos sie nie zna i turbo jaos tam chodzi i nie widzi róznicy to nei znacyz ze to turbo jest takie och ech. Rozpatrywalem rozne zagowostki od poznego wstawania turbo po rozne inne w takich suszarach majstrowanych. Nie powiesz mi ze regenerowane turbo jest takie samo albo lepsz ejak sprawna ori. Skoro mam taka suszarke od ASZ gt1549VA w piwnicy i ma luz poprzeczny na poziomie 0.3 moze 0.5 mm a podluzny zerowy to nawet z ema nalatane i 250 tys km to nei ma to znaczenia bo luz w nowej jest taki sam. Tu jest tak ze jak sie zacznie robic luz to juz koniec. A nie ma tak ze 200 tys i turbo sie konczy. Kuzyn mial alhambre AUY 115KM i miala 270 tys jak ja kupil i palnał nią ponad pol banki tak wiec przy sprzedazy miala okolo 800 tys tyrbo ori i pompki ori. Tylko uklad napedowy siadal.

Turbo od ASZ do AXR

: ndz lis 02, 2014 13:23
autor: SuperHiro
Panowie borykam sie z podobnym problem, posiadam AXR 101km na pompowtryskach i powiem wprost że ta moc to mało. A że moja turbina woła już pomocy bo poci sie dość mocno. To znajomy majacy hamownie wraz z chiptuningiem zaproponował mi chip tylko zanim to by sie zrobil powiedział że jesli chce jakies 140-150 km to wsadzić jakieś zdrowe turbo z ASZ a potem wgrac program . Tylko teraz pytanie, regenerowac moje turbo i chipować je na jakieś 130? czy lepiej szukać zdrowego ori z ASZ i walić odrazu wiecej ?

Pomózcie bo dylemat mam ogromny :D

Turbo od ASZ do AXR

: ndz lis 02, 2014 13:31
autor: spawacz
Ty masz GT1749v tzn ze 1.22-25 moze dmuchnac i 145km to ty na swojej sprawnej turbnie wyciagasz , turbo ASZ spokojnie 160km robisz. Pompki masz pewnie AJ to 180km z groszem daja rade. AC ok 170km jakby takie byly. Kup turbo ASZ w ladnym stanie lub daj swoje do regeneracji+kolo kompr ARL i tez bedzie ok.

Turbo od ASZ do AXR

: ndz lis 02, 2014 14:03
autor: SuperHiro
własnie tylko problem jest z znalezniem ASZ w ladnym stanie, a moje jest serio w kiepskim.
w dodatku wyczytałem też że przy wyższych temp IC puchnie ..

Re: Turbo od ASZ do AXR

: ndz lis 02, 2014 18:35
autor: Kulon
spawacz pisze: turbo ASZ spokojnie 160km robisz.
hola hola nie tak szybko a zwłaszcza nie tak "spokojnie" - czytaj: bezdymnie, bezpiecznie

P.S.
200KM też można zrobić ale trzeba też na wydechu zamontować worek na śrubki, nakrętki, itp.

Turbo od ASZ do AXR

: ndz lis 02, 2014 19:09
autor: tasior87
SuperHiro pisze:w dodatku wyczytałem też że przy wyższych temp IC puchnie
Od biedy przy wirusie na 140km wystarczy standardowy ale wiadomo, że w upały to nie będzie działać jak powinno. Mój po 5 latach na sofcie rozleciał się na 2 części.