Katalizator OUT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
paul86ck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lis 23, 2009 19:22
Lokalizacja: chełmce\kielce
Kontakt:

Post autor: paul86ck » czw sty 21, 2010 09:10

ja wedle słowa już we wtorek wywaliłem kata:D minimalna różnica ale jest:D oczywiście na +... i praktycznie nie ma różnicy w głośności... :P


BRh+
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738

niedzwieckim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: wt sty 19, 2010 15:59
Lokalizacja: Pisz

Post autor: niedzwieckim » czw sty 21, 2010 17:05

Witam mam pytanie mam przebieg ok 230 tyś silnik 1z czy już mogę wywalić kat i jak to się robi proszę o jakieś FAQ ponieważ jestem laikiem w temacie mechaniki pojazdowej :D
Ostatnio zmieniony czw sty 21, 2010 17:05 przez niedzwieckim, łącznie zmieniany 1 raz.



misiowaty
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 55
Rejestracja: pn lip 07, 2008 21:34
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: misiowaty » czw sty 21, 2010 18:09

ja wybilem kat u siebie i ruznica jest na+ turbo wczesniej staje i zaczelo fajnie gwizdac w przedziale 1000-2000 obr. :grin:


było 122/311 było 142/354 jest 170/380
sprzedam turbo z mk4 ajm

Awatar użytkownika
paul86ck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lis 23, 2009 19:22
Lokalizacja: chełmce\kielce
Kontakt:

Post autor: paul86ck » czw sty 21, 2010 18:41

niedzwieckim pisze:Witam mam pytanie mam przebieg ok 230 tyś silnik 1z czy już mogę wywalić kat i jak to się robi proszę o jakieś FAQ ponieważ jestem laikiem w temacie mechaniki pojazdowej :D
zrób wypad do zakładu co spawają i wymieniają tłumiki i za parę groszy Ci wywalą i wstawią rurkę za to:D i nie oddaj kata bo możesz sprzedać... chyba że za robociznę... ale nie dawaj kasy i kata...
misiowaty pisze:ja wybilem kat u siebie i ruznica jest na+ turbo wczesniej staje i zaczelo fajnie gwizdac w przedziale 1000-2000 obr. :grin:
to gwizdanko i ja mam:D


BRh+
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738

Awatar użytkownika
$iwy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: pt kwie 13, 2007 17:36
Lokalizacja: Prudnik (Opolskie)

Post autor: $iwy » czw sty 21, 2010 19:00

Ja dziś odebrałem auto od kumpla,wywalił kata i dał moje T do regeneracji-Z wydechu kozacko gwizda na wolnych a i jak jadę fajnie śwista tak delikatnie :bajer:



neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » ndz sty 24, 2010 21:46

u mnie odgłosy identyczne tak jak tu tylko tego dymu nie ma :D zrobił się tak jakby blow off z wydechu, przy wysprzęg leniu słychać takie puuuuuu....

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]
Ostatnio zmieniony ndz sty 24, 2010 21:50 przez neox, łącznie zmieniany 1 raz.


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

Porfiry
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: pt sie 07, 2009 15:47
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Porfiry » pn sty 25, 2010 00:59

Hmmm.. czy musi aż tak kopcić? rozumem... diesel kopci bo tak ma i tyle ale nikt nie mówił że bączek musi zasłaniać słonce... :roll:

Też zastanawiam się nad wycięciem katalizatora ale jak mam zostawiać za sobą wielką czarną łunę... :(



Awatar użytkownika
paul86ck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lis 23, 2009 19:22
Lokalizacja: chełmce\kielce
Kontakt:

Post autor: paul86ck » pn sty 25, 2010 09:48

Porfiry pisze:Hmmm.. czy musi aż tak kopcić? rozumem... diesel kopci bo tak ma i tyle ale nikt nie mówił że bączek musi zasłaniać słonce... :roll:

Też zastanawiam się nad wycięciem katalizatora ale jak mam zostawiać za sobą wielką czarną łunę... :(
ja się parę dni temu pozbyłem kata i nie mam takiej chmurki za sobą...


BRh+
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738

wertopser
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: śr cze 20, 2007 09:17
Lokalizacja: okolice Zamościa
Kontakt:

Post autor: wertopser » pn sty 25, 2010 11:23

neox pisze:u mnie odgłosy identyczne tak jak tu tylko tego dymu nie ma :D zrobił się tak jakby blow off z wydechu, przy wysprzęg leniu słychać takie puuuuuu....
fajne :bigok: :bigok:
Porfiry pisze:Też zastanawiam się nad wycięciem katalizatora ale jak mam zostawiać za sobą wielką czarną łunę... :(
to chyab jest tylko tymczasowe bo po usunieciu kata ( jezeli jest mocno zapchany ) caly osad zostaje wydmuchiwany rura wydechowa :) przynajmniej tak mi sei wydaje :P



Awatar użytkownika
Adrian1989
Łysy z Brazzers
Łysy z Brazzers
Posty: 7798
Rejestracja: wt mar 25, 2008 16:22
Lokalizacja: Słupsko/Wieluń EWI
Kontakt:

Post autor: Adrian1989 » pn sty 25, 2010 12:47

jak jest dobrze podlany paliwem to bedzie kopcil :)


"Lubię dobre towarzystwo- dlatego tyle piję sam " ;)
:weedman: "Sadzic,palic,zalegalizowac" "mam taki luz ze bieg wypada w furze,Mordo.."

Awatar użytkownika
Air Evolution
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn wrz 21, 2009 19:02
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: Air Evolution » pn sty 25, 2010 14:27

Zamierzam wywalić kata w mkIII tdi w związku z tym mam pytanie.. o akiej srednicy rurke musze wstawić zamiast katalizatora? i z jakiego materialu ma byc na rurka?


[url=http://www.fotosik.pl][img]http://images42.fotosik.pl/116/025b23adb0f8b66c.jpeg[/img][/url][url=http://www.fotosik.pl][img]http://images44.fotosik.pl/204/cd1ef51ed64421f7.jpg[/img][/url]
VW GOLF MK IV TDI POWER

neox
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 110
Rejestracja: wt mar 04, 2008 22:43
Lokalizacja: Kraków

Post autor: neox » pn sty 25, 2010 16:25

Nie pytałem czy wam kopci tylko czy jest ten efekt dzwiękowy :P U mnie po wywaleniu kata walił jak cholera na czarno. Po paru km wszystko już było w normie. Te autka na filmach mają poprostu duże dawki paliwa. New Beatle ma 216 ski bez korekty.

turbo wstaje mi teraz od 1450 obrotów i ładuje już max ciśnienie zadane przy 1680 obrotów :D faktycznie

ZROZUMCIE KATALIZATOR NIE OGRANICZY WAM CZARNEGO DYMU CZYLI TEGO CO WIDZICIE TYLKO NOXY KTÓRYCH NIE WIDAĆ GOŁYM OKIEM !!! Dlatego nie widzę przeszkód aby go wyciąć jak jest zawalony sadzą i przez co wasze turbo się męczy.
Może być gorzej na przeglądzie tylko i wyłącznie no i z Panami od Środowiska.
Mogą przez to śmierdzieć spaliny mocniej po wycięciu...


Pozdro.
Ostatnio zmieniony pn sty 25, 2010 16:28 przez neox, łącznie zmieniany 2 razy.


Potrzebujesz programu, korekty do MSA15, EDC15V czy EDC15P ? Twój diesel źle odpala? Pisz PM...

Awatar użytkownika
souler
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2515
Rejestracja: pn gru 12, 2005 15:04
Lokalizacja: Zabrze/Ruda Śląska
Kontakt:

Post autor: souler » pn sty 25, 2010 20:35

neox pisze: Może być gorzej na przeglądzie tylko i wyłącznie no i z Panami od Środowiska.
Mogą przez to śmierdzieć spaliny mocniej po wycięciu...
a pokaz mi stacje, ktora robi badanie spalin w osobowym dieslu. spaliny to akurat smierdza mniej.


Był Dzik Power Diesel, jest Astra Turbo

wertopser
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: śr cze 20, 2007 09:17
Lokalizacja: okolice Zamościa
Kontakt:

Post autor: wertopser » pn sty 25, 2010 21:11

souler, ale chyba patrza czy jest katalizator czy nie weic o to moga sie przyczepic...



ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości