Strona 13 z 100

: wt lut 09, 2010 21:00
autor: xoln
czajaa22 pisze:xoln, jaka moc ile niutow bo cos niemozliwe ze tak szybko zaczelo sie slizgac sprzeglo z vr?
Auto nie było hamowane. Samochód narazie jeździ na 1.9 bara.

: wt lut 09, 2010 21:22
autor: krzys-jeruzal
xoln pisze:Wie ktoś coś o jakimś mocniejszym sprzęgle do skrzyni 5 biegowej (pomijając spiek) ??
Pozdrawiam.
Jak chces z mocne sprzegło to na tej tarczy co masz tylko podwójna sprzęzyna centralna i masz na ok 450-480nm u p. Radzikowskiego ... ok 600zł

: wt lut 09, 2010 21:35
autor: xoln
krzys-jeruzal pisze:
xoln pisze:Wie ktoś coś o jakimś mocniejszym sprzęgle do skrzyni 5 biegowej (pomijając spiek) ??
Pozdrawiam.
Jak chces z mocne sprzegło to na tej tarczy co masz tylko podwójna sprzęzyna centralna i masz na ok 450-480nm u p. Radzikowskiego ... ok 600zł
ZTCW Radzikowski nie daje żadnej gwarancji i parę osób się już na tych sprzęgłach przejechało.
A na takim czymś ktoś jeździł ?? http://www.specclutch.com/products

: wt lut 09, 2010 22:49
autor: czajaa22
hmm kolega jezdzi na zestawie g60 ma kolo 400 niutow i 220Ps w PD i trzyma dobrze wiec musisz miec grubo zeby vr sie slizgalo.

: wt lut 09, 2010 23:20
autor: krzys-jeruzal
xoln pisze:ZTCW Radzikowski nie daje żadnej gwarancji i parę osób się już na tych sprzęgłach przejechało.
znajomy ma takie z g60 na podwójnej sprężynie i ma 430nm i wytrzymuje bez problemu tyle ze u niego sie często guma śmieje . 3 skrzynie wytrzymało 1 SPRZĘGŁO ... brat ma podwójna sprężynę w sprzęgle od ASZ i 470nm nie robi na nim wrażenia i kiedyś pękł mu docisk w ASZ oryginalnym sprzęgle na setupie 400nm podczas wyprzedzania na 3 ... a to jest naprawdę mocne ...

: wt lut 09, 2010 23:36
autor: GMS
ostatnio dzwoniłem do radzika odnośnie sprzęgła vr6 chciałem podwójną sprężynę powiedział że robota 1000 zł do tego sprzęgło sachs 600 zł razem daje 1600 zł za te pieniądze jest sachs Performance producent podaje 420 nm znosi na pewno da radę więcej tarcza i docisk jest wzmocniony , tarcza jest na sześciu sprężynach może da i to się załatwić taniej jak się za tym zakręci...

: wt lut 09, 2010 23:43
autor: xoln
krzys-jeruzal pisze:
xoln pisze:ZTCW Radzikowski nie daje żadnej gwarancji i parę osób się już na tych sprzęgłach przejechało.
brat ma podwójna sprężynę w sprzęgle od ASZ i 470nm nie robi na nim wrażenia i kiedyś pękł mu docisk w ASZ oryginalnym sprzęgle na setupie 400nm podczas wyprzedzania na 3 ... a to jest naprawdę mocne ...
W ASZ jest sprzęgło o średnicy 240 mm a VR pozostaje 228...
Też słyszałem ile VR może wytrzymać. U mnie niestety nie dał rady.

Chodzi mi o to czy ktoś testował jakieś mocniejsze sprzęgło 228 mm w sensie jakiejś aftermarketowej alternatywy z Usa np do turbionego VR6. Najlepiej żeby przenosiło bezpiecznie do 500 nm.
Pzdr.

Proszę o opinię w tym temacie od znawców sprzęgieł.

: czw lut 18, 2010 21:31
autor: sebastian1901
czy u kogoś z Was kto zmieniał sprzęgło na jednomas, wieniec koła zamachowego był luźny i można go było zdjąć ot tak ?

Obrazek

: czw lut 18, 2010 22:13
autor: ghost2255
Ja również chciałem potwierdzić, że jednomas G60 z zaachem od 1Z świetnie się sprawdza.

Właśnie założyłem w swojej BORZE AGR(plany większych modów), gdzie siedziała dwumasa - zestaw SACHS do G60 i muszę przyznać, że drgania są takie same, jak na dwumasie(czyli prawie żadne), żadnych dodatkowych odgłosów, no i oczywiście pedał chodzi leciutko.

Koszty: sprzęgło 415zł, koło zamachowe+śruby 185zł=razem 600zł, wymiana 250zł, czyli sporo taniej, niż komplet z dwumasem.

: ndz lut 28, 2010 23:52
autor: dawid24ino
witam.mam takie pytanie czy do golfa 3 1.9 tdi 90 ps moge tez zalozyc sprzeglo od G60?? czy beda potrzebne jakies przerobki ??? czy moge tez cos z kolem zamachowym zrobic zeby bylo lzejsze ???? powiem szczerze ze na dieslach sie za bardzo nie znam i dlatego zadaje takie dziwne pytania.ale prosze o odp poniewaz w poniedzialek biore sie za sprzeglo i moze przy okazji ktos prowadzi sprzedaz takich rzeczy??? to bymbyl zainteresowany

: ndz lut 28, 2010 23:54
autor: golfer_1984
dawid24ino,jak masz 1Z to koło zamachowe zostaje twoje, kupujesz tylko sprzęgło od G60 i zakładasz

: pn mar 01, 2010 00:06
autor: dawid24ino
tzn ze bez problemu bedzie pasowalo sprzeglo tak ??? a mozna cos z tym kolem zrobic zeby mial jeszcze wieksza moc ??? kiedyc cos slyszalem ze mozna je odchudzic na tokarce ale nie wiem czy dobrze uslyszalem i prosze o konkretne odp i z gory dziekuje.

: pn mar 01, 2010 08:24
autor: Dario84
dawid24ino pisze:tzn ze bez problemu bedzie pasowalo sprzeglo tak ??? a mozna cos z tym kolem zrobic zeby mial jeszcze wieksza moc ??? kiedyc cos slyszalem ze mozna je odchudzic na tokarce ale nie wiem czy dobrze uslyszalem i prosze o konkretne odp i z gory dziekuje.
Sprzęgło będzie pasowało pnp. Jeśli chodzi o odchudzanie to absolutnie nie ma to wpływu na moc, jedynie na wkręcanie się silnika na postoju oraz pierwszych biegach.

Jak dla mnie obniżać masę koła 1Z nie ma sensu ponieważ sama w sobie jest niska.

: śr mar 03, 2010 18:23
autor: sebu
Witam. Mam pytanko,czy śruby te od koła zamachowego( dwumasy), jak bym skrócił to będą pasowały do jednomasy ?