Strona 13 z 15

: śr cze 10, 2009 10:14
autor: CrocodileReggae
Dario84 pisze:bo bralismy od niego regularnie sprezarki.
Dario84 pisze:za wymiane sprezarek, uszczelki, wysylke Karambol juz nie zwroci kasy.
Dario,
a to płaci za wymianę, wysyłkę, uszczelki?
Jak kupujesz ze szrotu i okazuje się lipa - to jeśli sprzedawca nie jest twoim kolegą to możesz go najwyżej "cmoknąć"... A u Karambola jest pół roku gwarancji... I nie ma ale---coś nie pasuje, jest wymiana...
Dario84 pisze:b.duzy lag, krecenie sztangami, ogranicznikami, podlewanie paliwa, zabawa w sofcie i zero efektow, sprezara pompuje jak jej sie chce, raz nie potrafi napompowac zadanego, innym razem wali powyzej 2 bar.
Kwestia opanowania softu... Są tacy którym to nie przysparza problemów.

: śr cze 10, 2009 13:26
autor: Rafalek114
Mysle ze ten co stroi te sprezarki ktore wklada Daro potrafi opanowac soft , dlatego nie przesadzaj bo niestety slychac coraz wiecej skarg na te sprezarki .... normalne ze karambol sprzedaje ich bardzo duzo i co za tym idzie jest wiecej reklamacji ,ale ostatnio duzo osob narzeka :grrr:

: śr cze 10, 2009 15:01
autor: Dario84
Jesli chodzi o soft to masz ograniczone mozliwosci, jesli sprezarka mechanicznie niedomaga to NIKT w sofcie nie bedzie w stanie jej opanowac, szczegolnie jesli ma bardzo duzy lag z dolu badz przeladowuje na max cisnienia do konca obrotow.

Jak wlozysz turbo od Karambola 10 razy albo i wiecej za free to bedziesz wiedzial o co chodzi, do tego dolicz 10 kosztow wysylek po 50zl i 10 uszczelek po 30zl...

Wszystko pieknie ladnie wyglada przez telefon.

: śr cze 10, 2009 15:50
autor: CrocodileReggae
Dario84 pisze:bardzo duzy lag z dolu badz przeladowuje na max cisnienia do konca obrotow.
to jest chyba raczej kwestia doboru turbiny...
Są sprawdzone patenty...
Są eksperymenty...

: śr cze 10, 2009 19:11
autor: Dario84
CrocodileReggae pisze:to jest chyba raczej kwestia doboru turbiny...
Są sprawdzone patenty...
Są eksperymenty...
Jeden z przykladow to GT18/22 do 1,9 tdi wiec sprawdzona i prawidlowo dobrana.

: śr cze 10, 2009 20:57
autor: sagon
CrocodileReggae, ja nie wiem po co Ty dyskutujesz z kimś takim jak Dario84,
Chłopak przerzucił więcej turbin,niż Ty masz tych niutków pod maską.
Druga sprawa,jak byś miał choć blade pojęcie o pisaniu softów i strojeniu turbin,to byś bzdetów typu jeden może,a drugi nie,nie pisał.
Ja tez miałem brać u Karambola,ale ostatnio coś za dużo kontrowersji wokół tych jego wynalazków,więc odpuszczam.
Trafi się może jedna na pięć dobrze zrobiona,a mnie np.na takie ryzyko nie stać.
Jak tak dozgonnie ufasz jego produktom,to jako pierwszy powinieneś zapodać takie 18/22 i jechać to wystroić na tych seryjnych wtryskach(powodzenia).
Dla mnie opinia takiego gościa jak Dario84, jest jak wyrok sądu apelacyjnego.
Gość jest kumaty i zdaje sobie sprawę z tego co pisze.

: czw cze 11, 2009 17:13
autor: Rafalek114
sagon pisze:CrocodileReggae, ja nie wiem po co Ty dyskutujesz z kimś takim jak Dario84,
Chłopak przerzucił więcej turbin,niż Ty masz tych niutków pod maską.
Druga sprawa,jak byś miał choć blade pojęcie o pisaniu softów i strojeniu turbin,to byś bzdetów typu jeden może,a drugi nie,nie pisał.
Ja tez miałem brać u Karambola,ale ostatnio coś za dużo kontrowersji wokół tych jego wynalazków,więc odpuszczam.
Trafi się może jedna na pięć dobrze zrobiona,a mnie np.na takie ryzyko nie stać.
Jak tak dozgonnie ufasz jego produktom,to jako pierwszy powinieneś zapodać takie 18/22 i jechać to wystroić na tych seryjnych wtryskach(powodzenia).
Dla mnie opinia takiego gościa jak Dario84, jest jak wyrok sądu apelacyjnego.
Gość jest kumaty i zdaje sobie sprawę z tego co pisze.

i to sie chwali!! akurat Darek nie pisze softow( robi to mumin ,ale oni dzialaja razem ) ,ale tych turbin to sie juz troche na przekladal i to nie tylko Darka opinia tylko wielu innych osob , jezeli beda chcialy to same ujawnia sie na forum , ja nie bede pisal za nikogo !! Ale prawda jest taka ze jak ktos daje dupy to powinnien sie do tego przyznac a nie wynajmowac sobie adwokata na forum ktory nie ma za baradzo pojecia co pisze ,a jak ma to bije piane bez sensu zeby tylko nie oczerniac karambola !!!

: czw cze 11, 2009 21:24
autor: Dario84
Wszystko bylo by ok gdyby Gwarancja Karambola obejmowala koszty wymiany turbin, tak jak jest to w innych firmach ktore same wymieniaja sprezarki, jesli cos sie stanie klient przyjezdza na reklamacje i nic go nie interesuje.

: czw cze 11, 2009 21:31
autor: Rapix
Miałem sprężarkę od Karambola pierwsza była ok ale się rozleciała może i z mojej winny ale później przewaliłem 10 szt i zawsze było coś nie tak 10 razy wyjmowane wkładane i wożone do karambola.... stanowczo chłopa nie polecam!!!

: czw cze 11, 2009 22:26
autor: aw69
to i ja wrzuce swoje 3 grosze i popre to co mówi Crocodile....Prawda jest taka zeby takie turbo wystroic trzeba miec troche w "glowie" ze tak powiem....Faktem jest to ze jesli sprezarka nie rzyga olejem niema luzow nie halasuje to da sie ja wystroic....tylko to nie jest takie hop siup i trzeba troche przy tym posiedziec. Jechanie po karambolu tez tutaj nie jest do końca na miejscu.... Bo widzialem nie raz ze jego sprezarki -przerózne wynalazki które udawalo sie jednak wystroic perfekcyjnie.
Rapix a co do twojego konkretnego przypadku z tego co pamietam przyczyna okazala sie calkiem inna, ze sprezarki zachowywwaly sie tak jak sie zachowywaly.
Szkoda ze nikt tutaj nie powie ze niektorzy ze tak powiem pseudo tunerzy poprostu sobie nie dają rady przy customowych strojeniach - wtedy najprościej jest zwalic na sprezarke.

Zeby nie byc stronicznym przyznam ze tez bralem sprezarki od karambola nie raz i powiem ze zdarzalo sie czasami ze cos bylo nie halo, ale tylko i wylacznie jesli puszczala olej na wydech/dolot albo wydawala jakies dziwne dźwieki. Nigdy z jakiegos dziwnego powodu ze za pozno wstaje albo ze overboosty sa....Tutaj tuner juz wszystko dogrywal ze bylo idealnie.

: czw cze 11, 2009 22:53
autor: SToRM
Dario84 pisze:wali spalinami miedzy kora a muszla
Slyszalem juz o takich przypadkach, ale moze mi ktos wytlumaczyc jakie sa te efekty? I ajk najszybciej poznac takie "cuda"?

: czw cze 11, 2009 22:58
autor: Dario84
AW Nie mowie ze wszystkie sprezarki sa do bani, kiedys sprezarki dawalo sie wyatroic bez problemu, ostatnimi czasy sprezarki przychodza takie jak napisalem, juz pozostawiam bez komentowania fakt ze frezowanie muszli pod wieksze wirniki nie odbywa sie na tokarce czy innym urzadzeniu do tego celu przeznaczonym a recznie, czego efektem jest otwor kwadratowy a nie okragly.

Zacinajace sie kierownice, nawet wyczyszczona, dziury w korach przez ktore spaliny wydobywaja sie na zewnatrz (miedzy innymi z takich powodow sprezara nie ma dolu), zle wyregulowane ograniczniki i sztangi, zle zalozone podkladni itp itd, mogl bym jeszcze wiele napisac, wszystkie te niedomagania mechaniczne ze strony sprezarki powoduja ze nie mozna wystroic samochodu na takiej sprezarce.

Takze tuner ma malo do gadania jesli sprezarka jest zle zrobiona mechanicznie.

[ Dodano: 12 Cze 2009 07:24 ]
Ostatnio byla hybryda GT18/22, po rozgrzaniu sprezarki kierownice staly w miejscu, jak byla zimna chodzily bez zarzutu, czyszczenie sprezarki nie dawalo zadnych efektow, i gdzie tutaj wina tunera ktory nie umie w takiej sytuacji wystroic sprezarki ??

Jeszcze jeden przypadek, seria ajm, seryjna sprezarka i soft, sprezarka lapala 1 bara przy ok 3000obr, regulacja sztangami i ogranicznikiem nie dawala efektow.

: ndz cze 21, 2009 08:53
autor: Tominator
To chyba i ja dodam moje 3 grosze, zamontowałem właśnie nową hybryde od karabola zupełną wydumke i zobaczymy jak na niej wyjdzie, ale dodam że wcześniej miałem już z 6 turbin od karambola i problem był tylko z jedną z nich(od razu po zamontowaniu zaczęła buczeć ze 100db przy 2000obr i została zdemontowana)a przewinąło się przez moje rece: 2xAWX, 2xAWX/ARL, GT18/20, GT18/22, wszystko bez problemu wystrojone było przez mirassa, ale to tak jak napisał aw przecietny tuner będzie miał bardzo duże problemy z wsytrojeniem tych turbin i nawet mirass musiał kilka dni poświęcić żeby obadać temata z GT18/20 czy też większymi hybrydami, poza tym karambol sztange już dobrze ostawia i raczej nie słyszałem zeby trzeba było coś nią regulować, poza tym na sztandze jest marker i jak się go przestawi to pewnie po gwaracji jest , ale tak ja mówie nigdy w żadnej sprężarce u mnie nie było to robione , bo wszystko da się opanować softem jeżeli turbo mechanicznie jest sprawne

: ndz cze 21, 2009 23:19
autor: tomasz25
u mnie wina była jednak softu , turbo słucha sie bardzo ładnie na nowym sofcie,mowa o gt 2256V. Ciekawi mnie jak to jest ze jedne sa oka a inne spaprane ?