Strona 13 z 28

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

: wt lis 02, 2010 21:54
autor: sagon
Co do masy,to nie wiadomo tak naprawdę ile.Trzeba go zważyć.Sami jesteśmy ciekawi.
Do ogarnięcia zostało jeszcze kilka rzeczy.Trzeba min.wymienić kolektor ssący,bo na tym silnik dostaje zadyszki.
Moim zdaniem,jak na taki setup,bo masa,to już drugorzędna sprawa,powtarzalne 8 do setki,to bardzo dobry czas.
Gdyby tak do niego wsadzić chociażby moje 216tki,to podejżewam,że bez dotykania softu byłoby spokojne z 7 sekund.
U mnie na zdrowej 10tce dały 20 koni i 30 nita przyrostu,więc na tej pompie z pewnością było by więcej.
Na 230tkach to już byłby kosmos,a na montaż czekają 260tki.
Tak więc,można śmiało powiedzieć,że ta pompa jest doskonałą alternatywą dla ori 11tek.
Po hybrydowych turbinach,czy wtryskach przyszedł czas na pompy.

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

: wt lis 02, 2010 22:05
autor: caro86wlkp
grubo kolega idzie. daj jakiś wykres i film po montażu/strojeniu. napisz coś więcej o tej pompie bo sprawa jest interesująca

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

: wt lis 02, 2010 22:53
autor: sagon
Fakt,chce zrobić ze 200 i proporcjonaly moment.
Na tych gratach,to lajtowo tyle wyjdzie.
Sama pompa jest hybrydą na bazie boschowskiej pompy z wolnossącego,czterocylindrowego silnika 2,5.
Przełożone o ile dobrze pamiętam fala,tłoko rozdzielacz i coś tam jeszcze.
Na początku nie wierzyłem,w to,co klient mówił,że niby ori 11tka będzie słabsza itp.
Tyle się naczytałem na temat tych modzonych pomp ,że jakoś sceptycznie podchodziłem do tej modyfikacji.
Jednak jak wsiadłem do tego golfa,to już po wrzuceniu trójki wiedziałem,że mam pod nogą coś więcej niż afn-a po sofcie.

Trochę też pomaga gt 20,ale generalnie moc w tdi,to zasługa paliwa,więc nie sposób się domyśleć,że to dzięki pompie tak jedzie.
Jak znajdziemy chwilę czasu,to założymy 216tki,tak na próbę,żeby zobaczyć,jak będzie się odpychał.
Podejrzewam,że będzie ciekawie.
Jak się uda coś nakręcić,to zapodamy filmik w temacie.

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

: śr lis 03, 2010 19:11
autor: Adrian1980
a kto, gdzie i za ile robi takie modyfikacje pompy ???

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

: śr lis 03, 2010 20:27
autor: jaaano
Jaki parametry ma wypluć zdrowa 11-a na stole probierczym?

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

: śr lis 10, 2010 19:20
autor: glus
Ta pompa to z TD czy TDI?

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

: śr lis 10, 2010 21:33
autor: sagon
Już pisałem,pochodzi z silnika 2.5d.

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

: śr lis 10, 2010 21:41
autor: glus
A cos wiecej mechaniczna czy z nastawnikem? :bajer:

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

: śr lis 10, 2010 22:01
autor: sagon
Mechaniczna,z silnika 4ro cylindrowego.
Więcej zgodnie z umową wyjawić nie mogę.
Choć gdyby to zależało ode mnie,to chętnie bym napisał.

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

: czw lis 11, 2010 10:21
autor: glus
Tak myslalem ze to pompa mechaniczna.Wiec w TDI pupa i trzeba szukac 11.
Chyba ze Kolo przezuci bebechy do V 37 i zaadoptuje nastawnik.
Jesli potrafi to zrobic to jestem zainteresowany.Poprosze o jakis kontakt do Tego Magika.

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

: czw lis 11, 2010 11:29
autor: sagon
glus pisze:Tak myslalem ze to pompa mechaniczna.Wiec w TDI pupa i trzeba szukac 11.
Nie koniecznie trzeba szukać 11tki :bajer:
Przekładasz do swojej tylko tłokoroździelacz i falę z pompy od tego 2.5d.
Reszta zostaje nietknięta.
Całą robotę w pompie robią właśnie te dwa elementy.
Pompy w tych silnikach zdaniem pompiarza są o wiele mniej wysilone,niż taka 11tka w tdi,więc dłużej żyją.Nie trudno jest kupić używkę w dobrym stanie.
Ori 11tka różni się od 10tki tym,że ma większą średnicę tłoczka w tłokoroździelaczu (głowiczce) i wyższą falę,niczym szczególnym więcej.
Zakładasz te dwa elementy od takiego 2.5 i masz pompę lepszą od oryginalnej 11tki.
Lepszą z racji tego,że 2.5 d ma wyższą falę.
Silnik 2.5 ma podobnie jak 1.9 tdi 4ry cylindry,ale większą pojemność.Więc automatycznie pompa musi dłużej i więcej wlewać tego paliwa.
Z falą jest tak samo,jak ze sportowymi wałkami rozrządu.
Im agresywniejsze,tym lepsze są osiągi.

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

: czw lis 11, 2010 15:08
autor: glus
A myslal ktos zeby przelozyc bebechy z pompy montowanej w BMW 18TDS ,to przy palowaniu potrafilo przepalic mnustwo wahy.
A wracajac do tematu to osobiscie obstawiam bebechy z pompy od forda. :hmm:

Re: Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

: pt lis 12, 2010 19:46
autor: punxbrygade
Z BMW to raczej nie bo jest tam tłoczek 9 mm...i pojemność 1.7...
Co do pomp mechanicznych z 11mm tłoczkiem wyszło tego nawet sporo...ale czy fala z tych 2.5 D jest wyższa od 19td aaz to bym polemizował....
Przy takich przeróbkach trzeba uważać aby wtryski nie lały.... ja swojego 1z stopiłem.....fakt ze dowaliłem koksu

Montaż pompy wtryskowej 11mm do silnika ASV.

: ndz lis 14, 2010 11:26
autor: glus
W necie znalazlem ze po numerze BOSCH 10-cio cyfrowym mozna szybko rozszyfrowac kilka danych:-wielkosc tloka,-ilosc cylindrow.
Moje pytanie dotyczy fali ktora cyfra wo kodu informuje o wielkosci fali?
W 1.9SDI sa tloki 11mm tylko jakas mala fala jest wlozona.
Za wszystkie informacje bede wdzieczny.