Strona 12 z 52

Garrett GTB do TDI PD

: sob sie 13, 2011 23:45
autor: Fahoo
arwam, g prawda nei ma surge na postoju poskładaj poprwanie turbo

Garrett GTB do TDI PD

: wt sie 16, 2011 07:31
autor: Dario84
Fahoo, gtb17 jest większe od brd, to nie stare gt1749.

Surge na postoju również uważam że to przesada, jeszcze nie spotkałem takiego przypadku :D

Garrett GTB do TDI PD

: wt sie 16, 2011 10:22
autor: Fahoo
Dario84, przecierz ja mam gtb17 :jezor: i wiem jak to wyglada
a surge na postoju bedzie jak zle poskąłdasz turbo ale to trzeba sie wybitnie postarac :rotfl:

Obrazek

Garrett GTB do TDI PD

: wt sie 16, 2011 13:28
autor: Dario84
Fahoo, no faktycznie, zapomniałem, daj fotki części gorącej :D tam dopiero widać różnicę.

Garrett GTB do TDI PD

: wt sie 16, 2011 22:15
autor: arwam
Fahoo pisze:a surge na postoju bedzie jak zle poskąłdasz turbo ale to trzeba sie wybitnie postarac :rotfl:

wystarczy że za bardzo podciągniesz sztangę. tego nie da się źle poskładać.
to turbo po-prostu ma taką wydajność.
Dario84 pisze:Surge na postoju również uważam że to przesada, jeszcze nie spotkałem takiego przypadku :D

to przyjedź do mnie z turibną pod pachą z odpowiednio dorobioną flanszą.
nie wiem czy wiecie ale GTB1756VK nie ma ogranicznika zamknięcia kierownic.


na GT2052V tego nie uzyskacie, będziecie musieli się pobawić gazem żeby na postoju usłyszeć sapanie. w GTB1756VK już nie. wystarczy tylko mocniej przymknąć kierownice i samo sapie tak że aż silnikiem będzie telepać. zapytajcie Mrozoo. jeśli bawił się wodzidłem przy odpalonym silniku to wam powie to samo. albo już macie turba nie najwyższych lotów i są zbyt duże opory obrotów wirnika

Garrett GTB do TDI PD

: wt sie 16, 2011 22:22
autor: evolution
arwam, jakby tobie w wydech kolek wsadzili tez bys sapal. w kazdej turbo jak zatkasz wydech pojawi sie odglosd surge i telepanie silnika od wysokiego back presure

Garrett GTB do TDI PD

: wt sie 16, 2011 22:47
autor: Fahoo
my dorobiliśmy ogranicznik
sam własnoręcznie gwintowałem :okej:
dzis auto wystrojono wstępnie pod nowe pompki i gtb2260vk
sie skonczy sie pokaże :los2:

Garrett GTB do TDI PD

: wt sie 16, 2011 23:41
autor: arwam
evolution pisze:arwam, jakby tobie w wydech kolek wsadzili tez bys sapal

dobre dobre :D :D

z tym że się fajnie zaczynała podności wskazówka na manometrze od ciśnienia doładowania a sam przyznasz że za wysokie ciśnienie doładowania jeśli silnik za mało pobiera powietrza (małe obroty) też wywoła SURGE

z GTB2260VK się nie bawiłem i bardzo tego żałuję ale nowy właściciel wydmochał z silnika AVB 220 KM więc myślę że wynik jest bardzo dobry ja mam ochotę przekroczyć tą barierę tym bardziej że nowy sposób sterowania VNT bez elektroniki zdaje wyśmienicie egzamin.
ma tylko jedną mniejszą i jedną większą wadę.
większą wadą jest według mnie lekkie osłabienie wspomagania hamulców na skutek dość sporego zapotrzebowania na podciśnienie. ale na to mam już chyba pomysł choć musze go jeszcze gróntownie przemyśleć i sprecyzować zasadę działania tak żeby wyeliminować tą wadę a w najgorszym wypadku będzie druga pompa podciśnieniowa do zasilania sterowania turbiny.
jak na GT20 jestem zaskoczony efektami.
ale sprzęgiełko 228mm ze Statim;a już zaczyna się uślizgiwać delikatnie po dwóch dniach testów.
a mniejszą wadą jest że przy gwałtownych wciśnięciu gazu występują krótkotrwałe overboosty rzędu 0,2-0,3bara.


jak tu się uda dopracować wszystko to wtedy pomyśle nad większą turbiną.
a dwa że muszę dostroić pompę do turbiny a w szczególności kąt wtrysku dynamiczny

Garrett GTB do TDI PD

: wt sie 16, 2011 23:52
autor: Fahoo
arwam, spoko stary wszystko fajnie ,duzo piszesz wydaje sie ze dobrze gadasz tylko gdzie te zapierdalacze które składasz? :?
weź sie ogarnij coś poskładaj pokaz nam

Garrett GTB do TDI PD

: śr sie 17, 2011 01:27
autor: bartmwek
Koledzy jakie ciśnienie jest w stanie napompować gtb2260vk na postoju bez obciążenia? U mnie gt22v przy lc ustawionym na 4500rmp pompuje maksymalnie 0,6bara.

Garrett GTB do TDI PD

: śr sie 17, 2011 07:11
autor: Dario84
bartmwek, też okolice 0,6b do 0,7 przy odcince.

Garrett GTB do TDI PD

: śr sie 17, 2011 09:37
autor: evolution
arwam, wskazowka to ci sie podnosila od backpresure. wiesz co to??

Garrett GTB do TDI PD

: śr sie 17, 2011 12:31
autor: Dario84
Ja mam na wolnych 0,5b BP, przy wchodzeniu na boost ok 2,5b, później schodzi do 1,5 i podnosi się przy końcu obr pow 2b.

Garrett GTB do TDI PD

: śr sie 17, 2011 14:57
autor: evolution
Dario84, taki over masz??? :?