Katalizator OUT

Forum o modyfikacjach wszystkich silników TDI. Chiptuning, turbiny, pompy, wydechy i wszystko na te tematy.

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » ndz sty 17, 2010 20:14

Jak pisałem wcześniej wg. kodeksu - diesle nie muszą mieć katalizatora. Ktoś napisał, że jeśli ma się w dowodzie to trzeba mieć. Może i trzeba ale ja w swoim mk4 w dowodzie nie mam wpisanego KAT i powiem więcej, 5 moich kolegów mających TDI też nie ma KAT :)


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

Awatar użytkownika
paul86ck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lis 23, 2009 19:22
Lokalizacja: chełmce\kielce
Kontakt:

Post autor: paul86ck » ndz sty 17, 2010 20:25

no ja nigdzie nie widzę w dowodzie KAT więc przy najbliższej okazji poleci...


BRh+
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » ndz sty 17, 2010 20:30

Tylko jak się wspawa puszkę to czasami będzie taki metaliczny dźwięk słychać :P ja mam rurkę wspawaną :grin:


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

Awatar użytkownika
Adrian1989
Łysy z Brazzers
Łysy z Brazzers
Posty: 7800
Rejestracja: wt mar 25, 2008 16:22
Lokalizacja: Słupsko/Wieluń EWI
Kontakt:

Post autor: Adrian1989 » ndz sty 17, 2010 20:33

zawsze mozna pokombinowac i wkomponowac rurke w puche ;)


"Lubię dobre towarzystwo- dlatego tyle piję sam " ;)
:weedman: "Sadzic,palic,zalegalizowac" "mam taki luz ze bieg wypada w furze,Mordo.."

Awatar użytkownika
paul86ck
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 142
Rejestracja: pn lis 23, 2009 19:22
Lokalizacja: chełmce\kielce
Kontakt:

Post autor: paul86ck » ndz sty 17, 2010 20:59

Marcin GTI pisze:
ziomek1988 pisze:Tylko jak się wspawa puszkę to czasami będzie taki metaliczny dźwięk słychać
Nie będzie nic słychać jeśli tak jak kolega mówi
Adrian1989 pisze:mozna pokombinowac i wkomponowac rurke w puche
a uwierz mi , dla kogoś kto robi wydechy , taki manewr aby wstawić rurkę w puszkę to jak dla Ciebie poranna toaleta.Nic trudnego ani skomplikowanego :bajer:
o to się zrobi wedle słowa:)


BRh+
Skoda Superb 2.8 V6 193KM AMX 2002r.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=456738

wertopser
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: śr cze 20, 2007 09:17
Lokalizacja: okolice Zamościa
Kontakt:

Post autor: wertopser » ndz sty 17, 2010 21:38

to chyba i ja pojade do najblizszego mechaniora i wytne tego kata tak jak mowicie i wspawam jakas rure :D bo mam problem taki jak mial gonzo_o. mianowicie ciagle mi sie noutfland wlacza. w zimie to wiecej jak 140 nie pojade :( moze wyciecie kata cos pomoze :)



wertopser
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 370
Rejestracja: śr cze 20, 2007 09:17
Lokalizacja: okolice Zamościa
Kontakt:

Post autor: wertopser » ndz sty 17, 2010 21:53

ok spoko. a czy strumiennica bedzie sie zachowywala podobnie jak katalizator??



Głowaś
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: ndz maja 24, 2009 22:43
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Głowaś » ndz sty 17, 2010 21:53

ziomek1988 pisze:Jak pisałem wcześniej wg. kodeksu - diesle nie muszą mieć katalizatora. Ktoś napisał, że jeśli ma się w dowodzie to trzeba mieć. Może i trzeba ale ja w swoim mk4 w dowodzie nie mam wpisanego KAT i powiem więcej, 5 moich kolegów mających TDI też nie ma KAT :)
Ty już tu Ziom nie mądruj ... bo zadzwonię do Kowala i Cię zgarnie i zapłacisz karę za zanieczyszczanie środowiska...


w temacie:

u mnie w AFNie był tak zawalony kat, że aż waliło po nogach... po wybebeszeniu środka (puszka ori została) różnica na duży + ...
polecam..


www.pieluszynska.pl

PARTNER OF WWW>DETAILERCENTER.PL

glus
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 203
Rejestracja: ndz gru 13, 2009 12:46
Lokalizacja: Belgia

Post autor: glus » ndz sty 17, 2010 22:00

Moj KAT juz dawno wylecial , mam strumiennice.Brak metalicznych dzwiekow i suszarka wstaje na okolo 1500 rpm


Czy sie stoi ,czy sie lezy ,to setuchna sie nalezy!

Awatar użytkownika
Adrian1989
Łysy z Brazzers
Łysy z Brazzers
Posty: 7800
Rejestracja: wt mar 25, 2008 16:22
Lokalizacja: Słupsko/Wieluń EWI
Kontakt:

Post autor: Adrian1989 » ndz sty 17, 2010 22:04

Marcin GTI pisze:a uwierz mi , dla kogoś kto robi wydechy , taki manewr aby wstawić rurkę w puszkę to jak dla Ciebie poranna toaleta.Nic trudnego ani skomplikowanego
tylko trzeba faktycznie miec szpeca co mu sie chce :bigok:


"Lubię dobre towarzystwo- dlatego tyle piję sam " ;)
:weedman: "Sadzic,palic,zalegalizowac" "mam taki luz ze bieg wypada w furze,Mordo.."

Awatar użytkownika
ziomek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 350
Rejestracja: sob maja 03, 2008 17:11
Lokalizacja: Świecie / Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: ziomek1988 » pn sty 18, 2010 11:40

Głowaś pisze: Ty już tu Ziom nie mądruj ... bo zadzwonię do Kowala i Cię zgarnie i zapłacisz karę za zanieczyszczanie środowiska...
Ty Głowaś nie mądruj bo jemu nic do tego to raz :green_fuck: a dwa - jakbyś czytał cały temat, to wiedziałbyś że w dieslach kat do czystości spalin nijak się ma :green_fuck: Znaczy trochę ma ale nie tyle co w benzynie więc czy go masz czy go wytniesz to czystość spalin pozostaje prawie taka sama :bigok:

[ Dodano: 18 Sty 2010 10:44 ]
PinkFloyd pisze:Bzdury piszecie, katalizatorw dielach ( nie mylić z filtrami czastek sadzy ) sa tylko jednodrozne w przeciwnieństwie do benzyn gdzie sa trójdrożne. W dieslu zatrzymuja tylko tlenki azotu i tylko w 30%, nie zatrzymuja sadzy bo taki filtr szybko by się zapchał i nie miało by go co wypalic jak jest to filtrach cząstek ( tam katalizator zatrzymuje więkrzosć szkodiwych substancj ) . Wiec w naszych dieslach czystosc spalin zależy duzo od kondycji silnika-katalizator jednodrożny nie ma wpływu na kopcenie jak pisałem wyżej. U mnie auto z katalizatorem spełniało Euro 3+ a bez niego spokojnie mieszcze sie w Euro 3 a przeglad nie zalezy od katalizatora tylko od tego czy spaliny mieszcza sie w normie. U mnie po czipiegdzie mocniej kopci bez kata z duża górką wyrabia normy- sprawdzone. Dlatego na tych katalizatorach maksymalnie mozna wydołac Euro 3 potem potrzebny jest filtr cząstek stałych zeby wyjśc wyżej czyli Euro 4 czy 5.....:grin:


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/59ff7eee66697ba2.html][img]http://images44.fotosik.pl/291/59ff7eee66697ba2.jpg[/img][/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=269407][b][size=150]Golf Generation - kliknij i oceń[/size] [/b][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „TDI”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości