Strona 12 z 15

: czw maja 14, 2009 11:11
autor: Szumal
mi jak Rogal stroil fure to tez coś napomknął że karambolowe turbo jest kazde inne i do kazdego trzeba podchodzić indywidualnie. te same dobre ustawienia dla jednego egzemplarza moga nie dzialac tak jak trzeba w przypadku innego. taki urok hybryd.
ale witek ponarzekał i ogarnał moją turbine tak że pompuje idealnie tyle co zadane :)

jezeli chodzi o wyzszość karambolowych hybryd nad ori ARLem to ja widze dwie zalety:
1. cena i dostępność
2. brak konieczności przerabiania węży

: czw maja 14, 2009 11:59
autor: MaNo
Szumal pisze: jezeli chodzi o wyzszość karambolowych hybryd nad ori ARLem to ja widze dwie zalety:
1. cena i dostępność
2. brak konieczności przerabiania węży
Jesli ktos sie przesiada z ASZ na ARL to co tu przerabiac ?? A wedlug cennika Karambola wychodzi ze hybryda AWX/ARL i ARL to jedna cena.

: czw maja 14, 2009 12:13
autor: KonradzikIV
Szumal pisze:mi jak Rogal stroil fure to tez coś napomknął że karambolowe turbo jest kazde inne i do kazdego trzeba podchodzić indywidualnie. te same dobre ustawienia dla jednego egzemplarza moga nie dzialac tak jak trzeba w przypadku innego. taki urok hybryd.
ale witek ponarzekał i ogarnał moją turbine tak że pompuje idealnie tyle co zadane
hehe ja wczortaj słuchałem przez 3 godziny - "karambol shit hybryda" dokładnie tak samo jak Rogal. Dodam tylko że wczoraj stroilismy 3 godziny soft przejazdzka z Vagiem, i znowu korekta i tak 4 razy po wgraniu pierwszego softu dla ustawien ARL i Daniel kazał mi przyjechać jeszcze raz po weekendzie to będzie go jeszcze dopracowywyał. Oczywiście wielkie dzięki dla Daniela za ogarnięcie tematu :)

: czw maja 14, 2009 13:02
autor: Szumal
MaNo pisze:
Szumal pisze: jezeli chodzi o wyzszość karambolowych hybryd nad ori ARLem to ja widze dwie zalety:
1. cena i dostępność
2. brak konieczności przerabiania węży
Jesli ktos sie przesiada z ASZ na ARL to co tu przerabiac ?? A wedlug cennika Karambola wychodzi ze hybryda AWX/ARL i ARL to jedna cena.
Jeśli ktoś się przesiada w ALH na ARL to jest spora różnica... Co do cen to nie wiem być może masz racje.

: czw maja 14, 2009 13:50
autor: Dario84
Szumal pisze:Jeśli ktoś się przesiada w ALH na ARL to jest spora różnica... Co do cen to nie wiem być może masz racje.
Potrzeba czerwony waz, ewentualnie wspornik do bloku od arl, nic wiecej

: pt maja 15, 2009 10:37
autor: Szumal
wiem ze jest potrzebny czerwony waż tylko weż go znajdz tak na szybko. w aso kosztuje ponad 400 zł. czasem ktos spzredaje na allegro ale niezbyt czesto...

: pt maja 15, 2009 22:37
autor: korfanty
Ten czerwony wąż to nie koniecznie jest potrzebny - też go kupiłem ale ciężko jest go dopasować/dociąć aby nie był zagięty mino kręcenia zimną stroną muszli.

Obrazek

Obecnie z niego wykorzystałem tylko szybkozłączkę na którą nałożyłem stary przewód.

Obrazek

Więc powinno wystarczyć załatwienie jakiego kolwiek węża aby tylko miał tą złączkę.

: sob maja 16, 2009 11:11
autor: MaNo
Wczoraj przyszlo turbo ARL ktore zamowilem u Karambola. Niestety ARL to tylko z nazyw. Wyraznie podczas rozmowy z Karambolem bylo zaznaczone ze chce turbo w 100% arl a nie jakies wydumki ... karambol to potwierdzil ze bedzie 100% ARL. No i przyszlo AWX/ARL tzn muszla ssaca od AWX roztoczona do rozmiarow wirnika ARL. A zeby bylo smieszniej to tabliczka znamionowa byla zeszlifowana.... To chyba wszystko wyjasnia... bo niby po co ktos mialby szlifowac numery na turbo ?? Na moje szczescie turbo mozna zwrocic ale moim zdaniem gosc jest niepowazny zwlaszcza ze turbo bylo zamawiane na warsztat samochodowy a nie prywatna osobe.

: sob maja 16, 2009 23:42
autor: hutton
tu jest taki waz od arl http://moto.allegro.pl/item632115773_wa ... i_arl.html

: czw cze 04, 2009 23:00
autor: michnik77
Skrocilem sztange i po zlogowaniu tak wyszlo


Obrazek

: pt cze 05, 2009 08:24
autor: cowboy
Skrocilem sztange i po zlogowaniu tak wyszlo
a nie mówiełm :bigok:

skróciłeś sztange i jak wczesniej miałeś 0,5 Bara przy 1800 rpm to teraz masz 1 Bar z naprawde minimalnym OB ~100mBar

te hybrydy to przeważnie zawsze trzeba troche sztangą podregulować, bo albo za późno wstają albo przeładowują...

: pt cze 05, 2009 12:50
autor: Dario84
Nie do konca, my mielismy kilka sprezarek 18/22, ostatnie sztuki to jakies padaki, albo wali spalinami miedzy kora a muszla, albo b.duzy lag, krecenie sztangami, ogranicznikami, podlewanie paliwa, zabawa w sofcie i zero efektow, sprezara pompuje jak jej sie chce, raz nie potrafi napompowac zadanego, innym razem wali powyzej 2 bar.

Na chwile obecna 4 razy wyciagalem sprezare i zadnych efektow (Na ori turbince wszystko smiga ok wiec wykluczam inne przyczyny jak turbo).

To samo dotyczy turbin AWX/ARL i innych.

Takie oto sa sprezary od Karambola ostatnio, juz nie pisze o innych bo szkoda slow.

Zdecydowanie NIE POLECAM wspolpracy z Karambolem, mam poglad na sprawe wiekszy niz wiekszosc z userow tutaj bo bralismy od niego regularnie sprezarki.

Generalnie jak ktos chce kupic od niego to jest loteria, albo sie uda albo nie, tylko za wymiane sprezarek, uszczelki, wysylke Karambol juz nie zwroci kasy.

: pt cze 05, 2009 14:08
autor: Gacekk
U mnie AWX/ARL pompuje max od 2200 około. Skrócenie sztangi dużo nie pomogło, praktycznie tyle, że na początku troche przeładowuje .

: pn cze 08, 2009 20:51
autor: michnik77
hmm, w takim razie ja mialem szczescie,ale nie chwale dnia przed zachodem slonca :)
zobaczymy jak bedzie po przejechaniu kilku kkm