: sob maja 16, 2009 00:02
u mnie po korekcie softu ALH + 216 + kolektor ssący AXR (brak EGR) wyszło 158KM/390Nm ![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
390 ?? chyba troche za dużoAdrian1980 pisze:u mnie po korekcie softu ALH + 216 + kolektor ssący AXR (brak EGR) wyszło 158KM/390Nm
mam wykres... i szybko zbliza sie wymiana na jednomasKonradzikIV pisze:390 ?? chyba troche za dużoAdrian1980 pisze:u mnie po korekcie softu ALH + 216 + kolektor ssący AXR (brak EGR) wyszło 158KM/390Nm
pokażmam wykres... i szybko zbliza sie wymiana na jednomas
wykres ponizej, auto hamowane na 3 biegu poniewaz na 2 na oponach 225/45/17 zrywalo przyczepnosc, soft na zyczenie mial miec buta od 2300 do 3600 poniewaz w takim zakresie auto jezdzi, glownie po miesciecowboy pisze:pokażmam wykres... i szybko zbliza sie wymiana na jednomas
390 jest osiagalne w zakresie 2300-2600 rpm
po zalożeniu 216 moj golf takimi niutonami walił na inercji, że do 2500 rpm to sa wartosc dawki paliwa ponizej seryjnego softu bo tak chetnie jechal na dole ze ciezko go bylo okielznac
390NM przy 2250 rpm to i tak niewykorzystana moc, niepotrzebne obciązenie na korbowody, skrzynie i połosie...Adrian1980 pisze:soft na zyczenie mial miec buta od 2300 do 3600 poniewaz w takim zakresie auto jezdzi, glownie po miescie
czyli polecacie zmniejszyc moment i przeniesc go w górę ?? czyli bede musial jeszcze podjechac na jakas korekte...cowboy pisze:390NM przy 2250 rpm to i tak niewykorzystana moc, niepotrzebne obciązenie na korbowody, skrzynie i połosie...Adrian1980 pisze:soft na zyczenie mial miec buta od 2300 do 3600 poniewaz w takim zakresie auto jezdzi, glownie po miescie
wygląda na soft pod seryjny osprzęt i po założeniu 216 dowaliło momentu że hej...
ja bym tam zdjął koksu, a w/w elementy silnika i napędu na pewno Ci podziękują za to
Dziwne - bylem przekonany ze na inercjach hamuje sie na biegu 5, na obciazeniówkach ewentualnie na 4...Adrian1980 pisze: wykres ponizej, auto hamowane na 3 biegu poniewaz na 2 na oponach 225/45/17 zrywalo przyczepnosc
zmniejszyć na dole... żeby poprawić górę to nie takie proste, bo duży momeny na górze oznacza dużą mocAdrian1980 pisze:czyli polecacie zmniejszyc moment i przeniesc go w górę ?? czyli bede musial jeszcze podjechac na jakas korekte...
a Dynometem sie hamuje na 3 bieguSzumal pisze:Dziwne - bylem przekonany ze na inercjach hamuje sie na biegu 5, na obciazeniówkach ewentualnie na 4...
hamowane dynometem, wczesniej auto dokładnie ważone, suszarka seryjna z cisniniem 1,2baraSzumal pisze:Dziwne - bylem przekonany ze na inercjach hamuje sie na biegu 5, na obciazeniówkach ewentualnie na 4...Adrian1980 pisze: wykres ponizej, auto hamowane na 3 biegu poniewaz na 2 na oponach 225/45/17 zrywalo przyczepnosc
A suszare masz seryjną??
Wg mnie bez sensu jest taki moment dawać jak potem spada na łeb na szyje... No ale co kto lubi.
Jaka hamownia,taki wynik.kozak pisze:Hamownia chyba mocno optymistyczna...
sagon pisze:Jaka hamownia,taki wynik.kozak pisze:Hamownia chyba mocno optymistyczna...