Strona 106 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob mar 11, 2017 13:56
autor: bieniek1984
Koledzy a ktos na forum jeszcze robi wtrsyki ja szukam serii od ASV bo chce do ALH wsadzic.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz mar 12, 2017 09:38
autor: KLICHO
Szukaj uzywek. Bo zrobienie serii powoli jest nieoplacalne. Bo nie wiele drozej masz wydajniejsze 216

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz mar 12, 2017 23:41
autor: bieniek1984
Ale 0.216 to juz dymi przy serii ALH dlatego szukam kogos jak cowboy ktory kiedys robil

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn mar 13, 2017 10:57
autor: VW_seller
e tam dymi. ja mam w 1z plus program i dyma lekko puszcza. zalezy jaki stan motorowni. nie dlugo laduje wieksze turbo wiec te baki dymne rozdmucha

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn mar 13, 2017 11:48
autor: wesol
Panowie czy to dzial gieldy jest? Szukasz wtryskow pompek itd to jest na forum ze cobretti sie tym zajmuje. Troche oglady i checi a nie robienie syfu w temacie.

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: wt mar 14, 2017 00:13
autor: VW_seller
VW_seller pisze:pytanie o nr seryjny takiej przekladki od wtrysku jak. na foto zna ktoś ? Obrazek
no właśnie. doczekam sie?

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt mar 17, 2017 20:45
autor: rav_tdi
spawacz pisze:I tu was zaskocze PDE 1.1 kopusy o malych koncowkach ale bez kanalu restrykcyjnego , PDE 1.3 mocne konckowi ale przepyw wewnetrzny ogranoiczony kanalem, wpakowanie koncowke 1043 czyli AL do kopusow np. AG , daje +10-15% wiecej niz na korpusie AL. Cyfry o ktore pytace na koncu numeru to sekwencyjny wtryskiwacza. Natomiast srodowa cyfra jak 80 to 8mm tloczek .

038 130 073 BA - AWX, AVF, BLT 530er - 1.9TDI 130PS in Polo, Passat, A4, A6
038 130 073 BA - ATL, 530er - 1.4TDi 90PS in A2
038 130 073 AA - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora bis MJ2001
038 130 073 AL - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora ab MJ2002
038 130 073 J - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Polo, Bora, Passat, A3 und A4
038 130 073 F - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 T - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
045 130 073 T - AMF 465er - 1.4TDI 75PS in Lupo, Polo, A2
045 130 073 T - AJM 465er - 1.9TDI 115PS in Passat, A4, A6
045 130 073 AA - ANY 360er - 1.2TDI 61PS in Lupo, A2
03G 130 073 B/G- BKD 475er - 2.0TDI 140PS in Golf, A3, Bora, Touran
07Z 130 073 D/F- BAC 520er - 2.5TDI 174PS in T5, Touareg
07Z 130 073 D/F - AYH 520er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg bis MJ2003
07Z 130 073 H - AYH 560er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg ab MJ2004
07Z 130 073 K - ??? 560er - 5.0 TDI and 2.5 TDI R5
07Z 130 073 N - BAC 560re - 2.5 TDI 174PS in in T5, Touareg

PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA,AR
PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA Passat 1.9 TDI Variant/ Alhambra 1.9 TDI AVF/ AWX/ ASZ
PDE-P1.1/80/520S222 038130073BC Passat 2.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S225 07Z130073K Touareg 5.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S228 070130073N
PDE-P1.1/80/560S220 07Z130073K
PDE-P1.1/80/550/229 038130073BJ
PDE-P1.4/80/560S220 07Z130073H
PDE-P1.3/80/550S39 038130073AL GOLF IV ARL - czyli jak widac z opisu ;korpus typ PDE1.3 z kanalem restrykcyjnym , tloczek 8mm, wydajnosc 550ccm/min , s39 numer sekwencyjny wtrysku- nieistotna sprawa poniekand a w rzeczywistosci jak sie okazalo chodzi konkretnie o cewke.

Mam nadzieje ze rozjasnilo temat. A tu testy na na stole jak to wygladalo lacznie z firadami + 120% http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 418&page=4" onclick="window.open(this.href);return false;

pozwole sobie dopytać, czy ktoś coś konkretnie pomierzył ? - w sensie dawki mg na maszynie...
Słyszałem, że korpusy z końcówką np AJ są równie wydajne jak AL.
Ale co z tymi bez kanałów restrykcyjnych, oraz co z korpusami z koncówką S - gdyż te są podobno wydajniejsze od ori AL?

"PD100 - ATD - EU3 - 038 130 073 AJ - PDE-P1.3/80/425S37

injection window: 30,9°


PD100 - AXR - EU4 - 038 130 073 AG - PDE PDE-P1.1/80/425S215

injection window: 33°


So the same hp + the same nozzle size, BUT different PD body ... P1.3 vs. P1.1

So why needs the AXR more injection time? Any informations?"

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz mar 19, 2017 21:45
autor: VW_seller
VW_seller pisze:
VW_seller pisze:pytanie o nr seryjny takiej przekladki od wtrysku jak. na foto zna ktoś ? Obrazek
no właśnie. doczekam sie?
up

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz kwie 16, 2017 22:34
autor: CommonRailowiec
VW_seller pisze:
VW_seller pisze:
VW_seller pisze:pytanie o nr seryjny takiej przekladki od wtrysku jak. na foto zna ktoś ? Obrazek
no właśnie. doczekam sie?
up
Podaj numer wtryskiwacza jaki Cię interesuje, pomogę

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn kwie 17, 2017 21:49
autor: VW_seller
na przykład dsla150p502 lub dsla150p520

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: czw kwie 20, 2017 22:28
autor: CommonRailowiec
Sprawdziłem w swoich katalogach i nie występuje boschowski numer tej przekładki z trzpieniem do wtryskiwaczy dwu-sprężynowych TDI, także wychodzi na to że występuje ona tylko razem z oryginalną końcówką Bosch. Oryginalny skok iglicy dla przedwtrysku nowej przekładki wynosi 0,05mm, jeśli trzpień jest bardzo wybity można pokusić się o jego regenerację i przywrócenie oryginalnego skoku 0,05 i ustawienie na nowo dwóch ciśnień.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt kwie 21, 2017 10:32
autor: VW_seller
czyli podkladka 0.05 zalatwia sprawę

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt kwie 21, 2017 10:37
autor: misiozol
rav_tdi pisze:
spawacz pisze:I tu was zaskocze PDE 1.1 kopusy o malych koncowkach ale bez kanalu restrykcyjnego , PDE 1.3 mocne konckowi ale przepyw wewnetrzny ogranoiczony kanalem, wpakowanie koncowke 1043 czyli AL do kopusow np. AG , daje +10-15% wiecej niz na korpusie AL. Cyfry o ktore pytace na koncu numeru to sekwencyjny wtryskiwacza. Natomiast srodowa cyfra jak 80 to 8mm tloczek .

038 130 073 BA - AWX, AVF, BLT 530er - 1.9TDI 130PS in Polo, Passat, A4, A6
038 130 073 BA - ATL, 530er - 1.4TDi 90PS in A2
038 130 073 AA - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora bis MJ2001
038 130 073 AL - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora ab MJ2002
038 130 073 J - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Polo, Bora, Passat, A3 und A4
038 130 073 F - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 T - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
045 130 073 T - AMF 465er - 1.4TDI 75PS in Lupo, Polo, A2
045 130 073 T - AJM 465er - 1.9TDI 115PS in Passat, A4, A6
045 130 073 AA - ANY 360er - 1.2TDI 61PS in Lupo, A2
03G 130 073 B/G- BKD 475er - 2.0TDI 140PS in Golf, A3, Bora, Touran
07Z 130 073 D/F- BAC 520er - 2.5TDI 174PS in T5, Touareg
07Z 130 073 D/F - AYH 520er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg bis MJ2003
07Z 130 073 H - AYH 560er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg ab MJ2004
07Z 130 073 K - ??? 560er - 5.0 TDI and 2.5 TDI R5
07Z 130 073 N - BAC 560re - 2.5 TDI 174PS in in T5, Touareg

PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA,AR
PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA Passat 1.9 TDI Variant/ Alhambra 1.9 TDI AVF/ AWX/ ASZ
PDE-P1.1/80/520S222 038130073BC Passat 2.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S225 07Z130073K Touareg 5.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S228 070130073N
PDE-P1.1/80/560S220 07Z130073K
PDE-P1.1/80/550/229 038130073BJ
PDE-P1.4/80/560S220 07Z130073H
PDE-P1.3/80/550S39 038130073AL GOLF IV ARL - czyli jak widac z opisu ;korpus typ PDE1.3 z kanalem restrykcyjnym , tloczek 8mm, wydajnosc 550ccm/min , s39 numer sekwencyjny wtrysku- nieistotna sprawa poniekand a w rzeczywistosci jak sie okazalo chodzi konkretnie o cewke.

Mam nadzieje ze rozjasnilo temat. A tu testy na na stole jak to wygladalo lacznie z firadami + 120% http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 418&page=4" onclick="window.open(this.href);return false;

pozwole sobie dopytać, czy ktoś coś konkretnie pomierzył ? - w sensie dawki mg na maszynie...
Słyszałem, że korpusy z końcówką np AJ są równie wydajne jak AL.
Ale co z tymi bez kanałów restrykcyjnych, oraz co z korpusami z koncówką S - gdyż te są podobno wydajniejsze od ori AL?

"PD100 - ATD - EU3 - 038 130 073 AJ - PDE-P1.3/80/425S37

injection window: 30,9°


PD100 - AXR - EU4 - 038 130 073 AG - PDE PDE-P1.1/80/425S215

injection window: 33°


So the same hp + the same nozzle size, BUT different PD body ... P1.3 vs. P1.1

So why needs the AXR more injection time? Any informations?"

Ja wyjasnilem pare stron wczseniej co i jak ;)

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pt kwie 21, 2017 19:21
autor: CommonRailowiec
VW_seller pisze:czyli podkladka 0.05 zalatwia sprawę
Jak, w jaki sposób? Raczej nie podkładka a skok iglicy dla pierwszego ciśnienia to dwie różne rzeczy... Chyba że co innego masz na myśli