I tu was zaskocze PDE 1.1 kopusy o malych koncowkach ale bez kanalu restrykcyjnego , PDE 1.3 mocne konckowi ale przepyw wewnetrzny ogranoiczony kanalem, wpakowanie koncowke 1043 czyli AL do kopusow np. AG , daje +10-15% wiecej niz na korpusie AL. Cyfry o ktore pytace na koncu numeru to sekwencyjny wtryskiwacza. Natomiast srodowa cyfra jak 80 to 8mm tloczek .
038 130 073 BA - AWX, AVF, BLT 530er - 1.9TDI 130PS in Polo, Passat, A4, A6
038 130 073 BA - ATL, 530er - 1.4TDi 90PS in A2
038 130 073 AA - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora bis MJ2001
038 130 073 AL - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora ab MJ2002
038 130 073 J - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Polo, Bora, Passat, A3 und A4
038 130 073 F - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 T - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
045 130 073 T - AMF 465er - 1.4TDI 75PS in Lupo, Polo, A2
045 130 073 T - AJM 465er - 1.9TDI 115PS in Passat, A4, A6
045 130 073 AA - ANY 360er - 1.2TDI 61PS in Lupo, A2
03G 130 073 B/G- BKD 475er - 2.0TDI 140PS in Golf, A3, Bora, Touran
07Z 130 073 D/F- BAC 520er - 2.5TDI 174PS in T5, Touareg
07Z 130 073 D/F - AYH 520er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg bis MJ2003
07Z 130 073 H - AYH 560er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg ab MJ2004
07Z 130 073 K - ??? 560er - 5.0 TDI and 2.5 TDI R5
07Z 130 073 N - BAC 560re - 2.5 TDI 174PS in in T5, Touareg
PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA,AR
PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA Passat 1.9 TDI Variant/ Alhambra 1.9 TDI AVF/ AWX/ ASZ
PDE-P1.1/80/520S222 038130073BC Passat 2.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S225 07Z130073K Touareg 5.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S228 070130073N
PDE-P1.1/80/560S220 07Z130073K
PDE-P1.1/80/550/229 038130073BJ
PDE-P1.4/80/560S220 07Z130073H
PDE-P1.3/80/550S39 038130073AL GOLF IV ARL - czyli jak widac z opisu ;korpus typ PDE1.3 z kanalem restrykcyjnym , tloczek 8mm, wydajnosc 550ccm/min , s39 numer sekwencyjny wtrysku- nieistotna sprawa poniekand a w rzeczywistosci jak sie okazalo chodzi konkretnie o cewke.
Mam nadzieje ze rozjasnilo temat. A tu testy na na stole jak to wygladalo lacznie z firadami + 120%
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 418&page=4" onclick="window.open(this.href);return false;