Strona 102 z 111

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob sie 20, 2016 19:25
autor: MLECYK
To mnie pocieszyłeś :C
A od czego mogę przeszczepić do AJM żeby to normalnie chodziło ???

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob sie 20, 2016 20:04
autor: yogi_ziom
Reanimacja na większych rozpylaczach.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: sob sie 20, 2016 23:27
autor: wesol
Ale nie wiem czy będzie to bezpieczne jak zapoda rozpylacze 1043 czyli odpowiedniki AL w swoje korpusy. Zapewne po wstawueniu pompek to jechać się tym jie da. Pomijam ze się mogą rozjechac momenty wtrysku choć nie powinny zbytnio ale zasłonę dymna będzie zostawial konkretna.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz sie 21, 2016 19:21
autor: Klimass11
Witam , w moim passacie 2000r 1.9tdi 115km ATJ padają wtryski , posiadam praktycznie nowy komplet z silnika 2.0 TDi BMP 8v z passata b6 , wraz z dzwigienkami sterującymi naciskiem. Pytanie brzmi czy wszystko bez problemu odpali i będzie działać ? Chcę się za to jutro zabrać a nie chciałbym stracić czasu na wymianę i na porażkę że samochód nie odpali na nowym komplecie. Z góry proszę o nie zadawanie mi pytań czemu wtryski mi padają czemu chce wstawiać takie a nie inne , proszę tylko o odpowiedź na moje pytanie bez zbędnych dyskusji :) Pozdrawiam.

038130073bq wtryski BMP

038130073F wtryski ATJ -stary typ z innymi dźwigienkami

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz sie 21, 2016 19:47
autor: wesol
Nie nie będzie to chodzić poprawnie. Lepiej dobrze silnik zdiagnozuj przed takimi naprawami kosztownym.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz sie 21, 2016 20:48
autor: Klimass11
Znaczy się wszystko mam poustawiane cacy , kąt synchro na 0 , wtryski były regulowane , przepływka zmieniona turbina ok , a auto nie ma takiego ducha jak powinno . Mam komplet wtrysków bo kiedyś kupiłem silnik cały kompletny do B6 i został mi osprzęt , a tam były wtryski po akcji serwisowej więc są praktycznie nowe. Dlatego chciałem je wykorzystać do mojego b5 , ale ogólnie auto odpali ? da radę to wysterować w jakiejś firmie tuningowej ? Bo jak mam inwestować we wtryski starego typu 1000zł i też niewiadomo co kupię to wolę zamontować moje i zapłacić 1000 za wysterowanie bo te wtryski mam 100% pewne . Tylko pytanie czy auto odpali i dotoczy się np do ecuprojekt-u do wrocławia o własnych siłach :P

Ewentualnie posiadam jeszcze pompki ze 101km , ale na nich zapewne byłby jeszcze słabszy ??

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz sie 21, 2016 21:36
autor: wesol
a jak kolego te wtryski przechowywales i jak dlugo?? Zle tez rozumujesz- kategoriami jak bylo kiedys na wtryskach tradycyjnych ze wydajniejsze koncowki to wiecej paliwa. Owszem w starych to moze tak ale tez wazne jest kiedy jest podlewane a tu przy pompkach gdzie sterowanie jest elektryczne przez ecm to ci mowie ze bedzie dym zapewne taki z glowa boli.
A generalnei sprawdzales pompke w baku i kosz jej ze spokiem oraz cisnienei na tandemie ze juz zacząłeś od wymieny wtryskow??

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn sie 22, 2016 21:17
autor: Klimass11
Dobra a więc wtryski przełożone z BMP :) Wszystko śmiga cacy , korekcje pospadały praktycznie do 0,3 a na dwóch wtryskach miałem 2,99 a na drugim 2,4 :) Jest ok , samochód lepiej przyspiesza , zapach z wydechu o niebo przyjemniejszy :). Odpala na pół obrotu , wtryski mam z końcówką AX z 2011r z silnika BMP 2.0 TDi 8V .
Teraz przymierzam się na turbinę z 2.0 i potem pojadę to wszystko wysterować , bo w mojej turbince już straszny luz wzdłużny się zrobił i na zimnym silniku przeładowuję , na ciepłym jest ok .

Do kompletu doszedł jeszcze wałek rozrządu dzisiaj wymontowany z AVF oraz komplet nowych popychaczy hydraulicznych INA (mój przez popychacze nieco się zjechał, w końcu prawie 400tys km najechane :) )

wesol pisze:a jak kolego te wtryski przechowywales i jak dlugo?? Zle tez rozumujesz- kategoriami jak bylo kiedys na wtryskach tradycyjnych ze wydajniejsze koncowki to wiecej paliwa. Owszem w starych to moze tak ale tez wazne jest kiedy jest podlewane a tu przy pompkach gdzie sterowanie jest elektryczne przez ecm to ci mowie ze bedzie dym zapewne taki z glowa boli.
A generalnei sprawdzales pompke w baku i kosz jej ze spokiem oraz cisnienei na tandemie ze juz zacząłeś od wymieny wtryskow??
Wtryski były razem z głowicą :) głowica leżała z 3 mies nie użytkowana , do samego końca były w gniazdach :) ruszyły bez szwanku :) I zadziwię cię kolego autko nie puszcza ani dyma :) jest cacy . Zobaczymy rano jak odpali na zimnym :) Synchro ustawione na 0 i nacisk na dźwigienkach wyregulowany według serwisówki :)

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn sie 22, 2016 23:29
autor: wesol
A ja nie mówię o próbach na jałowym gdzie masz podlewanie może ze 4 % wydatku. Ja ci mowie co mi powiedział tuner o takich akcjach i to co widziałem po zamianie. Czasami się trafi ze jakoś to tam chodzi ale czy nie poplyna tłoki to masz gwarancję?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz sie 28, 2016 18:14
autor: misiozol
Moze mi ktos z ludzi zajmujacych sie regeneracja wtryskow rozpisac dokladnie co kazda cyfra znaczy w oznaczeniu wtrysku , mamy cos takiego PDE-P1.3/80/550S39 sa to AL, natomiast PDE-P1/80/550S28 to sa AA pompki , co wiem to ze 80 to jest rozmiar koncowki 8mm, 550 to jest jego wydajnosc czyli 550cm/h , a co jest to jest po wydajnosci czyli "S" oraz dwie cyfry np. dla AL bedzie to 39 . No i zakladam ze cyfra zaraz po PDE-P to jest rewizja pompki 1, 1.2, 1.3 itd. ?

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz sie 28, 2016 19:15
autor: wesol
Co ty nie dowiesz się. Oni tylko dostarczają rozpylacze i korpusy na przerobienie i tyle w temacie. Otworki itd to co kogo interesuje.

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: ndz sie 28, 2016 19:32
autor: misiozol
No tak zle to nie bedzie chyba ;)

Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn sie 29, 2016 11:24
autor: wesol
Niestety też już oto pytałem. Chciałem wybadac kiedyś jak to jest z pompami od touaregow phaetonow itd.

Re: Wszystko o wtryskach/pompowtryskach (VP/PD)

: pn sie 29, 2016 17:58
autor: spawacz
I tu was zaskocze PDE 1.1 kopusy o malych koncowkach ale bez kanalu restrykcyjnego , PDE 1.3 mocne konckowi ale przepyw wewnetrzny ogranoiczony kanalem, wpakowanie koncowke 1043 czyli AL do kopusow np. AG , daje +10-15% wiecej niz na korpusie AL. Cyfry o ktore pytace na koncu numeru to sekwencyjny wtryskiwacza. Natomiast srodowa cyfra jak 80 to 8mm tloczek .

038 130 073 BA - AWX, AVF, BLT 530er - 1.9TDI 130PS in Polo, Passat, A4, A6
038 130 073 BA - ATL, 530er - 1.4TDi 90PS in A2
038 130 073 AA - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora bis MJ2001
038 130 073 AL - ASZ, ARL 550er - 1.9TDI 130 und 150PS in Polo, Golf, Bora ab MJ2002
038 130 073 J - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
038 130 073 AJ - ATD 425er - 1.9TDI 100PS in Polo, Bora, Passat, A3 und A4
038 130 073 F - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle bis MJ2001
038 130 073 T - AJM, AUY 465er - 1.9TDI 115PS in Golf, NewBeetle ab MJ2002
045 130 073 T - AMF 465er - 1.4TDI 75PS in Lupo, Polo, A2
045 130 073 T - AJM 465er - 1.9TDI 115PS in Passat, A4, A6
045 130 073 AA - ANY 360er - 1.2TDI 61PS in Lupo, A2
03G 130 073 B/G- BKD 475er - 2.0TDI 140PS in Golf, A3, Bora, Touran
07Z 130 073 D/F- BAC 520er - 2.5TDI 174PS in T5, Touareg
07Z 130 073 D/F - AYH 520er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg bis MJ2003
07Z 130 073 H - AYH 560er - 5.0TDI 313PS in Phaeton, Touareg ab MJ2004
07Z 130 073 K - ??? 560er - 5.0 TDI and 2.5 TDI R5
07Z 130 073 N - BAC 560re - 2.5 TDI 174PS in in T5, Touareg

PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA,AR
PDE-P1.1/80/520S216 038130073BA Passat 1.9 TDI Variant/ Alhambra 1.9 TDI AVF/ AWX/ ASZ
PDE-P1.1/80/520S222 038130073BC Passat 2.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S225 07Z130073K Touareg 5.0 TDI
PDE-P1.1/80/560S228 070130073N
PDE-P1.1/80/560S220 07Z130073K
PDE-P1.1/80/550/229 038130073BJ
PDE-P1.4/80/560S220 07Z130073H
PDE-P1.3/80/550S39 038130073AL GOLF IV ARL - czyli jak widac z opisu ;korpus typ PDE1.3 z kanalem restrykcyjnym , tloczek 8mm, wydajnosc 550ccm/min , s39 numer sekwencyjny wtrysku- nieistotna sprawa poniekand a w rzeczywistosci jak sie okazalo chodzi konkretnie o cewke.

Mam nadzieje ze rozjasnilo temat. A tu testy na na stole jak to wygladalo lacznie z firadami + 120% http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... 418&page=4" onclick="window.open(this.href);return false;