Strona 11 z 100

: śr gru 09, 2009 20:01
autor: sebu
gdzie można kupić koło jednomasowe i czy może być używane ,czy nowe ? chodzi o octavie 110 koni ahf
słyszałem ,że można kupić od zwykłej 90 konnej wersji i też będzie dobrze ?

: śr gru 09, 2009 20:50
autor: rav_tdi
sebu pisze:słyszałem ,że można kupić od zwykłej 90 konnej wersji i też będzie dobrze ?
widać, ze nie czytałeś całego tematu!!

tu też jest troche, użyj szukarki to znajdziesz jeszcze wiecej niż ten link niżej:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=150909

Co do pyt.
sebu pisze:gdzie można kupić koło jednomasowe i czy może być używane ,czy nowe ?
Oczywiście, ze nie musi był nowe koło, a kupić możesz na alledrogo, na szrotach, od znajomych, na forum w dziale Kupie, itp :grin: :bajer:

: czw gru 10, 2009 00:10
autor: $iwy
Koło mam,jutro zamawiam sprzęgło u znajomego w konkurencji ;) i w sobotę przejazdem odbiorę śruby w ASO,przy okazji wymienię simmeringi na wale tył i na półośki-wymienić przy okazji coś jeszcze?

I mam na kole mały rowek-próbować to wyrównać czy tylko potraktować koło delikatnie papierem?

: czw gru 10, 2009 08:53
autor: sheriffg
daj fote to sie zobaczy tylko z bliska

: ndz gru 20, 2009 00:49
autor: Adrian1980
dla 100% pewności:

komplet sprzęgłowy Sachs o nr 3000 332 001 to G60

a

komplet sprzęgłowy Sachs o nr 3000 384 001 to VR6 ??

chce się upewnić bo na dniach wymiana :bajer:

: pn gru 28, 2009 17:54
autor: $iwy
Jestem właśnie w polowie przekładki.
Kto robi sam to proponuję zaopatrzyć się w simmering nawał :bajer: mój lekko puszczał ale i tak miałem zamiar go wymienić.Do ASV najtańszy to on nie jest.
Ide skladać trupa dalej

: pn gru 28, 2009 21:06
autor: bushman
Panowie, wycaiłem takie koło, numery się zgadzają ale sprzedający jest daleko i zastanawiam się czy jest sens tego grzmota posyłąć pocztą? Czy nie pognie się nic i w ogóle? Poradźcie czy to dobry egzemplarz w ogóle:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a91 ... 38f6b.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/196 ... 5bcc0.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/43d ... b0796.html

: pn gru 28, 2009 21:37
autor: krzys-jeruzal
bushman pisze: Czy nie pognie się nic i w ogóle

:) :rotfl:
To jest koło zamachowe i ono przenosi napęd z silnika b. duże siły itp jest to dobra stal wazy ok 15kg i gruba na ok 4cm naprawde kiepska musiała by byc firma kurierska zeby je uszkodziła:) jedyne co mogło by sie uszkodzic to ząbki ale naprawde trzeba by sie postarac... smiało brac...

: pn gru 28, 2009 22:12
autor: bushman
Ok, dzięki, zakładam że poczta Polska też tego nie spapra. Cena 130 zł za takie koło ok z przesyłką?
Czy ten konkretny egzemplarz trzeba przetaczać, zabielać, jak to wygląda? Nie za dużo tej rdzy? Stan OK? Proszę o poradę :)
Linki do zdjęć wyżej.

: pn gru 28, 2009 22:38
autor: krzys-jeruzal
bushman pisze:Cena 130 zł za takie koło ok z przesyłką?
do przyjecia...

ja jestem zdania ze papierkiem delikatnie ...
mało tokarzy potrafi zamach poprawiac...

: pn gru 28, 2009 23:27
autor: GMS
tam jest jeszcze jeden problem z toczeniem koło zamachowe należało by przetoczyć w dwóch miejscach, wiadomo tam gdzie pracuje tarcza i miejsce styku z dociskiem , trzeba by zdjąć tyle samo materiału co z pierwszego żeby zachować ten sam wymiar ale niestety tam są kołki co trzymają docisk i problem z wyjęciem trzeba by wiercić otwory z drugiej strony i wybijać a po całej operacji koło wyważyć...

: wt gru 29, 2009 00:15
autor: $iwy
Jestem już po wymianie :)
Pierwsze wrażenia na + auto stało się dużo zrywniejsze a pedał sprzęgła chodzi tak delikatnie że myślałem w 1 chwili że wysprzęglik się wysypał :grin:

Polecam każdemu
Kolo potraktowałem delikatnie papierem ściernym i mistrz :)
co do dzwonienia to mam sprzęgło z G60 i przy wysprzęglaniu lekko coś słychać ale to pikuś ;)

Niebawem dalsze mody :)

: sob sty 02, 2010 16:55
autor: golfer_1984
Koledzy cały czas jest mowa o sprzęgle z G60 - czy sprzęgło z G60 jest to samo co 1Z?? czy jest jakaś różnica??? W sklepie pytać o G60 czy do 1Z??

ten numer sprzęgła 3000 332 001 jest identyczny w G60 i 1Z

: sob sty 02, 2010 18:04
autor: krzys-jeruzal
GMS pisze:tam jest jeszcze jeden problem z toczeniem koło zamachowe należało by przetoczyć w dwóch miejscach, wiadomo tam gdzie pracuje tarcza i miejsce styku z dociskiem , trzeba by zdjąć tyle samo materiału co z pierwszego żeby zachować ten sam wymiar ale niestety tam są kołki co trzymają docisk i problem z wyjęciem trzeba by wiercić otwory z drugiej strony i wybijać a po całej operacji koło wyważyć...
jak tokarz zbierze za dużo to sprzegło bedzie słabsze bo sprężyna docisku jest najmocniejsza na oryginalnych tak jakby odległościach a tak trcza wpada głębiej i spręzyna gorzej dociska należało by dociskiem tez troche dziabnąc…