Strona 11 z 15

: sob maja 09, 2009 20:08
autor: michnik77
Otrzymane od karambola. Srodek jak w ARL'u, z zewnatrz AJM. Troche sie nameczylem,
zeby to wymienic w 4motion :grin:


[img][img=http://img237.imageshack.us/img237/3066 ... 13b.th.jpg][/img]

: ndz maja 10, 2009 12:07
autor: sagon
Dobrze widzę,to jest muszla od GT 18?

: ndz maja 10, 2009 14:02
autor: michnik77
sagon pisze:Dobrze widzę,to jest muszla od GT 18?
GT 17

: ndz maja 10, 2009 15:33
autor: sagon
Jak to jest GT 17,to nie wygląda mi to na śmigło od ARLa,ale mogę się mylić.
W muszli od 17cieVA,średnica osadzenia wynosi 44mm,a średnica śmigła ARLa ma 37mm.Czyli ścianka powinna mieć 3,5mm grubości.
U Ciebie ta ścianka jest o wiele grubsza.
Seryjna UNT 15 ma takiej grubości,a śmigło tam ma 33mm.

[ Dodano: 10 Maj 2009 15:40 ]
Masz porównanie mojej hybrydy na ARLu i seryjnej 15tki
Obrazek
Widać,że hybryda ma cieniutka ściankę,w Twojej jest grubsza,a śmigła teoretycznie takie same.
Nie to żebym się czepiał,bo to nie moje turbo,ale jakieś dziwne jak na hybrydke ze śmigłem od ARLa.

: ndz maja 10, 2009 22:23
autor: michnik77
Obrazek

druga strona

[ Dodano: 11 Maj 2009 08:58 ]
turbina za pozno wstaje na niskich obrotach,czy skrocenie sztangi cos pomoze ?




Obrazek

: pn maja 11, 2009 20:55
autor: cowboy
michnik77 pisze:czy skrocenie sztangi cos pomoze ?
tak, skróć o 2 obroty i zloguj jeszcze raz

: śr maja 13, 2009 22:49
autor: MaNo
Wszyscy tutaj pisza o hybrydach awx/arl a karambol nie ma w swojej ofercie poprostu turbiny ARL ?? Zeby nic nie bylo kombinowane tylko poprostu tak jak jest ori.

: śr maja 13, 2009 22:55
autor: morfeusz86r
co będzie lepiej ciągło od dołu gt18/20 czy turbo od BRD, bo wydajność mają chyba podobną

: śr maja 13, 2009 23:26
autor: lolo_golf
MaNo pisze:Wszyscy tutaj pisza o hybrydach awx/arl a karambol nie ma w swojej ofercie poprostu turbiny ARL ?? Zeby nic nie bylo kombinowane tylko poprostu tak jak jest ori.
Tez jestem ciekaw... :chytry:

: śr maja 13, 2009 23:29
autor: CrocodileReggae
MaNo pisze:Wszyscy tutaj pisza o hybrydach awx/arl a karambol nie ma w swojej ofercie poprostu turbiny ARL ?? Zeby nic nie bylo kombinowane tylko poprostu tak jak jest ori.
owszem ma...
Tyle że moim zdaniem, jak zmieniać to na najlepsze możliwe rozwiązanie...
Hybryda to nie jest jakieś "czary mary" - pasuje do auta bez przeróbek...
Obejmuje ją taka sama gwarancja jak w przypadku zwykłej turbiny...

Ale to twój wybór...

: śr maja 13, 2009 23:49
autor: MaNo
CrocodileReggae pisze:
MaNo pisze:Wszyscy tutaj pisza o hybrydach awx/arl a karambol nie ma w swojej ofercie poprostu turbiny ARL ?? Zeby nic nie bylo kombinowane tylko poprostu tak jak jest ori.
owszem ma...
Tyle że moim zdaniem, jak zmieniać to na najlepsze możliwe rozwiązanie...
Hybryda to nie jest jakieś "czary mary" - pasuje do auta bez przeróbek...
Obejmuje ją taka sama gwarancja jak w przypadku zwykłej turbiny...

Ale to twój wybór...
Czyli ze AWX/ARL to jest lepsze rozwiazanie od seryjnego ARL ??
Jesli ktos mi moze powiedziec w czym jest lepsza hybryda AWX/ARL od ori ARL ??

: śr maja 13, 2009 23:56
autor: KonradzikIV
dzis strioiłem turbo od Karambola AWX/ARL u Daniela z TTC. po pierwszej przejazdzce turbina przeładowywała i nie chciała słuchac Daniela, generalnie stwierdizł że ciężko jest ją tak ustawić by pracowała tak jak on by chciał i pomimo ustawień turbo przeładowywuje. były 4 poprawki, kolejne przednami ale dopiero w przyszłym tygodniu, póki co auto fajnie jedzie, mało kopci i ma mocną góre co mi się bardzo podoba :)

: czw maja 14, 2009 09:03
autor: cowboy
KonradzikIV pisze:generalnie stwierdizł że ciężko jest ją tak ustawić by pracowała tak jak on by chciał i pomimo ustawień turbo przeładowywuje.
wydłużyć sztange o 2 obroty, powinno pomóc

: czw maja 14, 2009 11:02
autor: Kaktus_dj
cowboy pisze:powinno pomóc
wądpię by to dużo pomogło, ja u siebie z ceglarzem kręciłem dobrych kilka godzin i też goodhope miał problemy z jej ogarnięciem