jaaano pisze:i tak jak piszesz 2,5 d -to znaczy jaka? tdi? td? vw? bosch?
Wiem,że dawcą jest pompa bosha,od wolnossącego 2.5 d.
Jest wydajniejsza od tej ori 107j,bo wg.zapewnień autora modyfikacji dłużej wtryskuje dawkę paliwa.Ponoć sprawdzone.
Coś w tym jest,bo jeżeli już porshe,co prawda ponad dwu tonowe,ale prawie 300tu konne nie daje rady,a do setki dysponuje czasem niecałych 8miu sekund,to strach pomyśleć co będzie,jak się to wystroi.
To co potrafi mój afn,to pikuś w porównaniu z obecnymi możliwościami tego golfa,a do najwolniejszych nie należy.
Koleś nie dysponuje obrotomierzem,ale na tej pompie bez najmniejszego wręcz problemu za każdym razem i to naprawdę szybko dokręca go chyba do odcinki,co można wywnioskować po tym,że na końcu już przerywa,a ta jest w okolicach 5krpm.
Zakręcenie tego silnika do tego momentu,czyli do tej odcinki trwa dosłownie kilka sekund.
Powiem wam,że ten,kto tym golfem nie jechał nie uwierzy w to,że on tak jedzie,ale było już kilku takich,którzy głowami kręcili.
Jeżeli to potrafi wydymać taką astrę,powalczyć z cayenne,na takim setupie,to ja się na taką pompę piszę.
Tym bardziej,że niedawno wsadziłem hybrydkę awx/arl na nieprzewężanym oryginalnym wałeczku made by Turbo Bogdan.
Jak ją trochę ujeżdżę,to stanę z nim na kresce,choć szanse mam marne.
Najciekawsze jest to,że gość zapewnia,iż można zrobić jeszcze wydajniejsza pompę,ale z jakiej,tego nie powie.
Koszt takiej modyfikacji,w porównaniu z ceną zakupu 11tki jest śmieszny,a efekt...