Strona 2 z 3

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: czw cze 22, 2017 01:41
autor: tomek08
Witam, to jak czasem łapie 1,5bara, to nie wiem jak długo pożyje. :hmm:
Pozdrawiam.

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: czw cze 22, 2017 10:16
autor: KLICHO
To na 1.2 bara na tej pchelce nie osiagnie sie takiego wyniku co pokazales. Ale 1.5 to juz niebezpieczne

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: pt cze 23, 2017 22:20
autor: tomek08
Witam, pisałem stronę wcześniej:
tomek08 pisze:Kolega w ALH po zmianie na 216tki miał 133KM, a po programie 149KM i 330NM, na doładowaniu 1,25bara. Jednak w ciepły dzień było dość sporo czarnego dymu za nim. :hmm:
Tu na seryjnych gratach po programie lepszy wynik.
Chodź by koleś wgrał mapę nastawnika z ALH, to chyba i tak ciężko do uzyskania te 150KM ?
KLICHO, co o tym sądzisz ?
Pozdrawiam.

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: sob cze 24, 2017 01:29
autor: KLICHO
Ale dużo nie zmieni to jak by wgrał nawet mape od ALH nastawnika 1mg to nie różnica.

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: sob cze 24, 2017 10:20
autor: spawak87
https://zapodaj.net/8c0413df55e0d.jpg.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ALH na samych 216
ALH+216+CHIP nie wyszło więcej bo sprzęgło :D


I jest lekki dym za mną przy pełnym bucie no ale ic seria

ps.na duzej dawce około 2.2 na 216 to miałem wrażenie jakbym jechał 130 koni i to bez chipa ale taka chmura za mną ze masakra .Te 115 na dawce około 3-4 gr

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: sob cze 24, 2017 11:20
autor: KLICHO
Dziwne że po chipie na 130KM ci się sprzęgło ślizgało. CHyba że az tak zjechane masz ?

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: sob cze 24, 2017 12:03
autor: spawak87
Ja nie chciałem więcej . Nie ta pora , 90 koni nie jedzie :D Jak założe jednomas+vr6 wieksze turbo itp to wtedy można grubiej pójść /

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: czw sie 03, 2017 13:11
autor: crown20
Wiesz, tak sobie czytam teraz twój post i z perspektywy czasu zauważyłem 1 aspekt, który powinieneś przemyśleć.
Zakładając że wykres jest prawidłowy. Max moc masz bardzo wysoko jak na diesla bo przy 4755 obrotach.
Na 30 kilka wykresów jakie przejrzałem z naszego forum znalazłem tylko 1 w którym silnik max moc ma powyżej 4500 (dokladnie 4643 ogroty dla silnika 1z z wałkiem sdi turbo 1549s i jeszcze innymi modami).
Z reguły wszystkie max moc maja przy ca. 4200/4400 obrotów (to norma ze względu na wydolność dostarczenia tlenu do cylindrów itp).
Wydaje mi się że taki program jak masz jest typowo na mocne mody albo na hard corde= wyniszczenie turbo i silnika.
Jeżdżąc twoim samochodem musiał bym się pilnować żeby nie przekręcić wskazówki obrotomierza.

Co do 216, na pewno zmniejszą zadymienie i osiągi wstawiaj koniecznie. Jeśli masz aż tak zdrowy motor i pompę jak wychodzi z wykresu to można by było się pokusić nawet na większe wtryski.

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: ndz sie 13, 2017 21:42
autor: hardmen969
Autem na tej mapie zrobiłem ponad 30 tys. km. Silnik, turbo itd. suche. Poci się tylko na połączeniach od odmy. Od wymiany do wymiany stan oleju trzyma(maks 10 tys.km liqui moly mos2 10w40 ). Ostatnio wywaliłem kata i zrobiłem tłumik końcowy na przelot. Na drugim biegu przy oponach 205 traci trakcję. 216 założę po wymianie dwumasa.

Tylko mam dylemat. Brać ori dwumas Sachs 1070zł, czy sztywne?

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: pn sie 14, 2017 22:34
autor: tomek08
Witam, zakładaj sztywne koło, bo jak zrobisz program, z większym niutonem, to dwumas może nie wyrabiać, a tak będzie spokój. :bigok:
Pozdrawiam.

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: pn sie 14, 2017 22:43
autor: hardmen969
Tak, tylko nie chce telepania budą. Dużo osób piszę, że jest dużo gorzej.

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: pn sie 14, 2017 23:09
autor: tomek08
Nie wiem, sam mam u siebie i powiem Ci, że żadnego telepania budą nie ma. Może przy gaszeniu, ale to jest takie minimalne. Na początku to może troszkę widać-czuć, ale później się człowiek przyzwyczaja i nie robi żadnej różnicy.
U mnie po zapodaniu pompy 11mm zaczęło przy mocnym przyspieszaniu telepać kierownicą, tak jakby koła były nie wyważone, a po przesiadce na sztywne koło wszystko się uspokoiło. Nawet przed zmianą pompy też już delikatnie było czuć te wibracje, a moc wtedy była 162KM i 333NM. Także, jeśli planujesz iść w większa moc, to ja bym się w ogóle nie zastanawiał nad dwumasem tylko pakował sztywne. :grin:
Pozdrawiam.

[AHF] 150KM i 289NM na serii

: wt sie 15, 2017 07:21
autor: wesol
Hamownia drogowa wiec glupoty pokazuje. Te hamownie maja spory rozrzut. Ewentualnie parametry zle wpisane do pomiaru co ma diametralne znaczenie dla wyniku.

Re: [AHF] 150KM i 289NM na serii

: wt sie 15, 2017 21:14
autor: hardmen969
tomek08 pisze:Nie wiem, sam mam u siebie i powiem Ci, że żadnego telepania budą nie ma. Może przy gaszeniu, ale to jest takie minimalne. Na początku to może troszkę widać-czuć, ale później się człowiek przyzwyczaja i nie robi żadnej różnicy.
U mnie po zapodaniu pompy 11mm zaczęło przy mocnym przyspieszaniu telepać kierownicą, tak jakby koła były nie wyważone, a po przesiadce na sztywne koło wszystko się uspokoiło. Nawet przed zmianą pompy też już delikatnie było czuć te wibracje, a moc wtedy była 162KM i 333NM. Także, jeśli planujesz iść w większa moc, to ja bym się w ogóle nie zastanawiał nad dwumasem tylko pakował sztywne. :grin:
Pozdrawiam.
Jaki zestaw założyłeś?
Teraz ponizej 2000 rpm, jak dodam mocno gazu też mam telepaczke.
Jakie miałeś mody przy 162KM?
Kolego wesol. Kolega miał serie 1.8t MK4 i troszkę odstawał, więc wynik z hamowni mnie nie zaskoczył.