Strona 2 z 3

CAHA w AFN

: wt sty 31, 2017 09:18
autor: PKrystek
Ja też podchodzę do używek z dużym dystansem. Co z tego,że kupię zrobiona przez fabrykę jak i tak po pewnym czasie padnie (może i za miesiąc ) będę zmuszony oddać ją do regeneracji ( jak większość twierdzi na chińskich częściach ) skoro tak to przynajmniej mam rok gwarancji .

CAHA w AFN

: śr lut 01, 2017 02:09
autor: stefano189
martinez666 pisze:Czy te 185km to max na tym zestawie ?
Pewnie że nie max, po prostu tak chciałem. Boost w peaku 1,44 bara, soft bezdymny.

Ja kupuję tylko używki od sprawdzonego dostawcy, bo regeneracja w polsce to jest lipa. Zawsze te zakłady pchają mordę do długości sztangi i ogranicznika VNT i później turbo albo nie wstaje albo wali overboosta na kilometr. Regenerować sobie można, ale T15 z 1,9 TDI AHU. Wtedy jest małe ryzyko że coś spierd*ielą :D

Myslę że spokojnie można dojść do 195 koni na 216-tkach, bo to są BOSCH-ki a nie firad ani wzm-y :D
Pompę poskładałem sam, nowa sekcja wstępna, nowa fale de143, głowiczka 988, przerobiony układ wyprzedzania kąta itd :D
Zapas w pompie jest na 260 - 270 koni. Biedaczka się marnuje przy takiej zakichanej mocy :D

CAHA w AFN

: pt lut 03, 2017 19:39
autor: zgredd
Jaka jest różnica w końcówkach wzm 216 że twierdzisz ze bosch najlepszy ? Miałem 216 seven diesel 100tys wymiana uszczelki pod głowicą wtryski idealnie rozpylały nawet ciśnienia nie spadły poniżej 215 a były ustawione na 220 było to 2 lata temu auto dalej jeździ. Wynik normalny jest chodzi o moc dobra fala plus tłoczek 11 wiec jest paliwa. Kolega na 230 wzm i podobnej pompie zrobił 220km na takiej samej turbinie. Sprawdzałem oryginalne wtryski boscha z anglika przebieg niecałe 300tys wszystkie końcówki do śmietnika.

CAHA w AFN

: pt lut 03, 2017 23:26
autor: tomek08
Witam, stefano189 ma rację z tymi regeneracjami. We wrześniu robiłem uszczelkę pod głowica w sharanie 1,9tdi AUY i przy okazji wymiana gruszki w turbinie. Wymienili gruszkę i samochód niby jeździ, ale do jakiś 1800obr/min prawie nic się nie dzieje, dopiero potem zaczyna jechać, a od 2200obr/min jest kop. Sam miałem hybrydę AWX/ARL, która ładnie ciągła już chyba od jakieś +/- 1400-1500obr/min. (Stefano może potwierdzić).
Teraz mam CAHA używaną po jakiś 90tyś i wstaje jeszcze lepiej od tej hybrydy. W CAHA, żeby zapiec zmienną geometrię, to by chyba trzeba jeździć z pół roku z odłączonym podciśnieniem.
Pozdrawiam.

CAHA w AFN

: pn lut 20, 2017 19:48
autor: isidur
zgredd pisze:Jaka jest różnica w końcówkach wzm 216 że twierdzisz ze bosch najlepszy ?
Bosch już dawno przestał być najlepszy,odkąd przeniósł produkcję do Brazylii i Indii bardzo się skundlił.Trzeba by co niektórym napisać,że WZM przez długie lata produkował rozpylacze dla samego wielkiego Boscha,ten nanosił jedynie swoje inicjały i sprzedawał to jako made in bosch.
WZM,obecnie jako jedyny producent posiada opatentowany proces utwardzania metalu,dzięki czemu ich końcówki biją boscha made in India/Brasil na łeb.

stefano189 pisze:Zapas w pompie jest na 260 - 270 koni. Biedaczka się marnuje przy takiej zakichanej mocy :D
Na wtryskach 0.290 :D,być może,bo tłok z 988 faktycznie jest dobry.
Można wiedzieć co takiego niezwykłego przerobiłeś w układzie wyprzedzenia początku wtrysku,poza tłoczkiem z reni 988?
Rozwiercona fasola w korpusie,czy skrócony tłoczek?Choć jedno i drugie powinno być robione w pakiecie,tylko po co?
I drugie pytanie,co takie mody dają,skoro 20 stopni wyprzedzenia można złapać bez trudu na seryjnym układzie.A te 20 stopni spokojnie ogarnie moce rzędu 260-270 koni.
Jakie masz obecnie wyprzedzenie w sofcie?

CAHA w AFN

: pn lut 20, 2017 20:59
autor: PKrystek
W takim razie jakie wtryski polecacie? Jeden z forumowiczy oferuje cały komplet BOSCH za 1100zł z końcówkami 216
WZM, Firad, Bosch?

Re: CAHA w AFN

: pn lut 20, 2017 21:35
autor: tomek08
Witam,
piotrek20060 pisze:W takim razie jakie wtryski polecacie? Jeden z forumowiczy oferuje cały komplet BOSCH za 1100zł z końcówkami 216
WZM, Firad, Bosch?
szukaj czegoś na końcówkach z WZM. Za 1100zł często da radę kupić coś większego niż 0,216tki.
Pozdrawiam.

CAHA w AFN

: pn lut 20, 2017 22:57
autor: PKrystek
Nie potrzebuję więcej niż 216. Nie chcę by ropa" lała mi się jak z wiadra ". Mam jeszcze trochę czasu żeby coś wybrać. Wiadomo, że lepiej wiedzieć za wczasu co wybrać :)

CAHA w AFN

: pn lut 20, 2017 23:07
autor: tomek08
Ropa nie będzie lała się wiadrami, jak dasz większe wtryski. Za np. 0230tki dasz nie wiele więcej, a uważam, że warto. Skoro będziesz mieć CAHA, to wkładałbym właśnie 0,230tki, ponieważ za jakiś czas będzie Ci mało, a tak już jakiś zapas jest.
Ja też wrzuciłem 0,216cie, a teraz znów myślę nad czymś więcej. No chyba, że 0,216cie i pompa 11cie i jakieś okolice 190KM?
Przemyśl to sobie dokładnie, żebyś, kiedyś nie żałował. :bigok:

CAHA w AFN

: wt lut 21, 2017 23:34
autor: PKrystek
Ja nie będę się golfem ścigał... Potrzebne mi max 160 km. Gdyby to było XX jahre synchro w 3 drzwiach ( nie było takiej wersji) to wtedy bym się zastanawiał, a tak zwykłe xx jahre więc 160 koni starczy :)

CAHA w AFN

: wt lut 21, 2017 23:37
autor: tomek08
Rozumiem. :helm:

Re: CAHA w AFN

: śr lut 22, 2017 08:44
autor: speedi93
Wrzucaj 230 bo apetyt rośnie w miarę jedzenia :-D i za miesiąc, dwa będziesz się rozglądać co zrobić dalej ;-) ja u siebie też miałem tylko 216 założyć i miało starczyć. A teraz jest już gtb17 wtryski 230, fmic, pompa 11 itp. ;-) tunning uzależnia :-P

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka

CAHA w AFN

: śr lut 22, 2017 21:09
autor: tomek08
Witam, właśnie mam tak samo jak pisze speedi93. Apetyt rośnie w miarę jedzenia. :bigok:
Pozdrawiam.

CAHA w AFN

: czw lut 23, 2017 00:58
autor: dj domin1
Jak autor tematu chce to mu odsprzedam swoje 216...