Strona 2 z 2

Ecu z 110taki jakie oznaczenie

: pn paź 24, 2016 00:31
autor: mimax
Jeździłem na kompie 8bit wszystko podłączone Tak jak vnt . Pow 3tyś dostawał kopa , i nic po za tym się nie działo więc spokojnie pojedziesz. Temat ecu już ogarnięty,

Ecu z 110taki jakie oznaczenie

: pn paź 24, 2016 20:32
autor: tomek08
Witam, pełna mi nie potrzebna, ale 100km jechać bez turbiny, to chyba dla silnika nie za ciekawie?
Mało ważne.

mimax, udało Ci się zdobyć ECU z zdjętym immo, czy ktoś Ci to robił po zakupie?

Ecu z 110taki jakie oznaczenie

: wt paź 25, 2016 22:46
autor: mimax
Vagiem sam to robiłem banalnie proste
Włączysz zapłon

Immo
Adaptacja
Kanał00
Save
Wyłączam zapłon i jeszcze raz odpala i śmiga , tylko musisz mieć program wag com wersja 3coś tam i kabel

Re: Ecu z 110taki jakie oznaczenie

: wt paź 25, 2016 22:49
autor: mimax
[quote="tomek08"]Witam, pełna mi nie potrzebna, ale 100km jechać bez turbiny, to chyba dla silnika nie za ciekawie?
Mało ważne.

Turbina pracuje cały czas tylko mało wydajnie bo nie jest wysterowana jak nie będziesz palowal . Jechał do 2000obr to nic się nie stanie

Ecu z 110taki jakie oznaczenie

: śr paź 26, 2016 09:27
autor: KLICHO
Jak ktos bd chcial moge pokazac jak zachowuje sie turbo eg przy sofcie vnt :)

Re: Ecu z 110taki jakie oznaczenie

: śr paź 26, 2016 20:50
autor: tomek08
Witam, dzięki za:
mimax pisze:Vagiem sam to robiłem banalnie proste
Włączysz zapłon

Immo
Adaptacja
Kanał00
Save
Wyłączam zapłon i jeszcze raz odpala i śmiga , tylko musisz mieć program wag com wersja 3coś tam i kabel
Jednak słyszałem, ze w starszych jest jakaś puszka w której znajduje się niby immo i za to wołają 250zł.
Czy to prawda, czy chcą naciągnąć?
Mowa tu o mk III z 95r.
mimax pisze: Turbina pracuje cały czas tylko mało wydajnie bo nie jest wysterowana jak nie będziesz palowal . Jechał do 2000obr to nic się nie stanie
To spoko.
KLICHO pisze:Jak ktos bd chcial moge pokazac jak zachowuje sie turbo eg przy sofcie vnt :)
dawaj. :food:

Pozdrawiam.

Ecu z 110taki jakie oznaczenie

: śr paź 26, 2016 23:21
autor: mimax
Mój jest z 96 i bez problemu tak immo zaadoptowalem, więc u Ciebie też powinno pójść a mi za tą operację zaśpiewali 100zl , a zajmuje to 1minutę, , daj znać jak Ci poszło i ile wyszło na hamowni ja może w sobotę włoże drugie turbo i znowu pojadę na program, moze tym razem nic się nie popsuje

Ecu z 110taki jakie oznaczenie

: czw paź 27, 2016 20:25
autor: tomek08
Witam, dzięki mimax, za odpowiedź.
Jeszcze daleka droga do hamowania. Trzeba zapodać turbinkę, miała tam wlecieć CAHA, ale koleś nie był zdecydowany, czy chce w ogóle coś robić i CAHA poszła dalej do innego właściciela. Na razie udało się zakupić kompa właśnie z AFNa zapodać 0,216tki i pompę 11mm. Samochód jeździ o wiele lepiej niż seria. Wczoraj miałem okazję się tym trochę powozić i jest naprawdę fajnie. Jak wpadnie reszta gratów i w końcu soft, to powinno być na jakiś czas dobrze. :grin:
mimax pisze:a może w sobotę włoże drugie turbo i znowu pojadę na program, moze tym razem nic się nie popsuje
oczywiście chwal się, bo jestem ciekaw. :food:
Pozdrawiam.

Ecu z 110taki jakie oznaczenie

: sob paź 29, 2016 17:16
autor: spawacz
VAgiem robisz adaptacje do immo3 , pozniej trza vagcommadera i pin z licznika itd. Wersja 3.11.n/n2 vaga.

Ecu z 110taki jakie oznaczenie

: sob paź 29, 2016 21:02
autor: mimax
Turbine włożylem, ale został jeszcze spływ musiałem kupić od avg , bo ten który wcześniej wysłałem ze Starego nie do końca był dobry