Strona 2 z 4

1.9 TDI GTB2260vk.

: śr cze 22, 2016 00:25
autor: adamix98
Koledzy ale zaraz zaraz.... przecież nawet jeśli według VAG-a Przy 1911 obr mam 2004.0 - 1000 atmos = 1004 doładowania. Czyli i tak jest lipa w ch... bo zawsze przy 2 tyś miałem na manometrze 2 bary, czyli na VAG-u powinno być ok 2800-3000.

Kurczę co jest grane? Program się zepsuł ? jest to możliwe w ogóle?

1.9 TDI GTB2260vk.

: śr cze 22, 2016 06:31
autor: wesol
Ta szkoda ze nei 4 bary miales. Chlopie to jest nei wykonalne nawet na GTD a nie starej leniwej GTB2260. Turbo pompuje poprawnie i lapie notlaufa ale w 99% nie z powodu turbo bo przeladowania niedoladowania sa minimalne i watpie by sterownik to wychwycil. Poza tym musi taka odchylka cisnienia trawc 6 sekund a tu u ciebie widac ze od 3 sekundy do 9 nie ma tragedii i jest poprawnie i nie ma opcji by wywalalalo blad z tego powodu.
I tak ci turbo w miare dobrze wstaje jak na GTB2260.

Mozesz podmienic MAP sensor bo uzywka z allegro to koszt takiego 051C czyli 3 barowego jaki ma w serii ASZ to jakies 15-20 zl. Z tym ze jesli ci sie pokrywa cisnienie w vagu z tym z manometru (oczewiscie z roznica tego atmosferycznego 1 bar) to tak jak mowie nie jest problemem turbo.

1.9 TDI GTB2260vk.

: śr cze 22, 2016 08:18
autor: adamix98
Jeśli masz FB to podsyłam link :) wejdź na ich profil :) i pierwszy filmik
tak samo było u mnie a teraz pytanie czemu manometry pokazują tylko te 0.5 bar i samochód jest muł jak dla mnie do tych 2 tyś obrotów.
https://www.facebook.com/ProfiTurboWroclaw/videos" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: 1.9 TDI GTB2260vk.

: śr cze 22, 2016 11:29
autor: jarol2002
Masz jakiś wykres swojego auta?

Bo jakoś mi się nie chce wierzyć że miałeś wcześniej 2 bary doładowania przy 2 tys obr.
Na takim doładowaniu to spokojnie dałoby się zrobić koło 450-500nm przy 2tys obr.

Według loga turbo wstaje i pracuje w miarę prawidłowo.

Re: 1.9 TDI GTB2260vk.

: śr cze 22, 2016 11:33
autor: jarol2002
wesol pisze:. Turbo pompuje poprawnie i lapie notlaufa ale w 99% nie z powodu turbo bo przeladowania niedoladowania sa minimalne i watpie by sterownik to wychwycil. Poza tym musi taka odchylka cisnienia trawc 6 sekund a tu u ciebie widac ze od 3 sekundy do 9 nie ma tragedii i jest poprawnie i nie ma opcji by wywalalalo blad z tego powodu.
Nie załapało notlauf tylko puścił pedał gazu ;)

1.9 TDI GTB2260vk.

: śr cze 22, 2016 16:55
autor: wesol
Tak to wygląda ale zakładam ze autor nie popełnia takiego kardynalnego błędu.

Re: 1.9 TDI GTB2260vk.

: śr cze 22, 2016 22:11
autor: adamix98
Panowie nie puściłem pedału nawet na pół sek. A samochód już zrobiłem:D prawie... bo. tak jak mówicie jest notlauf i za chwile znowu dobija do 2bar i tak jak widać na logu.

Zaraz podeśle wykres z hamowni. też mówili ze coś jest nie tak że turbo lekko puszcza.

1.9 TDI GTB2260vk.

: śr cze 22, 2016 22:12
autor: adamix98
Obrazek

Niestety tylko takie zdjęcie udało mi się zrobić.

1.9 TDI GTB2260vk.

: śr cze 22, 2016 22:16
autor: adamix98
Jutro będę robił pomiar pompy vacum podczas jazdy. Obstawiam że ona jest walnięta i ucieka podciśnienie. Mam stary typ. LUK.

1.9 TDI GTB2260vk.

: czw cze 23, 2016 06:41
autor: wesol
Podmien ten MAP sensor skoro sam piszesz ze na vagu sa wartosci wysokie a z manometru ledwie 0.5 bara to raczej map uszkodzony.
Jacek raczje popeliny nie robi w softach. Turbinami tez sie chwali.

Re: 1.9 TDI GTB2260vk.

: czw cze 23, 2016 11:25
autor: adamix98
V- tech tylko mi hamował auto. Samochód kupiłem z takim softem. Mówili że turbo czasem puszcza że chyba podciśnienie znika. I chyba mieli rację. Właśnie zdemontowałem vacum pompę. i Niestety pompa już do wymiany. Kiepski stan.

Co do manometrów już jest oki. :) z tym się uporałem :) Już dobrze pokazują. MAP SENSOR podmieniony.

1.9 TDI GTB2260vk.

: czw cze 23, 2016 17:31
autor: wesol
Zobaczymy jak wymienisz ta vaq pompę jak będzie. Generalnie to gtb2260 to troszkę duży przerost formy nad treścią. Turbo na ponad 3xx koni a krzesane zaledwie 200. Duża i troszkę mozolna turbina.

1.9 TDI GTB2260vk.

: czw cze 23, 2016 17:49
autor: adamix98
Dlatego szukam przyczyny co jest nie tak zanim prawdopodobnie będzie robiona nowa mapa:) Grunt że jest jakiś punkt zaczepienia.
Jak znajdę gdzieś pompę BOSCHA to dam znać co i jak :)

1.9 TDI GTB2260vk.

: czw cze 23, 2016 19:00
autor: wesol
Obojętnie czy bosch czy luk. Tu tylko jedne mają lepsze uszczelnienia i tyle.