Strona 2 z 4

Re: MK4 AJM 115KM wstawienie mocniejszej turbinki

: śr sty 06, 2016 02:10
autor: chris2611
Dzięki za wyczerpujące info:-)
I oczywiście czekam aż będziesz po modach i się pochwalisz co wyplulo autko ;-)

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

MK4 AJM 115KM wstawienie mocniejszej turbinki

: ndz sty 10, 2016 09:35
autor: rbul
Kontynuując temat, co by nie spamować...
Koledzy czy jest sens wsadzać GTB2260VK do AJM'a? Wytrzymałość słupka (z tego co czytam jest ok).
Planuję wsadzić taką http://olx.pl/i2/oferta/gtb2260vk-CID5-IDdkmX7.html Czy będzie to jakiś problem?
Obecnie mam GT1749VA + FIMC i mod na 165/380 i troche mi brakuję :D. Chcę zregenerować pompki i podejść powiedzmy na ok 200 - 220km.

MK4 AJM 115KM wstawienie mocniejszej turbinki

: ndz sty 10, 2016 12:35
autor: wesol
duzy przeskok. To turbo to juz duza locha. Jelsi nei cleujesz w moce pod 300 koni lub nawet ponad ta wartosc tomysle ze nie ma sensu. Czasami te suszarki stawiaja pewne problemy w wysterowaniu. Jesli celjesz w nieco nizsze moce to albo GTB1756 ktora na 230 daje rade albo GTB2056 bo do 260 tez zdaje egzamin.

MK4 AJM 115KM wstawienie mocniejszej turbinki

: ndz sty 10, 2016 17:52
autor: rbul
A turbo asz + powiedzmy pompki hf 50% http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5794175549 na ile to może dać radę? Ew 80%?

MK4 AJM 115KM wstawienie mocniejszej turbinki

: ndz sty 10, 2016 19:00
autor: wesol
tez bezsens bo turbo ASZ to moc do 170 koni a pompki HF+50% to pod moce 300 koni a HF+80% to jeszcze wiecej. DO 240 KM to pompki przerobione na koncowkch 1043 firada. W nic mniejszego nikt sie bawi. Tylko pamietaj ze z takimi rozpylaczami to raczje do tunera nie mozesz jechac na kolach. To nie jak w VP ze przeskok z 205 na 216 ze zakladasz i latas zosibie pare miechow i dopiero na korekte. Najlepiej to na miejscu podmienic pompki u tunera czyli trzeba miec dwa zestawy pompek.

Nie wiem czyja to aukcja ale z wydatkow paliwowych juz wynikaile takie pomki moga wykrzesac mocy. Skoro na ALkach mamay wydatek na poziomie 64 mg a takie juz super zdrowe ALki maja nawet po 69 mg i to starcza na 240 koni tak mniejwiecej. Umnie na firadach 1043 HF+25% czyli nawet co tu w aukcji nie bylo mam wydatek po 84 mg i to jest na moce okolo 280 koni a jak pytalem ludzi co sie tym zajmuja to takie przykladowe wyniki z HF+50% to 92 mg reszty nie pamietam. Za duze pompki to tez nic dobrego. Pamietaj o tym zebys ozniej nie pisal ze slupek do wymiany.

A juz widze po telefonie to aukcja MuszkiD.

Muszka mial tez zdrowe ALki na sprzedanie za 1200 zl jesli mnie pamiec nie myli. zadzwon i zapytaj.

MK4 AJM 115KM wstawienie mocniejszej turbinki

: ndz sty 10, 2016 19:46
autor: rbul
Czyli lepiej brać al'ki i gt1749vb

MK4 AJM 115KM wstawienie mocniejszej turbinki

: ndz sty 10, 2016 19:56
autor: wesol
jak na 200 koni si enastawiasz to tak. Plus oczeiwscie FMIC potrzbeny bo sie zagotujesz w lato. Nie wiem jak DM ale to jak cos te ogarniesz.

Re: MK4 AJM 115KM wstawienie mocniejszej turbinki

: ndz sty 10, 2016 19:59
autor: rbul
wesol pisze:jak na 200 koni si enastawiasz to tak. Plus oczeiwscie FMIC potrzbeny bo sie zagotujesz w lato. Nie wiem jak DM ale to jak cos te ogarniesz.

Fimc już jest, dm? Czyli :bajer:

MK4 AJM 115KM wstawienie mocniejszej turbinki

: ndz sty 10, 2016 20:10
autor: wesol
Dwu Mas i sprzeglo chco sprzeglo powinno jeszcz etyle wytryzmac bez bólu ale nie wiedomo ile wytrzyma dwumas bo jesli nowy to troszke poganiasz a tak to niekoniecznie.

MK4 AJM 115KM wstawienie mocniejszej turbinki

: ndz sty 10, 2016 20:13
autor: rbul
Ok 30tys temu robiłem z sharana dwumas i sprzęgło. Jest ok. Dzięki za opinię. :bigok:

MK4 AJM 115KM wstawienie mocniejszej turbinki

: ndz sty 10, 2016 20:42
autor: wesol
TO ogarnie. Zwlaszcza jak dales ten zestaw os sharana 130/150 konnego.

Re: MK4 AJM 115KM wstawienie mocniejszej turbinki

: pn sty 11, 2016 02:03
autor: spanky
rbul pisze:Czyli lepiej brać al'ki i gt1749vb
Szkoda kasy na Gt1749vb
AL-ki i gtb2056 i bedzie okolice 230-240 ps jak pompki zdrowe

Re: MK4 AJM 115KM wstawienie mocniejszej turbinki

: czw sty 14, 2016 17:23
autor: chris2611
ROBAL_26 pisze:chris2611, te słupki(ATD,AHF,ALH,AJM i może jeszcze któryś do mocy 115KM) tak bezpiecznie jak dobrze pamiętam wytrzymują 190-200KM , ASZ ,ARL,BTB już dożo więcej , na gratach seryjnych po wymianie turbo na ASZ-ta to może 160-170KM ,na turbo ARL-a może ciut więcej ,ale z IC dobrze by było pomyśleć bo może w ciepłe dni puchnąć a co za tym idzie będzie ograniczał moc .ok
A poniżej masz owa przejściówkę .
http://allegro.pl/przejsciowka-redukcja ... 75699.html

:bigok:

Niebawem umawiam się do mechanika. Powiedział, że nie ma problemu i wstawi mi każdą turbinę tylko mam mu przywieźć wszystko-turbo, przejsciówki i wszystkie inne pierdoły które będą potrzebne.
Czy mógłbym Cię prosić o skompletowanie takiego zestawu który zakupię i zawiozę a oni wyjmą stary zestaw i wstawią ten zakupiony przeze mnie tak na zasadzie plug and play?
Czyli prosiłbym o linki do wszystkich gratów a ja to zamówię i zawiozę do niego? Bez IC. Na razie zostaje seria.
Myślę że turbinka ASZ będzie ok. Na początek 160-170 KM wystarczy. Ja mam silnik AJM 115KM. Skrzynka 6biegów.

Z góry dzięki za pomoc :)

Pozdrawiam.

MK4 AJM 115KM wstawienie mocniejszej turbinki

: czw sty 14, 2016 17:33
autor: ROBAL_26
chris2611, kup tylko tą przejściówkę i wystarczy że mechanik obróci i dopasuje (przytnie odpowiednio-dopasuje kąt) oryginalą rurę-wąż gumowy ,tak zrobił brat i tyle było z gratów , jeżeli nie będzie mu chciała wejść rura na redukcję to niech podgrzeje rurę w gorącej wodzie .ok :grin: :bigok: